0

کد تخفیف دیجی کالا عید قربان تا غدیر

کد تخفیف دیجی کالا

عید قربان و عید غدیر از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان هستند. فاصله کوتاهی که بین این دو عید بزرگ وجود دارد، به کسب و کارها و به خصوص فروشگاه‌های اینترنتی، فرصت ویژه‌ای می‌دهد. همواره در این بازه زمانی کسب و کارهای آنلاین جشنواره‌هایی برپا می‌کنند و تخفیف‌ها و هدایای شگفت انگیزی به مشتریان خود ارائه می‌دهند که در راس آن می‌توان به کد تخفیف دیجی کالا اشاره کرد.

دیجی کالا به عنوان معروف‌ترین فروشگاه اینترنتی نیز از این قافله عقب نمی‌ماند و جشنواره عید تا عید خود را برپا می‌کند و کد تخفیف دیجی کالا را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این کدهای تخفیف بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید خریدهای خود را با بیشترین تخفیف‌ها انجام دهید.

چرخ و بخت؛ گردونه شانس را بچرخانید و جایزه بگیرید!

دیجی کالا همیشه مسابقه و بازی‌هایی دارد که کاربران می‌توانند با انجام این بازي‌ها، جوایز و تخفیف‌های بسیاری به دست آورند. بازی چرخ و بخت هم یکی از همین بازی‌ها است که تا ۳۱ تیر ماه فرصت دارد. شما تا ۳۱ تیر ماه فرصت دارید با شرکت در بازی چرخ و بخت، جوایز شگفت انگیزی مانند ۵ شانس mackbook air، ۵۰۰ هزار تومان جایزه خرید از فیدیبو، ۱ شانس mackbook air، هارد دو ترابایت، ۳ شانس mackbook air و هدفون سامسونگ برنده شوید. تنها کافی است گردونه شانس را بچرخانید تا یکی از ۶ جایزه دیجی کالا را برنده شوید!

بازی چرخ و بخت تنها یکی از کمپین‌های دیجی کالا است و این فروشگاه اینترنتی پرطرفدار، هر روز تخفیف‌ها و کمپین‌های هیجان انگیزی برپا می‌کند.

انواع کد تخفیف دیجی کالا در جشنواره تخفیف عید تا عید

انواع کد تخفیف دیجی کالا

دیجی کالا در جشنواره عید تا عید خود، کد تخفیف بسیاری با دسته بندی‌های زیر ارائه می‌دهد:

  • کد تخفیف اولین خرید: این کدها تنها مخصوص کاربرانی هستند که تا به حال از دیجی کالا خرید نکرده‌اند و به تازگی حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اند.
  • کدهای تخفیف غیراول: این کدهای تخفیف هیچ محدودیتی از نظر کاربر اول و غیراول ندارند و همه کاربران می‌توانند از کد تخفیف دیجی کالا غیراول در جشنواره عید تا عید استفاده کنند.
  • کد تخفیف ارسال رایگان: این کدهای تخفیف برای حذف هزینه ارسال هستند و ارسال سفارش را برای کاربران، رایگان می‌کنند. کاربران در جشنواره تخفیف قربان تا غدیر می‌توانند با استفاده از این کدهای تخفیف، خریدهای خود را به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرند.
  • کد تخفیف محصولات منتخب: دیجی کالا در برخی جشنواره‌ها، روی محصولات و دسته بندی‌های خاصی، کد تخفیف ارائه می‌دهد. این کدهای تخفیف تنها روی دسته بندی مشخص‌شده، اعمال می‌شوند.
  • کد تخفیف اپلیکیشن دیجی کالا: در جشنواره تخفیف عید قربان و تخفیف عید غدیر دیجی کالا، کدهای تخفیف مخصوص اپلیکیشن ارائه می‌شود. با استفاده از این کدهای تخفیف، تنها می‌توانید در اپلیکیشن دیجی کالا خرید خود را انجام دهید.
  • کد تخفیف ویژه کاربران دیجی پلاس دیجی کالا: با عضویت در دیجی پلاس، کاربران می‌توانند از امتیازات ویژه مانند ارسال رایگان و ارسال فوری کالا، ضمانت 30 روزه بازگشت کالا، هدیه نقدی و غیر نقدی مختلف بهره‌مند شوند. حال در جشنواره عید تا عید، دیجی کالا برای خرید اشتراک دیجی پلاس، کد تخفیف ارائه می‌دهد. همچنین ویژه کاربران دیجی پلاس هم کدهای تخفیفی مانند کد ویژه دیجی پلاس، کد تخفیف ویژه کاربران دیجی پلاس و … در نظر گرفته شده است.

جشنواره عید تا عید دیجی کالا

شما می‌توانید از تاریخ ۱۹ تیر ماه تا تاریخ ۲۷ تیر ماه، کد تخفیف دیجی کالا را بردارید و تجربه خریدی لذت بخش را داشته باشید. این کدهای تخفیف شامل کد تخفیف ۳۰ هزار تومان برای خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومان، کد تخفیف 50 درصدی غیر اول اشتراک 1 ماهه دیجی پلاس، تا %70 تخفیف لباس‌زیر و جوراب زنانه، قرعه کشی و کد تخفیف در بازی دیجی پلی ویژه تمام کاربران، تا 70 درصد تخفیف کرم‌های ضد آفتاب‌، تا 70 درصد تخفیف کفش‌های زنانه، تا 78 درصد تخفیف هندزفری و هدفون و … می‌شوند.

استفاده از کدهای تخفیف دیجی کالا در جشنواره عید قربان تا غدیر

برای داشتن خریدی شگفت انگیز از دیجی کالا می‌توانید وارد سایت فروشگاه شوید و خرید خود را با تخفیف انجام دهید. دیجی کالا انواع تخفیف‌ها و جشنواره‌های خود را در سایت خود منتشر می‌کند. با این حال، ممکن است برخی از کدهای تخفیف در سایت دیجی کالا موجود نباشند یا نتوانید همه تخفیف‌ها را به صورت یکجا مشاهده کنید. برای اینکه کمپین هیجان انگیز عید تا عید دیجی کالا را از دست ندهید و کدهای تخفیف این جشنواره را به صورت یکجا ببینید به این لینک مراجعه کنید. اگر نمی‌خواهید از کمپین فوق العاده دیجی کالا جا بمانید، پس گوش به زنگ باشید و کدهای تخفیف دیجی کالا را بردارید و خریدی شیرین را تجربه کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *