0

بهترین کفش های فوتسال که باید آن‌ها را بشناسید

بهترین کفش های فوتسال که می‌توانید بخرید

داشتن کتونی خوب و باکیفیت یکی از مهم‌ترین ابزار برای هر بازیکن فوتسالی است. برای اینکه یک بازیکن فوتسال بتواند بهترین بازی خود را ارائه دهد، باید از پاهای خود بیشتری بهره را ببرد و لازمه این کار، داشتن بهترین کفش های فوتسال است. یک کتونی خوب می‌تواند به بازیکن در کنترل توپ، تسلط روی توپ، شوت‌های پرقدرت، سرعت و افزایش توانایی بدنی کمک کند. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد بهترین کفش های فوتسال با شما صحبت کنیم.

ویژگی‌های یک کتونی خوب فوتسال چیست؟

یک کفش فوتسال خوب و حرفه‌ای علاوه بر زیبایی ظاهر باید بسیار باکیفیت هم باشد تا بازیکن بتواند نهایت بهره را از پاهای خود ببرد. ویژگی‌هایی که یک کتونی خوب باید داشته باشد، عبارت‌اند از:

زیره کفش: مهم‌ترین قسمت هر کفشی، زیره آن است. هر فردی وقتی به خرید کفش می‌رود، در نگاه اول به زیره آن دقت می‌کند. با این حساب، زیره در کفش های فوستال نقش بسیار حیاتی دارد. زیره کفش فوتسال باید طوری باشد که پاهای بازیکن روی زمین استوار بماند.

رویه کفش: پس از زیره کفش، نوبت به رویه می‌رسد. رویه کفش باید عمر بالا و طراحی خوبی برای تسلط بر توپ داشته باشد. رویه کفش زمانی می‌تواند این دو ویژگی را داشته باشد که از مواد باکیفیت در تولید آن استفاده شده باشد.

دوخت کفش: دوخت کفش هم اهمیت بسیار زیادی دارد. دوخت باید طوری باشد که کتونی فیکس پا شود و فشار و خستگی را از پا بگیرد.

زبانه کفش: در کتونی‌های ورزشی، زبانه کفش بسیار مهم است. زبانه کتونی ورزشی باید طوری باشد که رویه کفش را روی پا فیت کند.

حال که با ویژگی‌های مهم بهترین کفش های فوتسال آشنا شدید، اگر قصد خرید دارید، می‌توانید از فروشگاه آل اسپرت خرید خود را انجام دهید.

اجزاء تشکیل دهنده کفش فوتسال چیست؟

حال که می‌دانیم کفش‌های فوتسال تا چه اندازه برای بازیکن اهمیت دارند، نوبت به شناخت اجزاء تشکیل دهنده این کتونی‌ها می‌رسد:

  • آستر: تکه پارچه نرمی درون کفش به منظور بالا بردن میزان راحتی پا
  • پاشنه کفش (پنل): محافظت از پاشنه پا در کفش
  • بند کفش: محکم کردن کفش در پای بازیکن
  • کفی کفش: راحتی پا و حمایت از قوس داخل پا در هنگام بازی
  • پنجه کفش: انعطاف‌پذیری پا در داخل بهترین کفش فوتسال
  • کلاهک سر پنجه کفش: تقویت قسمت جلوی نوک کفش
  • رویه کفش: طراحی خوب برای تسلط بر توپ
  • زیره کفش: شامل سه قسمت داخلی، بیرونی و میانی
  • قالب زیره کفش: مشخص کردن شکل ظاهری کفش
  • لایه میانی زیره کفش: جذب فشار در هنگام دویدن
  • طوق: راحتی و حفاظت از قوزک پا
  • زبانه کفش: احساس لمس توپ با بهترین کفش های فوتسال
  • محافظ پاشنه: حفاظت پاشنه و قوزک پا
  • عاج کفش: جلوگیری از لغزیدن و سر خوردن ورزشکار در هنگام بازی
  • پوسته خارجی زیره کفش: ایجاد چسبندگی مناسب کفش با سطح زمین

بهترین کفش های فوتسال؛ برندهای معروف

بهترین کفش های فوتسال

اگر می‌خواهید یک بازی فوتسال حرفه‌ای را تجربه کنید، به کفش‌های فوتسال باکیفیت و مرغوب نیاز دارید. شاید برای شما دشوار باشد که از بین همه برندهای موجود در بازار با طرح‌ها و قیمت‌ها متنوع، یکی را انتخاب کنید. به همین دلیل در این قسمت می‌خواهیم بهترین برندها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از بین آن‌ها، بهترین‌ کفش خود را انتخاب و خریداری کنید. بهترین برندهای کفش فوتسال عبارت‌اند از:

کفش فوتسال آدیداس

برند آدیداس یک برند شناخته‌ شده جهانی است که محصولات ورزشی بی‌ نظیری دارد. کفش‌های فوتسال آدیداس بسیار باکیفیت و سبک طراحی می‌شوند. این کفش‌ها معمولاً پوزه باریکی دارند و برای پاهای معمولی مناسب هستند. ایرادی که می‌توان بر برند آدیداس گرفت هم همین پوزه باریک کفش‌ها است، زیرا خیلی  نمی‌توان کفشی را پیدا کرد که برای پاهای پهن مناسب باشد. با این وجود، مدل‌هایی از آدیداس را می‌توان پیدا کرد که برای پاهای پهن هم مناسب هستند.

کفش فوتسال پوما

برند پوما را همه می‌شناسند و نیازی به معرفی ندارد! این برند یکی از بهترین‌های جهانی است که کفش‌های باکیفیتی را تولید می‌کند. در میان انواع سری‌های این برند می‌توان کفش‌هایی را مناسب پاها پیدا کرد؛ هم پاهای باریک و هم پاهای پهن. از میان سری‌های evopower و five جزو بهترین کفش های فوتسال پوما هستند.

کفش فوتسال نایک

نایک یکی دیگر از برندهایی است که به تولید بهترین کفش های فوتسال می‌پردازد و شهرت جهانی دارد. این برند در سری‌های مختلف خود، تفاوت قالب خوبی دارد و شما می‌توانید به راحتی کفش مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. بهترین کفش‌های نایک، سری‌های تمپو و مجیستا هستند که می‌توان قالب مناسب پای خود را به راحتی از بین آن‌ها انتخاب کرد.

کفش فوتسال جوما

جوما یک برند اسپانیایی است که کفش‌های بادوام، منعطف و راحتی را برای بازیکنان فوتسال تولید می‌کند. تنها کافی است از یک فوتسالیست حرفه‌ای بپرسید که کدام برند کفش فوتسال، عالی است؟ و در پاسخ برند جوما را خواهید شنید! جوما در رویه و میانه کفش فوتسال خود از چرم طبیعی و در ساختار داخلی کفش از الیاف پارچه‌ای بسیار نرم استفاده می‌کند. کفش‌های فوتسال جوما جزو بهترین‌های جهان هستند و از انعطاف بسیاری زیادی برخوردارند.

کفش فوتسال میزانو

میزانو یکی دیگر از برندهایی است که بهترین کفش های فوتسال را تولید می‌کند. این برند مانند کفش‌های فوتبال خود، در زمینه فوتسال هم می‌درخشد و کفش‌های باکیفیتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. این برند با استفاده از چرم طبیعی در کفش‌ها، انعطاف و راحتی بی نظیری را برای بازیکن فراهم می‌آورد. این برند کفش‌هایی تولید می‌کند که برای پاهای پهن هم مناسب هستند. میزانو یک برند ژاپنی است که عمده کفش‌های فوتسال آن در سری sala خلاصه می‌شود. سری sala خود به مدل‌های sala premium ، sala club و sala classic تقسیم می‌شود که جزو بهترین‌های این برند محسوب می‌شوند.

بهترین کفش فوتسال را از کجا بخریم؟

فروشگاه آل اسپورت

حال که با ویژگی‌های یک کفش فوتسال خوب آشنا شدیم و بهترین برندها را می‌شناسیم، نوبت به خرید بهترین کفش های فوتسال می‌رسد. اگر می‌خواهید کفش فوتسال ارزان را با بهترین کیفیت بخرید، می‌توانید به فروشگاه آل اسپورت مراجعه کنید. در آل اسپرت می‌توانید کفش‌های فوتسال اورجینال را با بهترین قیمت، ضمانت بازگشت ۷ روزه، ارسال سریع، ضمانت اصالت کالا، ارسال رایگان خریدهای بالای ۴۰۰ هزار تومان و امکان تعویض سایز خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی آل اسپرت با هدف ارائه محصولات ورزشی باکیفیت با بهترین قیمت در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را شروع کرده است. شما می‌توانید با خیالی آسوده لوازم ورزشی مورد نیاز خود را از این فروشگاه آنلاین خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *