54

چگونه 10000 سی پی رایگان بگیریم؟ (کد تخفیف خرید سی پی کالاف)

خریدن سی پی کالاف و دیگر محصولات بازی برای بازیکنان می توانید هیجان و شور زیادی به همراه داشته باشد. زیرا جذابیت این بازی برای بسیاری از گیمرها بسیار بالا است و خرید سپس کالاف می تواند هیجان بازی را چند برابر نماید. اما اگر شما مبتدی باشید شاید این سوال برای شما مطرح شود که سی پی کالاف چیست. در جواب باید بگوییم که سی پی کالاف همان واحد پول بازی کالاف دیوتی موبایل است. سی پی کالاف با علامت اختصاری CP شناخته می شود.  COD points نام کامل است.

گیمرها می توانند بسته های نرم افزاری، رویال پس، جعبه ها و دیگر موارد را با کمک سی پی کالاف بخرند. بنابراین اهمیت خریدن سی پی در این جا مشخص می شود. اگر می خواهید به عنوان یک بازیکن به بازی کالاف دیوتی وارد شوید لازم است تا حتما از این واحد پولی به مقدار لازم خرید نمایید تا بتوانید در حین اجرای بازی با موفقیت وارد عمل شوید.

اما لازم است تا به نکات مهمی قبل از خریدن دقت نمایید. لازم است تا پیش از ثبت سفارش بسته های کالاف با  یکی از راه های جی میل یا فیس بوک یا اکتیویژن اکانت به بازی متصل شوید. در نظر داشته باشید که انتخاب یکی از سه روش ذکر شده بسیار اهمیت دارد. زیرا در آینده اگر گوشی موبایل خود را عوض نمایید برای این که بازی را از دست ندهید لازم است تا علاوه بر خریدن سی پی، از یکی از این سه روش گفته شده به بازی متصل شوید و  لینک کنید.

 خریدن سی پی کالاف از سایت های معتبر

بازی کالاف دیوتی به وسیله شرکت اکتیویژن اولین بار در سال 1398 جهت پلت فرم های گوشی های هوشمند به بازار وارد شد.

اگر تجربه این بازی را در دیگر پلت فرم ها یا کامپیوتر داشته اید به طور قطع در سرورهای آنلاین و مپ های زیادی رقابت سخت با میلیون ها بازیکن را از سر تا سر جهان از سر گذرانده اید. این بازی بسیار هیجانی است و روش خاص خود را دارد. پس از ریلیز شدن این بازی هیجانی جهت گوشی های هوشمند و ارتقاء کاربران رقابت میان بازیکنان بسیار بالا رفت.

بازیکنان کالاف دیوتی برای ایتن که بتوانند تجربه مسابقات مهیج را داشته باشند لازم است تا امکانات و سلاح ها و منسوجات خود را ارتقاء بدهند. در این صورت است است که می توانند بسیار موفق در بازی ظاهر شوند و از این بازی بسیار جذاب نهایت استفاده را ببرند. لذت این بازی زمانی بیشتر می شود که شما به عنوان یک بازیکن از همه نظر تجهیزات خود را بالا برده باشید تا در صورت نیاز بتوانید به بهترین نحو بازی کنید. در این صورت است که پیروزی از ان شما خواهد شد. اما همان طور که در قبل نیز اشاره کردیم لازم است تا برای ارتقاء دادن کلیه امکانات و سلاح ها از واحد پولی موسوم به سی پی استفاده نمایید. تهیه آیتم هایی که نام بردیم همگی احتیاج به سی پی دارد. اما در این جا ممکن است برخی از بازیکنان با مشکلات و نگرانی هایی روبرو شوند. چگونگی خریدن ارز لازم است تا به بقیه مقاله گوش فرا دهید.

سی پی کالاف

در نظر داشته باشید که بازی کالاف دیوتی موبایل مانند سایر بازی های آنلاین مثل فری فایر، پابجی و غیره از فروشگاه های متعدد در داخل بازی تشکیل شده است. طیف گسترده ای از سلاح ها، باکس ها، بتل و آیتم ها در این بازی موجود است. بهترین بسته ها در فروشگاه کالاف بتل پس است. این بسته به شما این امکان را می دهد تا با آغاز فصل تازه ای در بازی با تجهیزات پرمیوم بازی و جایزه های اضافی و ماموریت ها همراه شوید.

برای خریدن این بسته ها و تجهیزات لازم است تا پول دلاری پرداخت نمایید. زیرا همه این بسته ها با خریدن سی پی کالاف امکان پذیر است. سی پی کالاف یکی از دو واحد پولی است که می توان از راه پرداخت دلار آن را خرید. اما واحد دیگر پول  به نام سی را در کالاف دیوتی می توانید با بازی کردن و پیروز شدن جمع نمایید و نمی توانید آن را بخرید. توجه داشته باشید که امکانات و ارزشی که می توانید با خریدن سی پی بخرید از سی بیشتر است.

به عنوان یک بازیکن لازم استد تا سی پی کالاف را برای رقابت در سطح های بالای بازی به انجام رسانید. چون بر خلاف دیگر بازی ها شما می توانید در همان ابتدای بازی شخصیت و سلاح خود را انتخاب نمایید و در حین بازی آن ها را ارتقاء دهید.

برای مثال قدرت تیراندازی سلاح یک عامل اصلی در نبرد در بازی کالاف دیوتی است که از راه کارت های بازی قابل انجام است. این کارت ها را می توانید به راحتی خریداری نمایید و هم در حین بازی با کامل کردن ماموریت ها آن ها را به دست بیاورید. اما در نظر داشته باشید که اگر تنها با کامل کردن این ماموریت ها روی آن ها حساب باز کنید عقب خواهید ماند.

 خریدن کارت های سلاح کالاف و امکانات بازی

به دست آوردن تجهیزات  و کارت های اسلحه که از ماموریت ها حاصل می شود زمان بر و بسیار کم هستند. پس از مدتی از بازی سطح شما بالا می رود و دیگر بوت های ضعیف بازی قابل دسترسی نیستند.

بازی کالاف دیوتی دارای دو وضعیت بتل رویال و مالتی پلیر است. بازی کردن با هر کدام از این وضعیت ها از پیش نیازهایی تشکیل شده است.

در این بازی شما با بازیکنان حرفه ای هم روبرو می شوید که اگر دارای تجهیزات بالا نباشید به عنوان یک تمرین برای آن ها به حساب می آیید. بنابراین حتما لازم است تا سی پی دریافت نمایید.

خریدن سی پی رایگان

چند راه برای به دست آوردن سی پی رایگان در چند سایت ایرانی گفته شده است. اما هیچ کدام از این راه ها به شما سی پی رایگان نمی دهد. بنابراین همه این سایت ها به نوعی تبلیغ الکی رادر پیش گرفته اند. با روش های مختلفی از جمله تکمیل ماموریت ها و غارت تجهیزات در جنگ و پیگیری شبکه های اجتماعی می توانید مقدار زیادی سی به دست بیاورید نه سی پی.

 گرفتن سی پی با روش غیر مستقیم در بازی

تنها روش برای به دست آوردن سی پی به طور مستقیم به جای خرید، خرید بتل پس کالاف است. با خریدن بتل پس شما قادر خواهید بود تا با انجام دادن هر ماموریت  به میزان مناسبی از سی پی دست پیدا کنید. برای فعال کردن آیتم بتل پس و به دست آوردن سی پی لازم است تا در اول 800 سی پی پرداخت نمایید. در نظر داشته باشید که این مقدار پرداخت بسیار مفرون به صرفه است. زیرا شما مقدار زیادی تجهیزات و امکانات را از آن خود می سازید. بنابراین پیشنهاد ما به شما خریدن سی پی ارزان است. در نظر داشته باشید که اگر در مسابقه ها به خوبی ظاهر شوید احتمالا برای مرحله بعدی احتیاجی به خرید سی پی جهت فعال سازی نخواهید داشت. با کد تخفیف “geminja” میتوانید سی پی را با قیمت ارزانتری خریداری کنید.

تهیه شده در سایت geminja.com

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. رضا گفت:

    من میخوام سی پی بزنم افری

  2. رضا گفت:

    من میخوام سی پی بزنم آفرین به اکستویشن آفرین هم شما که سی پی برا ادما

  3. amin(10) گفت:

    خیلی عالیه

  4. امید گفت:

    خیلییییییییی خوب

  5. رهام گفت:

    الی اگه سیپی بفرسته

  6. مهراد گفت:

    من زدم گفت گفت نشانی از ایمیل شما منتشر نخواهد شد

  7. مهراد گفت:

    به من سی پی نداد

  8. علیرضا گفت:

    بی نظیرهخیلی خوبه من خوشم اومد

  9. Pendar89 گفت:

    سی پی ۱۰۰۰

  10. KMAMEHRADESHON گفت:

    بخدا اگر الکی باشه

  11. بنیامین گفت:

    یعنی میگان سایتت خیلی خوبه وا کارس خیلی دروسته

  12. ?乇乙丨KING گفت:

    خوب واقعه

  13. foad گفت:

    این بازی خیلی عالی

  14. foad گفت:

    بهترین سایت دانلود فیلم بدون سانسور | شهریور ۱۴۰۲

  15. خطای‌۱۴۰۰ گفت:

    عالی

  16. ALI گفت:

    عالی من علی هستم ورازیم

  17. هاش°°°رسپ گفت:

    من دوست دارم سی پی داشته باشم

  18. TahaGH گفت:

    نمیدانم

  19. Mohmmdrezahavae گفت:

    خوب

  20. TAHA گفت:

    خیلی خوبه

  21. هاش°°°رسپ گفت:

    این
    تقتت
    نتایج
    من
    خب به
    حس چی

  22. هاش°°°رسپ گفت:

    من 4بتل پس
    یک نید لژندری
    اسکین گردانه 1
    لژندری ندارم

  23. حسین گفت:

    خیلی خوب است

  24. حسین گفت:

    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوب است

  25. حسین گفت:

    خیلی از این ک سی پی رایگان میده خیلی خیلی ممنونم

  26. ERFAN1387123 گفت:

    خیلی قشنگه

  27. سراجدین گفت:

    خیلی عالی بود

  28. امیرعلی گفت:

    خیلی عالی

  29. 4RhrskreUg گفت:

    بازی خوبیه

  30. 4RhrskreUg گفت:

    باری خوبیه ومن ازش رازیم

  31. ماهان گفت:

    ۱۰۰۰۰۰ سیپی رایگان گرفتم

  32. ماهان گفت:

    خیلی خیلی خیلی خوبه

  33. Mahan9032 گفت:

    ۱۰۰۰۰۰۰سیپی میخواهم

  34. Mohammad_XB4 گفت:

    خیلی علیه

  35. محمد گفت:

    عالی بنظرمن

  36. محمد گفت:

    عالی بود خیلی خوب است

  37. OG_nima_1388 گفت:

    آره راسته منم سعی کردم از سایت ها سی پی بگیرم ولی همه الکیه

  38. عرشیا گفت:

    بریزین رایگان

  39. King1402 گفت:

    بازی خوبیه ومن ازش رازیم

  40. King1402 گفت:

    بازی خوبیه

  41. دوغVł6• گفت:

    خیلی خوبه عالی

  42. ....دردداش گفت:

    خوبه

  43. LT³・ گفت:

    خیلی خوبه

  44. DDSHOT1 گفت:

    خیلی خوب عالییی

  45. DDSHOT1 گفت:

    خیلی خوب

  46. محمد گفت:

    ببینیم واقعی هست اگر واقعی باشه خیلی خوبه

  47. amit گفت:

    عالی

  48. محمد رضا گفت:

    خیلی ممنون

  49. محمد رضا گفت:

    خیلی ممنون خیلی عالی بود مرسی

  50. علیرضا گفت:

    سی پی رایگان میخوام
    منننن

  51. عباس گفت:

    رمز
    dadyoi87

  52. mehdi._.TM گفت:

    عالی