45

بهترین هاست وردپرس و 10 هاست برتر سال 1402 + کد تخفیف و راهنمای خرید

بهترین هاست خصوصا در زمانیکه اکثر وب سایت ها وردپرسی هستند، بهترین هاست وردپرس زمانی در دسترس شماست که مطالب اولیه را در مورد هاست بدانید. البته اگر اطلاعات کافی راجع به هاست دارید و صرفاً بابت شناخت بهترین شرکت‌های هاستینگ این مقاله را مطالعه می‌کنید احتمالاً تعاریف اولیه برای شما کسل‌کننده خواهد بود. پس همراه ما باشید تا در این مقاله جدا از تعاریف اولیه هاست در جریان مطالب مهمتری قرار بگیرید. مطالبی که دانستن آن در ابتدای کار و قبل از خرید هاست می‌تواند باعث پیشگیری از بروز مشکلات و چالش‌هایی شود که اغلب صاحبان کسب و کار پس از راه اندازی سایت خود متوجه آن می‌شوند. نکاتی که عدم توجه به آن می‌تواند قوی‌ترین کسب و کارها را هم زمین‌گیر می‌کند.

هاست چیست؟

برای هر فعالیتی احتیاج به یک فضا وجود دارد. گاهی این فضا دیده می‌شود و گاهی این فضا به‌عنوان یک محدوده مجازی در نظر گرفته می‌شود. همانطور که در زبان انگلیسی هاست (Host) به معنای میزبان است در این زمینه کاری نیز منظور از هاست فضای میزبانی است یا به عبارت ساده‌تر همان محدوده‌ای که هر سایت برای بالا آمدن به آن احتیاج دارد. در حقیقت هاست، ساختمانی است که سایت شما قرار است در آن زندگی کند. این ساختمان‌ها در کنار هم تشکیل یک شهر بزرگ به نام سرور را می‌دهند.

ویژگی‌های بهترین هاست چیست؟

best host

1- فضای هاست (فضای میزبانی)

پیش‌تر گفتیم که اگر سرور را یک شهر بگیریم، هاست یک ساختمان است و حالا باید بدانیم که فضای میزبانی درواقع متراژ این ساختمان است به این مفهوم که هاست شما برای آپلود فایل‌ها چه فضایی در اختیار شما قرار می‌دهد؟
پس حجم فایل‌ها مهمترین عاملی است که برای انتخاب فضای میزبانی باید در نظر داشته باشید.

طبیعتاً هرچه فضای هاست بیشتر باشد هزینه هم بیشتر است. پس ابتدا به وسایل خود که همان فایل‌ها هستند نگاه کنید و سپس متراژ خانه را تهیه کنید!
الزاما هاستی با فضای خیلی زیاد نمیتواند بهترین هاست برای شما باشد بلکه این کار تنها هزینه‌های شما را بیشتر می‌کند و این مورد فقط در صورتی نیاز است که قرار است در سایت شما ویدیوهای زیاد آپلود شود و یا حجم فایل‌های زیادی دارید.

2- پهنای باند

ساختمان شما (هاست شما) در یک لحظه توان پذیرش چند مهمان همزمان را دارد؟ این مفهوم پهنای باند است. احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که هنگام انتخاب واحد دانشگاه و یا هنگام ثبت‌نام برای ماشین در سایت ایران خودرو یا سایپا سایت از دسترس خارج می‌شود و یا به عبارتی سایت می‌پرد!

این مشکل به این دلیل است که سایت پهنای باند کافی برای ارائه سرویس به این تعداد افراد به‌صورت همزمان را ندارد. پس عاملی که برای پهنای باند بیشترین اهمیت را دارد توجه به تعداد کاربرانی است که روزانه سایت شما را چک می‌کنند. درنتیجه با افزایش بازدید کننده‌های سایت خود، همواره پهنای باند را چک کنید که مبادا به‌اصطلاح به سقف بچسبد! ارائه پهنای باند مناسب یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین هاست است.

3- پنل ادمین

مدیریت هر کار احتیاج به یک پنل یا ساده‌تر بگوییم احتیاج به یک صفحه‌ای دارد که شما توسط این صفحه، آن کار را مدیریت کنید. هاست نیز از این قاعده مستثنی نیست و هر هاستی یک کنترل پنل دارد که با آن می‌توانید هاست را مدیریت کرده و هرکاری که می‌خواهید روی آن انجام دهید. پنل هاست به دو نوع مرسوم سی پنل و دایرکت ادمین تقسیم می‌شود که سی پنل طرفدار بیشتری دارد.

کارهایی نظیر ریدایرکت کردن، فعال‌سازی gzip، فعال‌سازی کد امنیت و تمام کد نویسی‌ها در کنترل پنل هاست صورت می‌گیرد. نکته مورد توجه اینکه این پنل هرچقدر کار راه انداز هست به همان اندازه حساس نیز هست. پس اگر تخصص کافی در کدنویسی و جزئیات یک پنل هاست ندارید، انجام ویرایش‌های مدنظر خود را به یک متخصص بسپارید.

4- آپتایم یا در دسترس بودن هاست

ساختمانی که نام آن را هاست گذاشتیم در چند درصد مواقع شرایط مهمان‌پذیری از مهمان‌ها را دارد؟ وارد یک سری از سایت‌ها که می‌شویم ارورهایی را می‌بینیم که دلیل بسیاری از آنها در دسترس نبودن سایت است. تفاوت این نوع از در دسترس نبودن سایت با کم بودن پهنای باند این است که در حالت دوم حضور کاربران زیاد باعث شده است تا سایت توان پذیرش مهمان جدید را نداشته باشد اما در این حالت سایت بدون هیچ ترافیک بالایی از دسترس خارج می‌شود. اتفاقی که البته یک فاجعه نیست و مرسوم است اما نباید از یک حدی بیشتر شود.

معمولاً آپتایم‌های شرکت‌های هاستینگ باید بالای 97 باشد؛ یعنی باید حداقل و در بدترین وضعیت، سایت شما در 97 درصد از مواقع بالا باشد و اگر این عدد کمتر از حد مجاز بود سریعاً شرکت هاست خود را تغییر دهید و بهترین هاست را برای سایت خود انتخاب کنید. چک کردن این عامل مهم در سایت https://uptimerobot.com/ به‌صورت رایگان امکان پذیر است.

5- امنیت سرور

به هیچ وجه از کنار این تیتر ساده عبور نکنید. قبل خرید بهترین هاست، از امنیت بالای آن اطمینان حاصل کنید. هاست‌هایی که امنیت بالایی ندارند به‌راحتی طعمه‌ی هکرها می‌شوند. هرچند سایت‌های قدرتمند‌تر بیشتر در معرض هک شدن هستند اما این اتفاق به مفهوم آن نیست که سایت‌های دیگر در معرض این خطر نیستند. پس از ابتدا گام خود را در مسیر درست بردارید.

SECURITY WEB

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله بهترین سرور مجازی مراجعه کنید.

6- پارک دامین

اگر هاست شما امکان پارک دامین را داشته باشد شما می‌توانید کاری کنید که چند دامنه به یک دامنه وصل شود. در نظر داشته باشید تفاوت این حالت با مورد قبلی این است که درAdd on Domain شما می‌توانید چند دامنه را روی یک هاست داشته باشید اما پارک دومین چند دامنه به دامنه اصلی شما متصل می‌شوند. اگرچه این مورد یکی از امکانات هاست به شمار می‌رود اما در نظر داشته باشید که پارک دومین برای سئو اتفاق کاملاً مضری است پس اگر قصد این کار را داشتید حتماً با یک مشاور سئو صحبت کنید.

7- ساب دومین

با این امکان شما می‌توانید یک زیرمجموعه از سایت اصلی خود را داشته باشید. مزیت این کار این است که به‌عنوان مثال برای بلاگ خود می‌توانید از آدرس blog.domain.com استفاده کنید و یا برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی در یک سایت از دامنه shop. domain.com استفاده کنید. برای بهترین هاست بودن، داشتن ساب دومین الزامی است.

8- گواهینامه امنیتی SSL

وارد سایت‌های مختلفی که می‌شویم قبل از آدرس دومین عبارت http را می‌بینیم. در برخی از سایت‌ها این عبارت به شکل https هست. تنها همین تفاوت یک s در دامین تعریف گواهی ssl است. سایتی که https قبل دومین دارد به این مفهوم است که خود را مجهز به پروتکل امن کرده است. گواهی امنیتی Socket Secure Layer علاوه بر امنیت سایت به‌صورت مستقیم روی سئو تأثیر مثبت دارد و یکی از اساسی‌ترین مشخصه‌های بهترین هاست است.

9- پایگاه داده یا Database

دیتابیس به‌نوعی بانکی از اطلاعات هاست شماست. برای خرید یک هاست کافی است مطمئن شوید که هاست شما از پایگاه داده پشتیبانی می‌کند.

10- پشتیبان گیری کامل

هر شرکت هاستینگ موظف است از داده‌های روی هاست پشتیبان گیری کند و به‌نوعی دیتاهای روی سایت را ذخیره کند. اهمیت این مهم زمانی است که به هر دلیلی اطلاعات سایت شما پاک شود در این صورت هاستینگی که پشتیبان گیری کامل را انجام نداده است، کاربر خود را به یک دردسر بزرگ می‌اندازد. هرچه بازه زمانی بین پشتیبان‌گیری‌ها کوتاه‌تر باشد خیال شما به‌عنوان صاحب سایت راحت‌تر است و ضمن اینکه این پشتیبان گیری باید به‌صورت کاملاً رایگان انجام شود. متأسفانه مشکلی که در بیشتر هاستینگ‌های ایرانی وجود دارد، عمل نکردن به تایم پشتیبان گیری است. هاستینگ‌هایی هستند که قول بکاپ 24 ساعته را می‌دهند اما به این مهم عمل نمی‌کنند.

11- اضافه کردن دامنه

یکی از ویژگی‌های دیگر بهترین هاست مفهومی تحت عنوان Add on Domain است. همانطور که از نام آن پیداست با این اتفاق شرکت هاستینگ به شما این امکان را به شما می‌دهد تا روی یک هاست بیش از یک دامنه داشته باشید. اگر دو سایت دارید نیازی به اینکه دو هاست مجزا تهیه کنید نیست و فقط کافی است تا هاست شما امکان Add on Domain را داشته باشد.

12- سازگاری زبان برنامه‌نویسی و سیستم مدیریت محتوا

هر سایتی با یک زبان برنامه‌نویسی خاصی نوشته شده است. در هنگام خرید هاست باید به این نکته توجه کرد که زبان برنامه‌نویسی با سیستم مدیریت محتوا همخوانی داشته باشد. به‌عنوان مثال سایتی که با زبان php نوشته شده است با هاست لینوکسی بسیار سازگار‌تر است و در عوض برای سایتی که با دات نت نوشته شده است بهتر است از هاست ویندوز استفاده کرد. این مطلب به معنای این نیست که برای زبان php به هیچ وجه نمی‌توان از هاست غیر لینوکس استفاده کرد بلکه در اینجا مطلب سازگاری بیشتر اهمیت دارد.

13- پشتیبانی خوب

پشتیبانی خوب، ویترین تمام کسب‌وکارها خصوصاً کسب‌وکارهای آنلاین است. اگر امروزه دیجی کالا را به‌عنوان برجسته‌ترین گزینه برای خرید اینترنتی می‌بینیم آیا دلیلش کیفیت اجناس و یا قیمت پایین‌تر آنهاست؟ به عبارت دیگر فروشگاه‌هایی پیدا نمی‌شوند که کالای باکیفیت‌تری را با همان قیمت دیجی کالا ارائه دهند و یا همان کالا را با قیمت ارزان‌تر به شما عرضه کنند؟
قطعاً این‌چنین فروشگاه‌هایی وجود دارد اما چیزی که باعث می‌شود از دیجی کالا خرید کنید این است که از ابتدای خرید تا پس از دریافت محصول این مجموعه را در کنار خود حس می‌کنید.
اهمیت پشتیبانی هاست را زمانی درک می‌کنید که سایت شما به هر دلیل بالا نیست و شرکت هاستینگ هم تیکت‌های شما را با تأخیر زیاد پاسخ می‌دهد. پس برای بهترین هاست بودن شرکت مد نظر شما باید بهترین پشتیبانی را ارائه دهد.

اگر هاست خوب نخرم چه اتفاقی برای کسب و کار من می‌افتد؟

از هزاران مشکلی که بابت تهیه هاست نامناسب برای سایت شما پیش خواهد آمد تنها چند مورد را انتخاب کرده‌ایم که این موارد عبارت اند از:

الف: بالا نیامدن سایت

رنج این اتفاق را زمانی بیشتر حس می‌کنید که به دلیل عدم کیفیت هاست، سایت شما دائما دچار تزلزل شود و این بالا نیامدن‌ها در آخر بسیاری از کاربران را از سایت شما دلسرد کند. در این صورت است که کم‌کم حجم فروش‌های از دست رفته بیشتر و بیشتر می‌شود.

ب: پاک شدن اطلاعات

فرض کنید تمام اطلاعات ارزشمند سایت خود را در یک دفتر، یادداشت کرده‌اید. چگونه از این دفتر یادداشت محافظت می‌کنید؟ احتمالاً لحظه‌ای این دفتر را از خود دور نمی‌کنید و برای حفظ این اطلاعات هرکاری شده انجام می‌دهید. این دقیقاً کاری است که یک هاست خوب برای شما انجام می‌دهد. آرشیو اطلاعات و نگهداری این موارد به بهترین نحو یکی از وظایف یک هاست خوب است که بسیاری از شرکت‌های هاستینگ توجهی به این مسئله ندارند و در زمان نیاز به اطلاعات متوجه می‌شوید که آرشیو کاملی از مواردی که باید داشته باشند ندارند.

پ: تأثیر منفی در نتایج گوگل

در روزگاری که اغلب خریدها به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود؛ این صفحه اول گوگل است که حرف اول را میزند. شما در صورتی می‌توانید فروش اینترنتی خوبی داشته باشید که سایت شما در نتایج بالای گوگل دیده شود. مفهومی که با عنوان سئو (seo) در دنیای امروز شناخته شده است و  همان چیزی که هاست نامناسب به آن آسیب جدی میزند و باعث می‌شود تا سایت شما در نتایج گوگل در مقایسه با رقبا شرایط نامناسبی داشته باشد.

ت: از دسترس خارج شدن سایت برای همیشه

در مواردی که هاست به‌شدت ضعیف باشد حتی این امکان وجود دارد که سایت به‌صورت کامل از دسترس خارج شود اتفاق دردناکی که برای بسیاری از صاحبان کسب و کار به دلیل عدم تجربه کافی در خرید هاست افتاده است.

ث: واگذاری بازار کسب و کار به رقبا

این مورد به‌گونه‌ای نتیجه تمام موارد دیگر است. تمام موارد گفته شده در بالا باعث می‌شود شما با یک اشتباه کوچک بازار کسب و کار خود را دو دستی به رقبا تقدیم کنید. خرید بهترین هاست می‌تواند یکی از مهمترین وجه تمایزهای بین شما و رقبایتان باشد.

بهترین هاست وردپرس

انواع هاست

در زمانی که قصد خرید هاست را دارید احتمالاً با الفاظی آشنا می‌شوید که برای اولین بار برای شما کمی نامفهوم است. به این منظور لازم است تا ابتدا با انواع هاست آشنا شوید تا بدانید شرکتی که در آن به دنبال بهترین هاست هستید چه نوع میزبانی ارائه می‌دهد. در این قسمت به بررسی انواع هاست می‌پردازیم. شناخت انواع هاست یکی از قسمت‌های مهمی است که دانستن آن شما را در خرید بهترین هاست کمک می‌کند.

الف- میزبانی اشتراکی

در این نوع میزبانی هر سرور به قسمت‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شود و هر یک از این قسمت‌های کوچک به یک سایت اختصاص داده می‌شود. در این حالت یک سرور میزبان تعداد زیادی سایت هست و دلیل نام‌گذاری این هاست با عنوان هاست اشتراکی نیز به همین علت است.
مزیت این نوع میزبانی این است که هزینه پرداختی شما بابت مقداری از منبع است که از آن استفاده می‌کنید و بیش از آن هزینه‌ای پرداخت نمیکنید پس حدس شما درست است و این مدل میزبانی قیمت مناسب‌تری دارد.
اما از مشکلات آن می‌توان به این مهم اشاره کرد که اگر مشکلات امنیتی برای یکی از سایت‌ها به وجود بیاید راه نفوذ به سایت‌های دیگر نیز باز می‌شود.
کاربرد هاست اشتراکی برای زمانی است که در ابتدای کار هستید و روی سایت شما اطلاعات و بازدیدکننده بالایی وجود ندارد چون زمانی که درخواست‌ها روی سرور زیاد باشد احتمال دارد سرعت سایر سایت‌ها نیز کاهش یابد.

ب- سرور نیمه اختصاصی

در این حالت سرور به چند قسمت جداگانه تقسیم‌بندی می‌شود که هر قسمت حکم یک سرور مجزا را دارد پس قدرت سرور نیمه اختصاصی قطعاً نسبت به هاست اشتراکی بیشتر است زیرا مشترک از کل منابع و امکانات سخت‌افزاری به‌صورت کامل بهره‌مند می‌شود.

پ- سرور اختصاصی

همانطور که از نام آن پیداست در این حالت مشترک یک سرور جداگانه دارد که روی این سرور سایت دیگری وجود ندارد. باوجود مثالی که در ابتدای مقاله عنوان کردیم، سرور اختصاصی برای یک هاست به‌مانند این است که ساختمان شما تنها ساختمان موجد در یک شهر است. طبیعتاً در این حالت سرویسی که دریافت می‌کنید بی‌نظیر است اما هزینه‌هایی که باید پرداخت کنید از موارد دیگر بالاتر است پس استفاده از این هاست را به زمانی موکول کنید که وبسایت شما به حدی گسترده شده باشد که پرداخت این هزینه‌ها توجیه اقتصادی داشته باشد.

ت- میزبانی ابری

در این حالت چندین سرور به‌صورت همزمان در قالب شبکه فعالیت می‌کنند و هاست محدود به یک سرور نیست و هر لحظه که سایت به منابع بیشتری احتیاج داشت از سایر سرورها استفاده می‌کند.
از مزیت‌های میزبانی ابری این است که سایت شما همیشه در دسترس است که این مزیت کمی نیست اما در مقابل مشکل وب‌سایت‌هایی که نوع هاست آنها میزبانی ابری هست دشوار بودن عملیاتی مثل بک‌آپ گرفتن و همچنین مشکلات امنیتی به دلیل پراکندگی اطلاعات است.

ث- میزبانی وردپرسی

این نوع میزبانی تنها برای سایت‌های وردپرسی است. به دلیل اینکه این نوع از CMS احتیاج به استفاده بیشتر از منابع دارد باید سرورهای قدرتمندتری برای این نوع از سیستم مدیریت محتوا انتخاب شود که البته این نوع از میزبانی، از هاست اشتراکی هزینه بالاتری دارد.

ج- هاست ایران

درنهایت به هاستی که مرکز اطلاعات آن در ایران قرار داشته باشد، هاست ایران گفته ‌می‌شود. اگرچه برای استفاده از هاست ایران مزیت‌هایی مثل افزایش سرعت سایت، عدم مشکل بابت پیشامدهای چون تحریم، هزینه کمتر و… عنوان می‌شود اما در ادامه به بررسی و مقایسه هاست ایرانی و خارجی می‌پردازیم.

هاست لینوکس یا هاست ویندوز؟

یکی از اولین چالش‌هایی که برای خرید هاست دارید این است که هاست لینوکسی و هاست ویندوز چیست؟ این دو باهم چه تفاوتی دارند و در نهایت کدام هاست برای کسب و کار ما بهتر است؟
لینوکس و ویندوز نام سیستم‌عامل‌هایی است که بر روی هاست استفاده شده‌اند. این مقایسه مشابه این است که قبل از خرید تلفن همراه از خود بپرسیم سیستم‌عامل اندروید بهتر است یا ios؟ با این توضیحات حتماً شما هم دانستید آن چیزی که لینوکسی بودن یا ویندوز بودن هاست را تعیین می‌کند نیاز شماست. تصور کنید تا به حال از گوشی تلفن همراه استفاده نکرده باشید در این صورت برای شما اندروید یا ios بودن سیستم‌عامل تفاوتی ندارد. همین اتفاق در انتخاب نوع هاست نیز می‌افتد. پس اگر اطلاعی از اینکه کدام نوع برای شما بهتر است ندارید بهتر است با برنامه‌نویس سایت خود مشورت کنید. معمولاً اگر سایت با زبان php نوشته شده باشد با هاست لینوکسی سازگاری بیشتری دارد و اگر با زبان .net نوشته شده باشد با سیستم‌عامل ویندوز سازگارتر است هرچند این مسئله باز هم به نظر طراح یا پشتیبان سایت شما بستگی دارد.

تغییر هاست

اگر هاست خود را تهیه نکرده‌اید حتماً در انتخاب بهترین هاست برای خود دقت لازم را داشته باشید. اینکه از ابتدا بهترین هاست را انتخاب کنید اهمیت زیادی دارد به این دلیل که با این کار تا حدود زیادی خود را از چالش‌ها و درجا زدن‌ها نجات داده‌اید؛ اما آیا امکان تغییر از یک هاست به هاست دیگر وجود دارد؟ احتمالاً این سؤال زمانی برای شما پیش خواهد آمد که شرکت‌هاستینگ فعلی شما را کلافه کرده باشد اما خبر خوب این است که این امکان وجود دارد. پس اگر شما هم از ابتدا بهترین هاست را انتخاب نکردید همین حالا تصمیم خود را بگیرید و از میان مواردی که در ادامه ذکر خواهیم کرد گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید.

تفاوت هاست ایران و هاست خارج

برای این بررسی لازم است تا موارد مختلفی را در هاست ایرانی و خارجی بررسی و باهم مقایسه کنیم که این موارد عبارت است از:

1- پینگ

یک عامل مقایسه برای مدت زمان مورد نیاز برای اتصال دو دستگاه به هم در یک شبکه است.
با این تفاسیر احتمالاً حدس زدید که اگر هاست ایرانی باشد پینگ تایم آن نسبت به سرورهای خارجی بهتر است اما این مطلب به هیچ وجه قطعیت ندارد و کاملاً به زیرساخت سرور میزبان وابسته است.

2- در دسترس بودن سایت

همانطور که می‌دانیم یکی از عوامل مهم برای اینکه بدانیم کدام هاست از دیگری بهتر است، زمان در دسترس بودن آن است. عدم دسترسی به اینترنت بین‌الملل، ماجرای چندین و چند ساله تحریم‌ها، عدم دسترسی به اطلاعات، توقیف، ضبط سرور و… دردسرهایی است که باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران هاست ایرانی را به هاست خارجی ترجیح دهند اما آیا این موارد واقعاً هاست خارجی را دارای چالش می‌کند؟ این‌طور نیست. ازلحاظ در دسترس بودن سایت هاست خارجی هیچ‌گونه مشکلی ندارد و از این بابت نیز تنها عامل مهم کیفیت سرور است.

3- پهنای باند

به میزان حجم اطلاعاتی که می‌تواند بین یک سایت و سیستم کاربران انتقال پیدا کند پهنای باند گفته می‌شود و با این تعاریف به اهمیت پهنای باند پی بردیم اما لازم است بدانیم این مهم در سرور ایرانی اگرچه بارگذاری مطلوبی دارد و عدم وابستگی آن به خارج احتمالاً باعث کاهش نگرانی شما بابت تحریم‌ها و پیشامدهای غیرقابل پیش‌بینی می‌شود اما هاست خارجی قطعاً زیرساخت بهتری دارد و همچنین به دلیل محدودیت در نگهداری سرویس‌ها، پهنای باند در هاست ایرانی گران‌تر است.

4- سئو

وقتی از عوامل مؤثر بر سئو یاد می‌کنیم امکان ندارد از هاستینگ نامی نبریم. همانطور که میدانید سئو به معنای بهبود سایت در سرچ کاربران برای دیدن شدن در نتایج بالاتر گوگل است. اگرچه تفاوت چندان زیادی بابت ایرانی یا خارجی بودن هاست در سئو قائل نمی‌شویم اما بعضاً گزارش‌هایی مبنی بر سرعت بهتر در ایندکس شدن سایت‌هایی با هاست خارجی رسیده است که قابل چشم‌پوشی نیست اما اینکه بگوییم ایندکس شدن در هاست‌های ایرانی یک چالش بزرگ است صحبتی است که منبع علمی ندارد.

خلاصه این بخش:
اگرچه مطالب بسیار زیادی بابت عملکرد بهتر هاست ایرانی نسبت به خارجی وجود دارد اما در نظر داشته باشید که این مطلب که بیشتر از جانب شرکت‌های هاستینگ ایرانی مطرح می‌شود تنها یک دلیل دارد و آن هم سود بیشتر این شرکت‌ها در فروش هاست ایرانی نسبت به هاست خارجی است؛ به عبارت دیگر اگر به‌صورت کلی بگوییم هاست خارجی از کیفیت بالاتری نسبت به هاست ایرانی برخوردار است بیراه نگفته‌ایم.
با این حال مجدداً این نکته را یادآور می‌شویم که کیفیت هاست ایرانی و خارجی بستگی به شرکتی دارد که از آن هاست تهیه می‌کنید. بسیاری از شرکت‌های هاستینگ هستند که هاست ایرانی آنها از هاست خارجی یک شرکت دیگر بسیار باکیفیت‌تر است؛ اما اگر بین خرید هاست ایرانی و یا خارجی از یک شرکت‌ هاستینگ شک دارید، پیشنهاد ما هاست خارجی است.

قیمت هاست به چه عواملی بستگی دارد؟

اگر این سوال در ابتدای مقاله مطرح می‌شد به احتمال زیاد در ذهن شما پاسخ به آن یک چالش بزرگ بود اما در این لحظه که با تمام ویژگی‌های بهترین هاست آشنا شدید و همچنین انواع هاست را شناختید؛ کافی است بگوییم قیمت یک هاست به همین عوامل بستگی دارد. به همین دلیل است که یک بسته مشابه در شرکت‌های هاستینگ مختلف قیمت متفاوتی دارد. پس در نظر داشته باشید برای خرید بهترین هاست، پایین بودن قیمت را ملاک اصلی انتخاب خود قرار ندهید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله خرید هاست ارزان مراجعه فرمایید.

همچنین شما باید نکات خرید هاست را بدانید!!

بهترین هاست

پس از بررسی تمام مواردی که برای خرید هاست به آن احتیاج داریم؛ اینک نوبت به معرفی 10 شرکتی که بهترین هاست را ارائه می‌دهند؛ می‌رسد. در این قسمت بروزترین رتبه بندی شرکت‌های هاستینگ را مشاهده می‌کنید. برای بهبود کیفیت و تناسب هاست با سایت شما این رنکینگ با نهایت وسواس انجام شده است.

1- ایران سرور

شرکت هاستینگ ایران سرور
اگر تنها یک بار هاست را در گوگل جستجو کرده باشید امکان ندارد نام ایران سرور را نشنیده باشید. این شرکت که دفتر اصلی آن در مشهد قرار دارد؛ به‌صورت خاص روی سرورهای اختصاصی باکیفیت فعالیت دارد و علاوه بر آن برای cms هایی نظیر وردپرس، پرستاشاپ و جوملا نیز هاست اختصاصی همان cms را ارائه می‌دهد. ایران سرور یکی از متنوع‌ترین سرویس‌های میزبانی را ارائه می‌دهد و همچنین در ارائه هاست ابری تجربه‌ای طولانی دارد.
این مجموعه از اردیبهشت سال 1381 شروع به فعالیت کرده و بیش از 20 سال است که در زمینه ارائه بهترین هاست خدمات بی‌نظیر خود را ارائه می‌دهد. ایران سرور نیز با آپتایم بسیار بالا خیال شما را از بابت در دسترس بودن همیشگی سایت راحت می‌کند و همچنین هاست این شرکت برای صاحبان کسب‌وکاری که قصد دارند وبسایت فروشگاهی داشته باشند بسیار کارآمد است. پس اگر شما هم قصد دارید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید، نگاهی به پکیج‌های اقتصادی ایران سرور بی‌اندازید. نکته قابل توجه دیگر در مورد ایران سرور پشتیبانی 24 ساعته در قالب تماس تلفنی و تیکت و همچنین چت آنلاین در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.
اگر می‌خواهید از یک هاست قدرتمند برای سایت‌هایی که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده استفاده کنید، هاست وردپرس ایران سرور بهترین انتخاب برای شما است. این هاست به طور خاص برای وردپرس بهینه شده است بنابراین دیگر نگرانی بابت نصب افزونه و قالب های مختلف وردپرسی نخواهید داشت. از دیگر ویژگی‌های این هاست می‌توان به ترافیک نامحدود، بکاپ گیری دائمی، آپتایم 99.9%، بکارگیری لایت اسپید اورجینال، پشتیبانی تخصصی و … اشاره کرد.

مزایای ایران سرور

  • گواهی SSL رایگان
  • CDN رایگان
  • تیم پشتیبانی مخصوص وردپرس
  • ارائه هاست مخصوص cms های مختلفی نظیر وردپرس، جوملا و پرستاشاپ
  • سرورهای قدرتمند مجازی و اختصاصی در بهترین دیتاسنترهای دنیا
  • تنوع بالای خدمات
  • هاست ابری حرفه‌ای
  • هاست ایمیل
  • NVMe سخت افزارهای بروز و هارد
  • زیرساخت ابری بروز و سریع (Iaas)
  • پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند (GPU)

 

معایب ایران سرور

  •  ایران سرور به دلیل خدمات بدون نقص جزو هاست‌های گران محسوب می‌شود.

خرید بهترین هاست از ایران سرور

 

2- هاست نگار

شرکت هاستینگ هاست نگار

اگرچه هاست نگار نسبت به هاستینگ‌های دیگر کمی دیرتر فعالیت خود را آغاز کرده است اما در همین 14 خدمات بی‌نظیر، این شرکت را به بهترین هاست ایران تبدیل کرده است.
هر 12 ساعت یک پشتیبان گیری از سایت شما باعث می‌شود تا به هیچ‌وجه نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات سایت خود نداشته باشید. ارائه پهنای باند نامحدود برای تمامی سرویس‌ها نکته دیگری است که موجب بهترین هاست شدن این مجموعه شده است. میزان در دسترس بودن سایت یا همان آپتایم نیز در هاست نگار بالای 99% و عددی نزدیک به 100 است همچنین هاست نگار برای سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) مثل وردپرس و یا جوملا هاست‌های اختصاصی این CMS ها را ارائه می‌دهد.
احتمالاً در زمان بروز مشکلات در سایت اتفاقی که بیش از هرچیزی موجب نگرانی شما می‌شود تیکت‌هایی است که پاسخ آن معمولاً با اندکی تأخیر داده می‌شود و درحالی که سایت شما با یک مشکل جدی روبرو شده است باید برای شنیدن نظر پشتیبانی هاست معطل باشید که در این حالت هر دقیقه مانند یک روز می‌گذرد. اتفاقی که در هاست نگار با ارائه خدمت پشتیبانی تلفنی به‌طورکلی رفع می‌شود آن هم پشتیبانی 24 ساعته و در تمام روزهای هفته!
این موارد در شرایطی ارائه داده می‌شود که اگر به هر دلیلی از خدمات هاست نگار رضایت نداشتید تا صد ساعت امکان عودت وجه به شما وجود دارد.
و در آخر لازم است بدانید این هاستینگ بی‌نظیر میزبان بیش از 60 هزار دامنه و 47 هزار اکانت هاست است و همچنین بیش از 90 درصد مشتریان از این هاست رضایت کامل را دارند.
هاست نگار برای ارائه خدمت هاست خارجی نماینده رسمی کشورهای انگلیس، آلمان و فرانسه است.
شما می‌توانید مزایا و معایب این غول هاستینگ ایران را در زیر ببینید.

مزایای هاست نگار

سرویس‌های متنوع برای نیازهای متفاوت کاربران
پهنای باند نامحدود برای تمامی سرویس‌ها
سیستم ضد ddos و بالا بودن امنیت
بکاپ گیری در هر 12 ساعت و راحتی خیال بابت حفظ اطلاعات
ارائه ssl رایگان برای تمامی کاربران
پنل مدیریت هاست cpanel برای سرورهای داخلی
گارانتی عودت وجه تا 100 ساعت در صورت نداشتن رضایت
پشتیبانی بسیار قوی و به‌موقع به‌صورت 24 ساعته
پشتیبانی به‌صورت تلفنی
در دسترس بودن همیشگی سایت با آپتایم بالای 99 درصد
وب سرور سریع LiteSpeed
ارائه هاست مخصوص CMS ها

معایب هاست نگار

قیمت بسته‌ها (که البته با توجه به امکانات کاملاً توجیه اقتصادی دارد.)

خرید بهترین هاست از هاست نگار

3- میزبان فا

شرکت هاستینگ میزبان فا

در تمام بررسی‌های انجام شده برای بهترین هاست، میزبان فا در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارد و شاید دلیل سوم بودن میزبان فا در این رنکینگ تفاوت جزئی میان بهترین‌های این کسب و کار است وگرنه خدمات میزبان فا چیزی از رتبه اول و دوم کم ندارد. یک شرکت خوشنام که به دلیل ارائه هاست وردپرس و همکاری با سایت‌های وردپرسی حسابی معروف است. خدمات میزبان فا به حدی قدرتمند هست که سابقه کم آن نیز نتوانسته موجب افت رنکینگ آن شود؛ اما خدمت شگفت‌انگیز میزبان فا که این شرکت را در جمع یکی از بهترین هاست و قدرتمندترین میزبانی‌ها قرارداده چیست؟
میزبان فا پلنی با عنوان هاست رایگان برای یک ماه جهت تست دارد و با این امکان ویژه قدرت خود را به رخ کاربران می‌کشد و همچنین به‌صورت عملی کیفیت را تضمین می‌کند. سرویس‌های باکیفیت وردپرسی با کنترل پنل مدیریتی سی پنل از دیگر مزایای مهمان شدن در شرکت هاستینگ میزبان فا است همچنین در برخی پلن‌های یک ساله، قالب رایگان نیز به کاربران ارائه داده می‌شود که مجموع این موارد این شرکت ارائه دهنده بهترین هاست را به غولی بی‌رقیب تبدیل کرده است. به این موارد امنیت بالای میزبان فا را نیز اضافه کنید تا جای شکی برای استفاده از خدمات این مجموعه برای شما نماند.

مزایای میزبان فا

ضمانت بازگشت یک هفته‌ای مبلغ پرداختی
اطلاع‌رسانی از طریق پیام کوتاه و سیستم تیکت
گواهینامه SSL رایگان
دامنه‌های ملی و بین‌المللی رایگان
تخفیف‌های دوره‌ای
فضای مناسب هاست و پهنای باند بالا
هاست مخصوص وردپرس و ووکامرس
میزبانی ابری واقعی (اشتراکی، وردپرس و ووکامرس)
هاست های حجیم
بکاپ گیری بر روی ۳ لایه هارد مجزا
تیم پشتیبانی متخصص

معایب میزبان فا

پشتیبان‌گیری هفتگی
پشتیبانی تنها از طریق تیکت
عدم استفاده از سرورهای خارجی
محدودیت نسبی در ارائه پنل‌های متنوع

خرید بهترین هاست از میزبان فا

4- سون هاست

شرکت هاستینگ سون هاست

در سال 1386 بود که یکی از بی‌نقص‌ترین شرکت‌های هاستینگ به نام سون هاست تأسیس شد. سون هاست میانگین کیفیت هاستینگ در ایران را یک تنه جابجا کرد. خدمات این شرکت عام‌پسند هست و پیشنهاد بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت به مشتریان خود استفاده از امکانات سون هاست است. گام اول برای رشد یک کسب‌وکار اعتماد آن مجموعه به خود بابت ارائه بهترین خدمات است. مدت زیادی است که بازاریابی کلامی به بازاریابی رفتاری تبدیل شده است و این رفتار یک مجموعه است که میزان کیفیت خدمات آن را تبلیغ می‌کند.

یکی از برجسته‌ترین مزایای استفاده از سرویس‌های سون هاست فرصت 30 روزه‌ای است که در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در صورت بروز هر مشکلی وجه خود را پس بگیرند. همچنین دامین و گواهی ssl نیز به‌صورت رایگان در سون هاست ارائه می‌شود همچنین هاست های لینوکسی با کنترل پنل سی پنل و با پهنای باند نامحدود قمت های مناسبی در سون هاست دارند.
همواره برای خرید یک محصول یا استفاده از یک خدمت نظرات کاربران می‌تواند خریدی بهینه را برای ما رقم بزند. دیگر مزیت سون هاست داشتن انجمن گفت‌وگو است. انجمنی که در آن گفت‌وگوها بدون سانسور نظرات منفی درج می‌شود و قبل از تهیه هاست شما می‌توانید نظرات کاربران را مشاهده کنید. دیگر امتیازی که سون هاست دارد فعالیت بلاگ است. در وبلاگ این هاستینگ بسیاری از آموزش‌های لازم در زمینه هاست و دامنه ارائه شده‌است.
در مورد پشتیبانی سون هاست همین نکته کافی است تا بدانید در روزهای تعطیل نیز تیکت های شما زیر 10 دقیقه پاسخ داده خواهد شد.
امکان تغییر صورت‌حساب دیگر خدمتی است که سون هاست را در جایگاه بهترین هاست قرار می‌دهد. به‌عبارت‌دیگر اگر شما پنل یک ساله خریداری کرده باشید اما به هر دلیل نیاز باشد پنل خود را به یک ماهه تغییر دهید، این امکان در سون هاست برای شما فراهم است. تمام این خدمات باعث شده تا این شرکت هاستینگ به چند ده هزار مجموعه بزرگ و کوچک سرویس دهد و یکی از معروف‌ترین برندها باشد.

مزایا سون هاست

امکان تغییر دوره پرداخت بنا به نیاز مشتری
پشتیبانی سریع و باکیفیت
قیمت‌گذاری معقول و منصفانه
ارائه سرویس‌های باکیفیت با فضا و پهنای باند نامحدود
ارائه هاست ایران و خارج
بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتری
ارائه دامین رایگان روی سرویس‌های یک ساله
ssl رایگان
ارائه هاست لینوکس
بهترین شرکت خرید هاست وردپرس
تجهیزات سخت‌افزاری قدرتمند و بروز
دارای یکی از بالاترین آپتایم ها 99.890

معایب سون هاست

عدم ارائه سرور اختصاصی
مشکل در واریز و پشتیبانی پنل بازاریابی

خرید بهترین هاست از سون هاست

5- وب رمز

شرکت هاستینگ وب رمز

یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌هایی که بیش از 20 سال است در ارائه بهترین هاست خدمات بی‌نقصی ارائه می‌دهد وب رمز است. پلن‌های وب رمز چه با سرور خارجی و چه با سرور داخلی با کنترل پنل سی پنل ارائه می‌شود. همچنین دامنه ir در وب رمز به‌صورت رایگان ارائه می‌شود. گواهی ssl رایگان است و پهنای باند نامحدود از دیگر مواردی است که وب رمز را در رنکینگ بهترین هاست جای می‌دهد. پشتیبان‌گیری از اطلاعات، تعداد دیتا بیس‌ها، ساب دومین و پارک دومین‌ها در پلن‌های مختلف با توجه به نیاز شما به‌صورت روزانه و هفتگی انجام می‌شود. برجسته‌ترین امکانی که در وب رمز وجود دارد که این هاستینگ را یک سر و گردن از دیگران بالاتر نگه می‌دارد، ارائه هاست از کشورهای مختلف دنیا است.

پشتیبانی وب رمز نیز مانند سایر هاست های برتر به‌صورت 24 ساعته و در روزهای تعطیل نیز انجام می‌شود. اگر وبسایت شما وردپرسی است؛ وب رمز می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب هاست شما باشد. ضمانت بازگشت وجه 7 روزه در صورت عدم رضایت و همچنین آپتایم خوب آن، راهی برای تردید در انتخاب شما نمی‌گذارد.
سرور اختصاصی نیز در وب رمز ارائه می‌شود و در حال حاضر سرورهایی با پیکربندی مورد نظر شما از مراکز داده برجسته جهان در ایالات متحده، کانادا، آلمان و فرانسه ارائه می‌دهد.

مزایا وب رمز

سرور‌های داخلی و خارجی و هاست نامحدود ایران و آلمان
گواهینامه SSL رایگان
دامنه ir رایگان
پهنای باند نامحدود
ارائه هاست مخصوص وردپرس و هاست سازمانی
ارائه هاست مخصوص ایمیل
امکان بازیابی بک آپ توسط کاربر
دارای آخرین تکنولوژی برای هاست ابری لینوکس
استفاده از سریع‌ترین هارد جهان (SSD Enterprise)
ارائه خدمات تبلیغات گوگل، سئو و تولید محتوا
ارائه بهترین هاست برای پایتون
دارای آپتایم بالا
استفاده از سرویس JetBackup

معایب وب رمز

عدم پشتیبان‌گیری روزانه برای تمامی پلن ها
قیمت نسبتاً بالای سرویس‌ها
تایم پشتیبانی نسبتاً بالاتر (البته زیر 30 دقیقه)

خرید بهترین هاست از وب رمز

6- نت افراز

شرکت هاستینگ نت افراز

اگر قصد تهیه هاست را دارید بررسی پنل های نت افراز یکی از واجب‌ترین کارهایی است که در ابتدای کار باید در چک‌لیست خود بیاورید. دلیل این موضوع خدمات ویژه نت افراز است که در ادامه به آن می‌پردازیم. این هاستینگ جوان از سال 1390 کار خود را آغاز کرده است. ارائه سرورهایی با ظرفیت بالا و همچنین قیمت مناسب نت افراز در کنار پشتیبانی 24 ساعته، آن هم به‌صورت تماس تلفنی، ارسال تیکت و همچنین چت آنلاین، این مجموعه را در رتبه‌بندی بهترین هاست‌ ایران جای داده‌است. در نت افراز فرآیند بکاپ گیری به‌صورت رایگان انجام می‌شود و در دسترس بودن سایت در بیش از 99% موارد خدمات نت افراز را تکمیل می‌کند.

در کنار این مهم بهره‌مندی سرور‌ها از پردازنده‌های حداقل 12 هسته‌ای واقع در کشور‌های فرانسه و آلمان باعث کیفیت بی‌نظیر این هاستینگ و مهر تأییدی بر بهترین هاست بودن آن است. سرور‌های این شرکت، 24 ساعته طی پروسه مخصوصی، تحت نظارت هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی، در سریع‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود. همچنین نت افراز با استفاده از سخت‌افزار و نرم‌افزارهای پیشرفته امنیت را به کاربران خود هدیه می‌دهد. تنوع پنل ها در این هاستینگ باعث می‌شود تا هر فرد بنا به بودجه خود از خدمات استفاده کند.
ضمانت 7 روزه عودت وجه نیز مانند امضای نت افراز، تضمینی برای کیفیت این شرکت ارائه‌دهنده بهترین هاست است. بیشترین زمانی که نیاز است تا در انتظار پاسخ پشتیبانی در روز جمعه باشید حدود 30 دقیقه‌ می‌باشد که این زمان در روزهای عادی بسیار کمتر هم هست. دیگر امتیاز این شرکت سیستم کش بک حرفه‌ای است که باعث افزایش سرعت لود در این هاستینگ می‌شود. ارائه کدهای تخفیف دیگر امکانی است که نت افراز به کاربران خود می‌دهد. البته در کنار تمام این مزایا، چالش‌هایی در نت افراز وجود دارد که بزرگ‌ترین آن محدود کردن کاربر به استفاده از کنترل پنل دایرکت ادمین و نداشتن سی پنل است. در ادامه به بررسی مزایا و معایب دیگری از این شرکت می‌پردازیم.

مزایا نت افراز

پهنای باند بالا
سرورهای باکیفیت داخلی و خارجی
پلن‌های مقرون ‌به‌صرفه
دامنه ir رایگان به اشتراک‌های یک ساله
تضمین بازگشت بی‌قیدوشرط وجه تا یک هفته
گواهینامه SSL رایگان
پشتیبان‌گیری روزانه از دیتابیس‌ها
ارائه سرویس‌های حجیم تا بیش از 150 گیگ
دارای آپتایم 99.966

معایب نت افراز

نامناسب بودن هاست برای سایت‌هایی با بازدید روزانه بیش از 10.000 نفر
شامل نشدن addon domain در پلن ابتدایی
امکان ساخت تنها ۱ دیتابیس
نداشتن کنترل پنل سی پنل

کد تخفیف نت افراز: UC002JFQ
شرح کد: 12% تخفیف برای تمامی سرویس‌ها

خرید بهترین هاست از نت افراز

7- برتینا

شرکت هاستینگ برتینا

یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات میزبانی برتینا است که وقتی از بهترین هاست صحبت می‌شود همواره یکی از گزینه‌ها برای بررسی کاربران است. سابقه 19 ساله برتینا و رضایتمندی بالای کاربران از این هاستینگ وجه تمایز این مجموعه با دیگر شرکت‌های میزبانی است. دلیل اینکه بیش از 60 هزار کاربر برتینا را به‌عنوان بهترین هاست برای سایت خود انتخاب کرده‌اند این است که در این مجموعه ثبت دامنه، طراحی سایت، ارائه گواهینامه SSL، فروش و مانیتورینگ هاست، میزبانی ایمیل، میزبانی سرور و دیگر خدمات به کاربران ارائه می‌شود.
هاست برتینا برای وردپرس، مجنتو و جوملا کاملاً بهینه سازی شده است و کنترل پنل آن نیز سی پنل است که عام‌پسند تر از دایرکت ادمین است. آپتایم بالا و پشتیبانی خوب برتینا و ارائه پلنی با عنوان پهنای باند نامحدود، این مجموعه را در رده هفتم بهترین هاست ایران قرار داده است. البته در کنار تمام این موارد نداشتن ssl رایگان و قیمت بالای پنل ها یکی از مواردی است که برتینا را تبدیل به یک هاست نسبتاً گران کرده است.
سیستم ddos پیشرفته در برتینا این هاست را برای کسانی که سایتشان مورد حملات شدیدی قرار می‌گیرد بسیار کارآمد کرده است. بهتر است تمام مزایا و معایب برتینا را در کنار هم ببینید تا تصمیم خود را برای خرید هاست از برتینا قطعی کنید.

مزایا برتینا

امکان بهره‌گیری از پهنای باند نامحدود
بهینه شده برای وردپرس، مجنتو و جوملا
داشتن سرورهای داخلی و خارجی
تعهد پرداخت خسارت درصورت قطعی بیشتر
ارائه هاست با منابع اختصاصی
پشتیبانی خوب و به‌موقع
اولین هاستینگ ایرانی معرفی شده در مایکروسافت
ارائه هاست لینوکس VIP ویژه
سیستم پیشرفته DDOS Protection
دارای آپتایم 99.710
بازگشت وجه بدون قید و شرط در هفته اول
تنوع پلن‌ها و ارائه سایر خدمات همچون SSl و تبلیغات گوگل

معایب برتینا

قیمت بالای سرویس‌ها
نداشتن گواهینامه SSL رایگان
بک اپ هفتگی

خرید بهترین هاست از برتینا

8- سرور پارس

شرکت هاستینگ سرور پارس

این یک حقیقت است که در رنکینگ بهترین هاست، 10 شرکت اول همگی خدمات بی‌نظیری ارائه می‌کنند. سرور پارس نیز با ارائه بهترین سرویس‌ها برای هاست لینوکس و هاست ویندوز یکی از بهترین شرکت‌های هاستینگ است که در آن علاوه بر خدمات میزبانی مواردی چون طراحی سایت و امکان ثبت و انتقال دامنه نیز وجود دارد. اگرچه این سرویس برای شروع کار یکی از ایده‌آل‌ترین موارد است اما با گذشت زمان و با گستردگی سایت و بالا رفتن بازدیدهای سایت احتمالاً چالش‌هایی وجود دارد که شاید شما را مجبور به تغییر هاست کند. علاوه بر این لیست ده گانه مجموعه های دیگری نیز هستند که خدمت‌های مختلفی در زمینه خدمات هاست ارائه میدهند. به عنوان مثال خرید هاست وردپرس ایران از مجموعه تلاش نت یکی از بهترین خدماتی است که این هاستینگ بزرگ ارائه می‌دهد.

در سرور پارس نیز، هاست لینوکس به‌صورت نامحدود ارائه می‌شود که این مهم یک مزیت رقابتی ویژه را برای سرور پارس ایجاد کرده است تا این مجموعه انتخاب بسیاری از افراد باشد. سرور پارس از کشورهای انگلستان و ایران تأمین می‌گردد. آپتایم بسیار بالا و همچنین قدمتی که سرور پارس دارد این مجموعه را به بهترین هاست برای کاربران کرده است. به تمام این موارد پشتیبانی 24 ساعته را هم اضافه کنید تا خیالتان از بابت بروز هرگونه مشکلی در سایت راحت باشد.

مزایا سرور پارس

دامنه ir رایگان به کاربران
قیمت مناسب سرویس‌ها
گواهینامه‌های SSL رایگان
ارائه هاست با امکانات نامحدود
هاست خارجی از دیتاسنترهای اروپا
هاست ویژه وردپرس
پشتیبانی قابل‌قبول

معایب سرور پارس

عدم داشتن دیتاسنتر اختصاصی
بکاپ هفتگی
ارائه فضای نامحدود و در عوض کاهش کیفیت
عدم پشتیبانی از حملات دیداس

خرید بهترین هاست از سرور پارس

9- فراسو

این مجموعه خدماتی ازجمله هاست و دامنه، سرور‌های مجازی لینوکس و ویندوز، سرور‌های اختصاصی، سرور‌های مجازی، گواهینامه‌های SSL و طراحی وب را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. استفاده از سی پنل به‌عنوان پنل مدیریتی خود نیز یکی دیگه از عوامل کاربر پسند بودن این شرکت هاستینگ است. به تمام این امکانات، پشتیبانی 24 ساعته و باکیفیت را نیز اضافه کنید.
فراسو تنها به فکر سایت‌های پربازدید و یا سایت‌های نوپا نیست بلکه برای هر دو پلن های جذابی را ارائه می‌دهد. داشتن هاست لینوکس اشتراکی و همچنین هاست حرفه‌ای لینوکس باعث همه‌پسند بودن سرویس‌های این شرکت شده است.
فراسو از قوی‌ترین سرورهای جهان در مراکز داده معتبر با سیستم‌عامل Cloud Linux به همراه جدیدترین فناوری سخت‌افزاری جهان استفاده کرده است. همچنین داشتن ویدیوهای آموزشی در این سایت به کاربرانی که تجربه بالایی در زمینه ارائه هاست ندارند کمک شایانی می‌کند و با داشتن سرویس‌های اقتصادی و تعداد دیتابیس، پارک دامین، ایمیل و پهنای باند نامحدود در تمامی پلن‌های خود، خدمات متنوع و ارزشمندی را به کاربران ارائه می‌دهد. مهر تأیید بر کیفیت سرورهای ارائه شده این میزبان، آپتایم بالای این شرکت است.

مزایا فراسو

ارائه خدمات و پلن‌های متنوع
دیتابیس، پارک دامین، ایمیل و پهنای باند نامحدود
قرار دادن ویدئو‌های آموزشی
استفاده از سرور‌های داخلی و خارجی
ارائه هاست لینوکس اشتراکی و حرفه‌ای
ارائه منابع مستقل و اختصاصی
دارای سیستم بک آپ گیری خودکار روزانه
ارائه سرور مجازی و اختصاصی

معایب فراسو

قیمت بالای هاست حرفه‌ای
پشتیبانی متوسط

خرید بهترین هاست از فراسو

10- لیموهاست

اگر به دنبال بهترین هاست می‌گردید؛ لیموهاست یکی از بهترین گزینه‌های در دسترس شماست؛ اما علت این ادعا چیست؟ این شرکت به‌صورت تخصصی روی هاست مخصوص وردپرس و ووکامرس تمرکز دارد و برای سایت‌هایی که بازدید کم دارند پنل اقتصادی و برای سایت‌های پربازدید و قوی‌تر هاست حرفه‌ای ارائه می‌دهد.
از دیگر مزایای لیموهاست استفاده از هاردهای پرسرعت NVMe است که خیال شما را از بابت سرعت سایت راحت می‌کند. همچنین بیش از 100 پشتیبان با‌‌تجربه و متخصص وردپرس در انتظار هستند تا سؤالات کاربران را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ بدهند. آپتایم نزدیک به 100 نیز سایت شما را همیشه در دسترس کاربران قرار می‌دهد. یک ماه گارانتی بازگشت وجه بدون قید و شرط به این مفهوم است که لیموهاست به کیفیت خدمات خود اعتماد دارد. درصورتی‌که پلن یک ساله از این شرکت هاستینگ تهیه کنید 4 ماه از سرویس شما به‌صورت رایگان محاسبه می‌شود و این مهم به‌نوعی هدیه لیموهاست به کسانی است که به خدمات این شرکت اطمینان دارند.

مزایا لیموهاست

هاست مخصوص وردپرس و ووکامرس
ارائه هاست از خارج و داخل ایران
ارائه هاست ارزان برای سایت‌های کم ترافیک
تضمین آپتایم 100 درصدی
بک آپ گیری روزانه به‌صورت اتوماتیک
استفاده از هارد NVMe
تا 30 روز گارانتی بازگشت وجه
ارائه پهنای باند نامحدود
استفاده از نرم‌افزارهای پیشرفته جهت امنیت بیشتر
قیمت مقرون ‌به‌صرفه و منطقی

معایب لیموهاست

پنل کاربری نامناسب
پشتیبانی متوسط
عدم ارائه منابع اختصاصی

خرید بهترین هاست از لیمو هاست

هاستینگ‌های برتر دیگری که حتما نام آنها را شنیده‌اید و می‌توانید از طریق لینک های زیر با تخفیف از سرویس آنها استفاده کنید.

10+1- پیشگام وب

خرید بهترین هاست از پیشگام وب

10+2- میزبان وردپرس

خرید بهترین هاست از میزبان وردپرس

10+3- ماندگار وب

خرید بهترین هاست از ماندگار وب

10+4- irpower

خرید بهترین هاست از irpower

10+5- مارال هاست

خرید بهترین هاست از مارال هاست

10+6- وان سرور

خرید بهترین هاست از وان سرور

10+7- دهاستینگ

خرید بهترین هاست از دهاستینگ

10+8- پارس وب سرور

خرید بهترین هاست از پارس وب سرور

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. فرید احمدی گفت:

    واقعا مطلب جامع و کاملی بود که مشابهش رو جایی ندیدم. خودم با توجه به توضیحات خوبتون از ایران سرور هاست رو تهیه کردم. ممنون.

  2. الهه محسنی گفت:

    خیلی مقاله ی خوبی بود. اطلاعات کامله کامل هست و تمام توضیحات شفافه. روی لینک سون هاست زدم و خرید کردم

  3. مرجان قلندری گفت:

    مقاله کاملی بود.
    دوستان کسی میدونه بهترین هاست وردپرس چیه؟

    1. تاپ کوپن گفت:

      تمام 10 هاستینگی که معرفی شد بهترین ارائه دهندگان هاست وردپرسی هستند.

  4. شایان طاهری گفت:

    برای وردپرس از میزبان فا استفاده کردم خوبه جوابه.

  5. سپند میرافضل گفت:

    من لیمو هاستم
    چرا آوردینش 10
    خییییییییییییلی خوبه که

    1. تاپ کوپن گفت:

      لیمو هاست هم جزو هاست‌های خوب ایران هست اما بقیه مجموعه ها هم خیلی قدرتمند هستن.

  6. علی مجد گفت:

    هاست نگار رو دارم و هیچ مشکلی ندارم پاسخ تیکت رو خوب میدن

  7. نفس معصومی گفت:

    ممنون از مقاله خوبتون
    من پارس پک هستم و راضی نبودم. با این مقاله تصمیم گرفتم وب رمز رو انتخاب کنم
    خیلی همه چی بهتره مخصوصا سرعت سایتمون

    1. تاپ کوپن گفت:

      ممنون از به اشتراک گذاری نظرتون

  8. فرهاد کرمانشاهی گفت:

    چرا هاست دی ال رو نیاوردید؟

    1. تاپ کوپن گفت:

      جناب کرمانشاهی
      هاست دی ال خدمات خیلی خوبی دارد اما دلیل نبودن در این لیست پشتیبانی ضعیف این مجموعه است که نه تنها فقط از طریق تیکت هست بلکه لحن پاسخگویی خیلی بدی هم دارند.

  9. سمیه نصیری گفت:

    عالی بود خصوصا تفاوت هاست لینوکس ویندوز
    کامل برام جا افتاد

  10. سیروان محتشمی گفت:

    عالی عالی عالی
    مطالبی که کاربردی بود رو گفتید

  11. نصرالله امیری گفت:

    بچه ها کسی از آذر آنلاین خرید کرده که راضی باشه؟
    دیدم قیمتاش به صرفه است.

  12. تاپ کوپن گفت:

    جناب امیری
    آذر آنلاین یکی از بهترین هاست ها خصوصا برای وردپرس است.

  13. محمدی گفت:

    با راهنمایی شما برای سایتم از نت افراز هاست گرفتم ببینم چجوریه

    1. تاپ کوپن گفت:

      جناب آقای / سرکار خانم محمدی
      خیالتون از بابت نت افراز راحت باشه
      یکی از بهترین هاست های موجود با آپ تایم بالا و پشتیبانی عالی با سرعت کاملا قابل قبوله

  14. یاسر گفت:

    لیمو هاست عالیه
    بذاریدش 1
    حیفه

    1. تاپ کوپن گفت:

      قبول دارم که لیمو هاست یکی از بهترین هاست های موجود در بازاره.
      اما 9 مورد بالا هم هاست های بسیار باکیفیتی هست.

  15. داوود گفت:

    واقعا ایران سرور خیلی افتضاحه
    فکر نمیکنید دوم بودنش عجیبه؟

    1. تاپ کوپن گفت:

      سپاس از مشارکت شما
      ممنون میشم اگر دلیل نارضایتیتون رو هم بفرمایید

  16. لادن گفت:

    رتبه بندی خوبیه اما لیمو هاست باید بالاتر باشه
    آذر آنلاینم نشنیده بودم اسمشو
    خودم هاست نگار هستم که سرویسش عالیه
    بهترین هاست ایرانه

    1. تاپ کوپن گفت:

      هاست نگار و لیمو هاست هردو جزو هاست های بی نظیرن

  17. کاوه مهاجر گفت:

    هاست دی ال خیلی بد صحبت میکنه. انگار طلب دارن از آدم
    از هاست دی ال اومدم روی برتینا
    بهترین هاست دانلود برای ایرانه

    1. تاپ کوپن گفت:

      برتینا درجه یکه
      هاست دی ال هم سرویسش خوبه اما خدمات پشتیبانیش خیلی فاجعه است

  18. علینژاد گفت:

    این مقاله برای خرید بهترین هاست منو کمک کرد
    نت افراز گرفتم که به شدت خوبه
    ممنون از راهنماییتون

    1. تاپ کوپن گفت:

      چه خوب
      کلی انرژی دادید

  19. فریده کلاهچی گفت:

    من خودم یه مدت پشتیبان یه هاستینگ بودم. یه سری از اینارو نشنیدم مثل آذر آنلاین. اما بقیه هاستینگ هایی که آوردید همگی جز شرکت های معتبر هستن. اطلاعات جدیدی ام دادید. در کل ممنون

  20. علی ناظمی گفت:

    آذر آنلاین آشغاله. مفت نمی ارزه

    1. علی ناظمی گفت:

      چرا؟
      من دارمش
      آپتایم بالا داره و کلا سایتم اوکیه
      از پارس پک اومدم

  21. علی شیخی گفت:

    سلام/ اکثر شرکتها خدماتشون شبیه به همه و از نظر قیمت هم تفاوت خیلی زیادی دیده نمیشه و در کل تجربه هر شخصی با دیگری از دریافت خدمات میتونه متفاوت باشه..برای همین نظرات و که خوندم اینهمه تناقض دیده میشه که بخاطر وجود آگاهی مشتریان هست که یک عاملش وجود چنین مقالاتی هست .در مجموع سپاس بابت این مقاله

    1. تاپ کوپن گفت:

      جناب شیخی عزیز
      ممنون که سایت خودتون رو دنبال میکنید.
      دقیقا درسته. تعریف و معیار هرکسی از بهترین هاست بر اساس تجربه کاربری متفاوته.
      سعی کردیم در این مقاله به دور از طرفداری از مجموعه خاص، با وسواس زیاد هاستینگ ها رو بچینیم
      از توجه شما ممنونم

  22. علی شیخی گفت:

    یک سوال داشتم…کدام شرکت رو میتونید از نظر پشتیبانی در رتبه یک قرار بدید با توجه به سطح سواد،دانش،تخصص و اخلاق که افراد فعال در این شرکتها دارا هستند…ممنون میشم چون این مورد برای من بسیار مهم هست وقتی از یک سری مباحث هیچ علم و دانشی نداشته باشم

    1. تاپ کوپن گفت:

      تمام این 10 شرکت پشتیبانیشون خوب هست ولی اگر میخواید خیال راحتی داشته باشید حتما از هاستینگ هایی استفاده کنید که پشتیبان تلفنی هم دارند. تا در زمان بروز مشکل درگیر فرآیند تیکت نباشید.

  23. ساسان گفت:

    تجربه من در بهترین شرکت های حرفه ای خدمات وردپرس :
    – سرورستاپ (‌بهترین سرویس دهنده از لحاط کیفیت و پشتیبانی)
    – هاست دی ال (‌با کیفیت ترین سرویس دهنده با پشتیبانی متوسط)
    – سون هاست ( سرویس با کیفیت مناسب و قابل قبول)
    — صبا هاست
    سایر شرکت ها فقط به واسطه قدمت و تبلیغات معروف شدن اما کیفیت چندانی ندارد، پولتون رو به اسم برند شرکت ندید.

    1. تاپ کوپن گفت:

      ساسان عزیز ممنونم که نظر ارزشمند خودتون رو با ما درمیون گذاشتید

  24. ایمان گفت:

    لیمو هاست هنوز یک سال نیست شروع کرده شما با چه معیاری اون رو جز هاستینگ های برتر قرار دادید؟ یک شرکت حداقل باید ۵ سال تو بازار باشه تا بشه در موردش قضاوت کرد، قرار دادن یک سایت که ۹ ماه از فعالیتش میگذره واقعا عجیب.
    تو همین مدت کم هم کلی نظر و کامنت منفی تو وب در موردشون هست.
    میزبانفا و ایران سرور هم که جز بدترین ها هستن، معلوم نیست چطور جز برترین ها آورده شده!!!
    با توجه به اینکه این پست یک پست اطلاع رسانی و در مسیر کمک به کاربران در انتخاب سرویس مناسب هست، انتظار میرود سایت شما بدون جانب داری و هرگونه تبلیغ یا در نظر گرفتن سود مالی نسبت به بررسی عملکرد شرکت ها بپردازد. متاسفانه شرکت های اعلام شده یا سابقه ای ندارن یا بعضی هاشون سابقه خوبی ندارند!

    1. تاپ کوپن گفت:

      ایمان عزیز ممنون از اینکه نظرتون رو با ما درمیون گذاشتید.
      ما سعی کردیم برای تمام مواردی که به عنوان بهترین هاست عنوان میکنیم؛ تجربه کاربری های واقعی رو در نظر بگیریم و با یک جامعه آماری از افرادی که از این سرویس ها استفاده میکنن مشورت کردیم.
      در عین حال خوشحال میشیم اگر نظر ارزشمندتون رو با ما درمیون بگذارید و بفرمایید شما بهترین هاست ایران و بهترین هاست وردپرس رو چه مجموعه یا مجوعه هایی میدونید؟
      سپاس که سایت خودتون رو دنبال میکنید

  25. صادق گفت:

    من سه سال از سرورستاپ استفاده میکنم. هاست وردپرس و هاست ابری سرورستاپ فوق العاده است.
    هیچ کجا پشتیبانی فنی باسواد و کاربلدی مثل سرورستاپ ندیدم، سرعت پاسخ گویی هم که واقعا عالی هست.

    1. تاپ کوپن گفت:

      چه جالب. ممنون که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید. پس از نظر شما بهترین هاست ایران سرورستاپ هست
      اینکه میگید بهترین هاست وردپرس هست هم خوبه چون اغلب cmsها وردپرسه

  26. احمد فتاحی گفت:

    سرورستاپ بدترین هاستیه که دیدم
    کلا از متفرقه ها نخرید

  27. فاطمه رستمی گفت:

    من از “میزبان پک” استفاده میکنم

    سرعت هاستی که بهم دادن زیر 2 ثانیه سایت فروشگاهی ووکامرس بالا میاد
    فقط پلن اول هاست ووکامرس 30 هزار تومان ماهانه و اینکه 10 گیگ فضا با ترافیک نامحدود – هاست ایران
    هاست وردپرسشونم 5 گیگ ماهانه 15 هزار – هاست ایران
    هم تولید محتوا دارن و هم پشتیبانیشون زیر 5 دقیقه جواب میدن

    و اینکه یک ماه هم هاست رایگان وردپرس میدن که اگه دوست داشتی میتونی بعدا تمدید کنی هاستتو بدون اینکه حتی هزار تومان ضرر کنین

    واقعا عالی بودن من که راضیم گفتم به شما هم معرفیش کنم

  28. علی مرادی گفت:

    لطفاً سون هاست را از پیشنهادیاتون بردارید ، پشتیبانیشون یکم ارزش برا مشتری شون نمیزاره و رفتار درستی ندارند ! پول بدید به این شرکت انگار ریختید دور .

  29. kermanian گفت:

    من از hostbaran هاست وردپرس دارم راضیم.اکثر شرکت ها مثل نت افراز و سون هاست هم تست کردم