0

خرید کفش فوتسال

خرید کفش فوتسال

همه می‌دانیم که نشانه یک کفش عالی، نه تنها ظاهر آن، بلکه احساس راحتی هنگام پوشیدن و راه‌رفتن است. حال اگر بخواهیم کفش مخصوص فوتسال انتخاب کنیم، تصمیم‌گیری دشوار می‌شود، زیرا باید کفشی را بخریم که کاملاً راحت باشد و هنگام بازی و دویدن، پا را اذیت نکند. به همین دلیل در این مطلب می‌خواهیم در مورد خرید کفش فوتسال صحبت کرده و برندهای برتر تولیدکننده کفش فوتسال را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

توجه به ظاهر کفش یا اینکه فلان بازیکن محبوب از همین کفش‌ها دارد، کافی نیست! شما باید عاقلانه انتخاب کنید. باید نکات مهم بسیاری را هنگام خرید کفش فوتسال در نظر بگیرید که در ادامه برایتان شرح می‌دهیم. ابتدای کار باید آناتومی کفش را به خوبی بشناسید و بتوانید کفش خوب را از کفش فیک و بی‌کیفیت تشخیص دهید.

آناتومی کفش فوتسال

آناتومی کفش فوتسال

کفش‌های فوتسال یکی از مهم‌ترین لوازم ورزشی هستند. کفش‌ها قسمت‌های مختلفی دارند که در ادامه می‌خواهیم آن‌ها را معرفی ‌کنیم. قسمت‌های مختلف کفش، بیشترین تفاوت را در عملکرد، دوام و همچنین ایمنی ایجاد می‌کنند. به همین دلیل باید قسمت‌های مختلف کفش فوتسال را بشناسید و هنگام خرید کفش فوتسال به آن‌ها دقت کنید.

۱. پنجه کفش

پنجه کفش قسمتی از کفش است که انگشتان پا را می‌پوشاند. وقتی کفش فوتسال را می‌پوشید، نباید هیچ فشاری به انگشتان پا وارد شود. کفش‌های فوتسال باید محافظت کافی در قسمت پنجه پا برای انگشتان بازیکنان فراهم کنند. پنجه پا برای بازیکنان فوتسال، اهمیت زیادی دارد، زیرا دائماً در حال ضربه‌زدن به توپ هستند. پس کفش نباید در این قسمت، هیچ‌گونه ضعفی داشته باشد.

۲. کفی کفش

کفی کفش فوتسال باید فوق العاده راحت باشد. بازیکنان فوتسال اغلب باید چندین بازی را پشت سر هم انجام دهند یا در جلسات تمرینی طولانی شرکت کنند؛ بنابراین باید کفی کفش بسیار راحت باشد و برای جلوگیری از اذیت‌شدن پا و ایجاد تاول در پای بازیکن، کفی کفش بهتر است طبی باشد.

۳. لایه میانی کفش

هنگام خرید کفش فوتسال مناسب، لایه میانی کفش اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند. لایه میانی کفش تقریباً در هر کفشی، برای جذب ضربه طراحی می‌شود. تنها کافی است یک‌بار بازی فوتسال انجام دهید تا متوجه اهمیت لایه میانی کفش شوید. اکثر شرکت‌های تولیدکننده کفش، لایه میانی کفش را مخصوص ضربه‌گیری طراحی می‌کنند و پیش از عرضه کفش‌های جدید، تست‌های زیادی روی آن‌ها انجام می‌دهند.

۴. زیره کفش

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های یک کفش فوتسال، زیره آن است. زیره به گونه‌ای طراحی می‌شود که بادوام باشد و محافظت کاملی را برای فرد فراهم کند تا خطر لغزش و افتادن را به حداقل برساند؛ چیزی که برای یک بازیکن فوتسال بسیار حیاتی است.

۵. رویه کفش

رویه کفش فوتسال به روی پا اطلاق می‌شود که بازیکن برای ضربه زدن به توپ از آن استفاده می‌کند. این قسمت از کفش نیز مانند پنجه باید بادوام باشد، از پای بازیکن محافظت کند و در عین حال باید راحت باشد تا بازیکن بتواند به راحتی توپ را شوت کند.

اغلب این قسمت از کفش را می‌توان از مواد مصنوعی یا چرم تولید کرد. محافظت و راحتی این قسمت از کفش‌ها در برندهای مختلف، سطوح متفاوتی دارد. برخی برندها، کفش‌های خود را بدون پد‌های برآمده تولید می‌کنند و کفش به ‌صورت یک واحد صاف به نظر می‌رسد.

۶. پشتی کفش

پشتی یک کفش فوتسال می‌تواند در بیرون یا داخل کفش طراحی شود. پشتی کفش، یک نقطه جذب مهم است، زیرا بازیکنان در زمین می‌دوند و ممکن است پای آن‌ها پیچ بخورد یا بازیکنان به پشت پای سایر بازیکنان ضربه بزنند. این قسمت از کفش بسیار مهم است و باید از پای بازیکنان هنگام بازی محافظت کند و همچنین باید بتواند از فشار وارده به پا جلوگیری کند.

برای اینکه کفش فوتسالی بخرید که تمام قسمت‌های نام‌برده در آن با بهترین کیفیت ساخته شده باشد، باید از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. شما می‌توانید کفش فوتسال خود را با تضمین قیمت و البته تضمین اصالت کالا از فروشگاه آل اسپرت خریداری کنید.

برندهای معروف تولیدکننده بهترین کفش فوتسال

چند تولید‌کننده بزرگ وجود دارند که بهترین کفش فوتسال را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. تمام محصولات آن‌ها بسیار ارگونومیک و با دقت طراحی می‌شوند. بهترین تولیدکننده‌های کفش فوتسال عبارت‌اند از:

کفش فوتسال آدیداس

خرید کفش فوتسال آدیداس

این تولید‌کننده آلمانی چند مجموعه از کفش‌های فوتسال برتر را به شما پیشنهاد می‌کند. سما می‌توانید آدیداس کاملاً کلاسیک و سبک قدیمی یا آدیداس بسیار مدرن را تهیه کنید. برند آدیداس از همان ابتدای شروع به کار، کفش‌های بسیار باکیفیتی تولید کرد و توانست خود را در دل افراد جامعه جا کند.

کفش‌های فوتسال نایک

نایک هم به اندازه آدیداس تنوع دارد. بسیاری از باشگاه‌ها و بازیکنان فوتبال و فوتسال در سراسر دنیا، کفش‌های برند نایک را می‌خرند.

کفش فوتسال پوما

پوما هم یکی دیگر از بهترین برندهای تولیدکننده کفش‌های فوتسال است که شهرتی جهانی دارد.

کفش فوتسال جوما

تولید کفش‌های فوتسال، زمینه تخصصی شرکت جوما است. جوما با تخصص و تجربه زیاد خود در این زمینه، به سرعت در کشور اسپانیا و البته سراسر جهان محبوبیت پیدا کرد. ناگفته نماند که در حال حاضر جوما در فهرست بهترین تولیدکنندگان کفش فوتسال جهان قرار دارد. این برند ترکیبی از بالاترین کیفیت طراحی با قیمت مناسب را عرضه می‌کند که شما می‌توانید کفش فوتسال ارزان را با کیفیتی عالی خریداری کنید.

کفش فوتسال دیادورا

پالت محصولات این شرکت ایتالیایی بسیار گسترده‌تر است؛ اما به این معنی نیست که جایی برای کفش فوتسال در آن وجود ندارد! فناوری‌های این شرکت حتی برای برند آدیداس نیز مورد توجه است؛ بنابراین برای خرید کفش فوتسال مناسب می‌توانید به این برند اعتماد کنید.

کفش فوتسال میزانو

میزانو

برند میزانو پس از کسب محبوبیت و شهرت در کشور ژاپن توانست در سراسر دنیا به شهرت برسد. اگر به دوام و عملکرد خوب کفش اهمیت می‌دهید، کفش‌ فوتسال میزانو انتخابی فوق‌العاده برای شما خواهد بود.

کفش فوتسال آمبرو

شرکت بریتانیایی آمبرو مدت‌ها است که در بازار لوازم ورزشی حضور دارد؛ اما اخیراً کفش‌های این برند مورد توجه قرار گرفته‌اند. برند آمبرو توانسته اعتماد مشتریان از جمله بازیکنان فوتسال را در سراسر جهان جلب کند.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم در مورد خرید کفش فوتسال صحبت کنیم و همچنین بهترین برندهای تولیدکننده این کفش‌ها را به شما معرفی کردیم. امیدواریم با خواندن این مقاله بتوانید کفش فوتسال مناسب خود را بخرید و بازی کنید. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید، از شما متشکریم.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *