0

با بهترین آموزشگاه های زبان خارجی در سراسر ایران آشنا شوید.

The best educational institution for learning foreign languages

قرن 21 به عصر ارتباطات معروف است؛ به این معنی که ارتباطات ما فقط به شهر یا کشور خودمان محدود نیست و باید بتوانیم با سایر کشورها نیز ارتباطی سازنده و موثر برقرار کنیم. به همین دلیل دانستن زبان‌های بین‌المللی مانند انگلیسی، اهمیت بالایی دارد. اگر قصد دارید درباره ویژگی‌های بهترین آموزشگاه زبان بیشتر بدانید و با معروف‌ترین آموزشگاه‌های زبان خارجی آشنا شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ویژگی‌های بهترین آموزشگاه زبان

در بین آموزشگاه‌های متعدد زبان در ایران، بهتر است در موسسه‌ای ثبت نام کنید که از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد :

  • کیفیت بالای تدریس با استفاده از مدرسان تحصیلکرده، مجرب و Native
  • برگزاری آزمون‌های معتبر بین‌المللی و ارائه مدرک معتبر
  • تمرکز بر آموزش چهارگانه زبان‌های خارجی شامل Listening، Speaking، Writing و Reading
  • تجهیزات به‌روز و روش‌های مدرن برای آموزش موثر و یادگیری عمیق
  • اعتبار موسسه در جوامع بین‌المللی
  • ارائه آموزش آنلاین در کنار برگزاری کلاس‌های حضوری
  • قیمت متناسب با کیفیت کلاس

آشنایی با چند نکته کاربری برای یادگیری سریع‌تر زبان انگلیسی

در کنار انتخاب بهترین آموزشگاه زبان، برای یادگیری سریع‌تر زبان انگلیسی، به موارد زیر توجه کنید:

• تعیین هدف: حتماً برای خود هدف یادگیری را مشخص کنید، آن را بنویسید و در محلی قابل مشاهده مانند دیوار اتاقتان نصب کنید.
• خواندن کتاب و رمان: هر روز حتی به مدت ۱۰ دقیقه کتاب و رمانی به زبان انگلیسی بخوانید.
• تمرین روزانه: حداقل روزانه یک تا چهار ساعت زمان برای تمرین و یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید تا در چهار ماه به سطح متوسط برسید.
• گوش دادن به موسیقی: در مواقع بیکاری، موقع رانندگی یا در حال سفر، به موسیقی انگلیسی گوش کنید.
• تماشای فیلم و سریال: در مواقع بیکاری یا شب‌ها، فیلم و سریال‌های انگلیسی با زیرنویس انگلیسی تماشا کنید.
• تکرار و توضیح: همیشه با صدای بلند تکرار کنید و سعی کنید چیزهایی که یاد می‌گیرید را برای یک نفر توضیح دهید.
• گوش دادن به اخبار: به اخبار انگلیسی‌زبان گوش دهید تا با لهجه و اصطلاحات روز زبان آشنا شوید.
• یادگیری واژگان: به یادگیری و تقویت واژگان زبان انگلیسی اهمیت دهید و از منابع آموزشی مختلف استفاده کنید.
• استفاده از اپلیکیشن‌های زبان: یکی از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی را دانلود و نصب کنید تا در هر زمان و مکانی بتوانید به تمرین زبان بپردازید.

معرفی بهترین آموزشگاه زبان

در ادامه با چند مورد از بهترین آموزشگاه زبان در سرتاسر ایران آشنا می‌شویم.

موسسه زبان گاما

آموزشگاه زبان گاما یکی از معروف‌ترین آموزشگاه‎های ایران است که چندین شعبه در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، یزد و بوشهر دارد. اگر قصد هر یک از زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی، ایتالیایی، چینی، چکی و گرجی را دارید، می‌توانید در سایت این آموزشگاه ثبت نام کرده و در کلاس‌های حضوری یا آنلاین آن شرکت نمایید. اصلی‌ترین تفاوت این موسسه که آن را به بهترین آموزشگاه زبان در بین رقبا تبدیل کرده است، تضمین یادگیری زبان‌آموز تحت هر شرایطی است. در واقع در آموزشگاه گاما شما به صورت ترمیک آموزش نمی‌بینید؛ بلکه در هر سطحی که باشید و هر چقدر که لازم باشد، تمرین می‌بینید تا به سطح مورد نظرتان برسید. نگران نباشید! حتی اگر کم‌کاری از خودتان هم باشد، مشمول هزینه اضافی نخواهید شد.

Gamafars, The best educational institution for learning foreign languages

در سایت موسسه زبان گاما به آدرس gamafars.com بخشی تحت عنوان آموزش رایگان وجود دارد که می‌توانید بدون ثبت نام به فایل‌های آموزشی هر زبان دسترسی داشته باشید. همچنین امکان مشاهده روز و ساعت برگزاری کلاس‌ها قبل از ثبت نام نیز وجود دارد.

 

مطالعه بیشتر: بهترین گل فروشی آنلاین در تهران

آموزشگاه زبان ایران کمبریج

تعداد شعب موسسه ایران کمبریج بسیار محدود بوده و فقط 2 شعبه در مرکز و غرب تهران دارد؛ اما آموزش بسیاری از زبان‌های روز دنیا و ارائه کلاس‌های فوق فشرده (کمتر از 3 ماه) باعث شده تا در لیست بهترین آموزشگاه های زبان قرار بگیرد. در واقع زبانی نیست که قصد یادگیری آن را داشته باشید و در این آموزشگاه تدریس نشود. مدرسین موسسه ایران کمبریج بسیار مجرب، با تحصیلات بالای دانشگاهی و اغلب Native هستند؛ یعنی زبان مادری خود را تدریس می‌کنند. این آموزشگاه همچنین از به‌روزترین تجهیزات و امکانات آموزشی برخوردار است و در ساختمانی مدرن قرار دارد.

اگر خارج از تهران زندگی می‎کنید، می‌توانید به صورت آنلاین در سایت ircambridge.com تعیین سطح شوید و در کلاس‌های آنلاین آموزشگاه شرکت کنید. پس از پایان دوره نیز مدرک معتبری دریافت خواهید کرد که بدون نیاز به ترجمه، قابل ارائه به شرکت‌ها و دانشگاه‌های خارجی خواهد بود.

آموزشگاه زبان اسپیکان

موسسه زبان اسپیکان دارای 3 شعبه در تهران است و فقط زبان‌های انگلیسی، ترکی استانبولی، آلمانی و فرانسه را تدریس می‌کند. بنابراین احتمالا برایتان عجیب است که چرا به عنوان بهترین آموزشگاه زبان معرفی شده است! در این موسسه امکان برگزاری کلاس‌های حضوری و آنلاین برای همه سنین و به صورت عمومی و تخصصی وجود دارد. ضمن اینکه شما می‌توانید بلافاصله پس از تمام شدن هر سطح، درخواست صدور مدرک را ارسال کرده و پس از یک هفته، گواهینامه زبان خود را دریافت کنید. این مدرک زیر نظر وزارت آموزش و پرورش کشور صادر شده و از اعتبار بالایی در داخل کشور برخوردار است. همچنین می‌توانید پیش از ثبت نام، از مشاوره رایگان و تخصصی استفاده کرده و در طول برگزاری کلاس‌ها، به صورت رایگان اشکالات خود را برطرف نمایید.

speakon, The best educational institution for learning foreign languages

هزینه کلاس‌های حضوری آموزشگاه اسپیکان بسیار معقول است؛ در صورت ثبت نام در کلاس‌های آنلاین نیز از 10 درصد تخفیف برخوردار خواهید شد. البته اگر قصد ثبت نام نداشته باشید نیز می‌توانید به طور رایگان از ویدیوها و مقالات آموزشی سایت speakonedu.com استفاده کنید. این آموزشگاه در ارائه خدمات سازمانی به شرکت‌ها، مدارس و مهدکودک‌ها نیز یکی از بهترین گزینه‌ها است.

موسسه زبان نصیر

یکی از بزرگ‌ترین و بهترین آموزشگاه های آنلاین زبان در تهران و کرج، موسسه زبان نصیر است. این آموزشگاه 6 شعبه در کرج و 1 شعبه در تهران دارد؛ اما ساکنین سایر شهرهای ایران نیز می‌توانند در کلاس‌های آنلاین نصیر شرکت کنند. قیمت تدریس در این آموزشگاه نسبت به سایر موسسات کمتر بوده و برای برگزاری هر یک از کلاس‌های زبان انگلیسی، روسی، آلمانی، ترکی استانبولی، ایتالیایی، فرانسه و اسپانیایی، شهریه دولتی دریافت می‌کند.

اگر قصد شرکت در آزمون‌های TOEFL، IELTS و یا PTE را دارید، توصیه می‌کنیم حتما به سایت موسسه نصیر به آدرس nassirinst.ir سری بزنید. دفتر رسمی این آموزشگاه در شهر تورنتو در کانادا قرار دارد و همه شیوه‌های آموزشی، زیر نظر این دفتر تایید می‌شود. با ثبت نام در آموزشگاه زبان نصیر می‌توانید به صورت فشرده، ترمیک یا 8 ماهه، آموزش ببینید. همچنین امکان ارتباط با اساتید به طور مجازی در طول دوره نیز وجود دارد.

آموزشگاه زبان پردیسان

بهترین آموزشگاه زبان برای کودکان و نوجوانان بدون شک موسسه پردیسان است. در هر یک از 11 شعبه این آموزشگاه در تهران، کلاس‌های ویژه بزرگسالان و کودک و نوجوان به طور مجزا برگزار می‎گردد. همچنین علاوه بر انگلیسی، می‌توانید برای یادگیری آلمانی، فرانسه یا ترکی استانبولی نیز به این موسسه مراجعه کنید. سایت pardisan-edu.com یکی از بهترین‌ها برای برگزاری آزمون‌های بین‌المللی زبان است. در واقع این موسسه 25 آزمون بین‌المللی زبان‌های انگلیسی، ترکی، آلمانی و فرانسه را برگزار می‌نماید.

Pardisan, The best educational institution for learning foreign languages

نظارت مستمر هیئت علمی بر نحوه تدریس مدرسان، برگزاری کلاس‌های رایگان رفع اشکال، ارائه انواع محتواهای آموزشی به صورت رایگان و برگزاری کلاس‌های حضوری و آنلاین در روز و ساعت دلخواه زبان‌آموز، این موسسه را به یکی از بهترین موسسات آموزش زبان در ایران تبدیل کرده است.

مؤسسه سفیر گفتمان

مؤسسه‌ای است با بیش از ۶۰ شعبه فعال در تهران و سراسر ایران، دسترسی فوق‌العاده‌ای برای زبان‌آموزان فراهم می‌کند. این مؤسسه خدمات گسترده‌ای از جمله آزمون تعیین سطح، دوره‌های عمومی و تخصصی زبان انگلیسی، آمادگی برای آزمون‌های بین‌المللی مانند آیلتس، آموزش مکالمه، زبان تجاری و مترجمی و همچنین دوره‌های عمومی زبان فرانسه را ارائه می‌دهد.

• ارائه دوره‌های عمومی و تخصصی انگلیسی، آمادگی برای آزمون‌های مانند آیلتس، آموزش زبان تجاری و مترجمی.
• امکان شرکت در کلاس‌های دیگر شعب و آزمون‌های پایان دوره در سایر شهرها.

مؤسسه زبان کیش

این مؤسسه در تهران و شهرهای مختلف ایران شعبه دارد و خدمات متنوعی از جمله برگزاری آزمون تعیین سطح، دوره‌های TTC برای تربیت مدرسان زبان، آمادگی برای آزمون‌های مختلف از جمله CPE و آیلتس، دوره‌های زبان برای کودکان و نوجوانان و همچنین آموزش زبان‌های دیگر مانند روسی، ترکی استانبولی و آلمانی را ارائه می‌دهد.

• شعبه‌های فعال در تهران و استان‌های مختلف با دوره‌های عمومی و تخصصی.
• امکان شرکت در کلاس‌های حضوری و آنلاین

مؤسسه زبان ایران اروپا

این مؤسسه با بخش‌های مجزا برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، خدمات آموزشی خوبی ارائه می‌دهد. این خدمات شامل دوره‌های زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته، آمادگی برای آزمون‌های بین‌المللی مانند FCE و CAE، کلاس‌های بحث آزاد برای تقویت مکالمه و دوره‌های تخصصی متنوعی از جمله تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی می‌شود.

• امکان شرکت در دوره‌های آنلاین با کیفیت بالا به همراه خدمات آموزشی گوناگون.
• آموزش آزمون‌های بین‌المللی مانند FCE، CAE، PTE، IELTS، TOEFL iBT

آموزشگاه زبان ایرانمهر

این مؤسسه با داشتن ۲۲ شعبه فعال در تهران و البرز در لیست بهترین آموزشگاه زبان ایران قرار می‌گیرد. آموزشگاه ایرانمهر در زمینه آموزش زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی و اسپانیایی فعالیت می‌کند.
از جمله خدمات این مؤسسه می‌توان به دوره‌های آموزشی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، کلاس‌های آنلاین آموزش انگلیسی عمومی، آمادگی برای آزمون آیلتس به شکل دوره‌های خصوصی و آنلاین، دوره‌های TTC برای تربیت مدرسان زبان و دوره‌های TEYLT برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

مؤسسه زبان انگلیسی بیان برتر

مؤسسه بیان برتر با ۳ شعبه در تهران، ۱ شعبه در کرج و ۱ شعبه در لهستان قطعاً در لیست بهترین آموزشگاه زبان حضور دارد. این مؤسسه خدمات متنوعی از جمله آزمون تعیین سطح آنلاین، دوره‌های آمادگی برای آزمون‌های آیلتس، ورک‌شاپ‌های تک‌مهارتی آمادگی برای آزمون آیلتس، دوره‌های ویدئویی آفلاین لغات و رایتینگ آیلتس، برگزاری آزمون‌های ماک آیلتس و دوره‌های مکالمه پیشرفته Max ارائه می‌دهد.
این مؤسسه تمامی دوره‌های خود را به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌کند که این امکان را به دانش‌آموزان می‌دهد که از هر نقطه‌ای از ایران به آموزش زبان دسترسی داشته باشند.

کانون زبان ایران

کانون زبان ایران یکی از قدیمی‌ترین آموزشگاه‌های زبان انگلیسی است که در اکثر شهرهای ایران شعبه فعال دارد. این مؤسسه به‌طور تخصصی در زمینه آموزش زبان‌های انگلیسی، ترکی استانبولی، آلمانی، روسی، چینی، عربی، فرانسه و اسپانیایی فعالیت می‌کند. خدمات این مؤسسه شامل دوره‌های متنوع آموزشی، کلاس‌های فشرده و کوتاه مدت، دوره‌های آمادگی برای آزمون‌ها و دوره‌های تخصصی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است.

آموزشگاه زبان گات

این مؤسسه با داشتن ۶ شعبه در تهران و ۱ شعبه در گرگان از بهترین آموزشگاه‌های زبان ایران است. خدمات این مؤسسه شامل دوره‌های آموزشی زبان‌های زنده دنیا از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، پرتغالی، سوئدی و …، دوره‌های مکالمه تخصصی، آمادگی برای آزمون آیلتس و GMAT و دوره‌های TTC برای تربیت مدرسان زبان است.
این مؤسسه همچنین پکیج‌های آموزشی برای یادگیری آفلاین را نیز ارائه می‌دهد.

چند وب‌سایت برتر برای یادگیری زبان انگلیسی

در ادامه با چند وب‌سایت برتر برای یادگیری زبان انگلیسی آشنا می‌شویم که در کنار زبان‌آموزی در بهترین آموزشگاه زبان، می‌توانند سطح زبان انگلیسی شما را به مرحله بعدی ارتقاء دهند:

• British Council: وب‌سایتی معتبر که دوره‌های زبان انگلیسی را از سطوح مبتدی تا پیشرفته ارائه می‌دهد.
• Easy World of English: این وب‌سایت با دروس رایگان برای افرادی با سطح مبتدی تا متوسط مناسب است.
• English Central: این وب‌سایت با ارائه ویدیوهای آموزشی، به بهبود مهارت‌های شنیداری و تلفظ واژگان کمک می‌کند.
• BBC Learning English: وب‌سایتی با منابع گوناگون از دروس مبتدی تا پیشرفته و ویدیوهای آموزشی.
• Perfectly Spoken: این وب‌سایت دوره‌های زبان انگلیسی را در سطوح مختلف ارائه می‌دهد و برای بهبود مهارت‌های مکالمه مناسب است.
• USA Learns: این وب‌سایت با ویدیوها و تمرین‌های متنوع، به آموزش زبان انگلیسی می‌پردازد.
• English101: وب‌سایتی با دروس رایگان و مجموعه‌ای از منابع برای یادگیری زبان انگلیسی.
• Busuu: این وب‌سایت دوره‌های زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها را پشتیبانی می‌کند و برای هدف یادگیری زبان بسیار مناسب است.

مطالعه بیشتر: بهترین وکیل مهاجرت به کانادا

انتخاب بهترین آموزشگاه زبان

اینکه کدام یک از موسسات معرفی شده برای شما بهتر است، به شهر محل زندگی، نوع زبان مورد نظر و شرایط شخصی شما بستگی دارد. در این مقاله از تاپ کوپن پیشنهاد می‌کنیم ابتدا به وبسایت هر آموزشگاه مراجعه کرده و امکانات آن‌ها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین آموزشگاه زبان خارجی مناسب خود را انتخاب نمایید. آیا قبلا در موسسه‌ای زبان یاد گرفته‌اید؟ لطفا از تجربه خود بنویسید تا زبان‌آموزان دیگر نیز انتخاب بهتری داشته باشند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *