0

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا

best lawyer for immigration to Canada

کانادا، کشوری در شمال قاره آمریکا است. این کشور در ابتدا جزو خاک بریتانیای کبیر محسوب می‌شد و همچنان از قوانین بریتانیا تبعیت می‌کند. در نتیجه قوانین مهاجرت به کانادا پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. تغییر دوره‌ای قوانین، مصاحبه‌های متعدد با سفارت، تکمیل مدارک و طولانی شدن روال بررسی، گاهی حتی صبورترین افراد را نیز کلافه خواهد کرد. ضمن اینکه اگر قبلا برای دریافت ویزای این کشور تلاش کرده و درخواست شما رد شده باشد، شانس کمتری برای اقدام دوباره خواهید داشت. به همین دلیل مراجعه به بهترین وکیل مهاجرت به کانادا پیشنهاد می‌شود. در این مقاله به ویژگی های وکیل معتبر مهاجرت به کانادا پرداخته و 5 نمونه از موفق‌ترین آژانس‌های مهاجرتی به این کشور را معرفی خواهیم نمود.

وکیل مهاجرت کیست؟

Immigration Representative که در فارسی وکیل یا نماینده مهاجرت نامیده می‌شود، شخصی است که به همه قوانین کشور مقصد (در اینجا یعنی کانادا) مسلط بوده و می‌تواند به نمایندگی از شما، اقدام به تشکیل پرونده و ثبت درخواست ویزا نماید. با توجه به اینکه هر کشوری قوانین گسترده و پیچیده‌ای برای مهاجرت وضع کرده و همچنین به این دلیل که با توجه به شرایط سیاسی ممکن است این قوانین در هر لحظه تغییر کند، بهترین وکیل مهاجرت در تهران به دلیل ماهیت شغل خود با این قوانین کاملا آشنا است. لذا می‌تواند شانس موفقیت دریافت ویزای کانادا را به شدت افزایش دهد.

best lawyer for immigration to Canada 2

ویژگی وکیل معتبر مهاجرت به کانادا

مراجعه به بهترین آژانس مهاجرتی رایگان نیست و هزینه‌های بالایی بر دوش شما خواهد گذاشت. بنابراین باید از همان ابتدا وکیل معتبر مهاجرتی را تشخیص داده و احتمال خسارات مالی را به حداقل برسانید.
مهم‌ترین ویژگی وکیل معتبر مهاجرت به کانادا قانونی بودن او است. یک آژانس مهاجرتی معتبر باید در کشور مبدا دارای دفتر قانونی (با آدرس و شماره تماس مشخص) بوده و همچنین با عضویت در شورای قانون‌گذاری مهاجرت کانادا (ICCRC) از طرف کشور مقصد نیز مجاز به فعالیت باشد. علاوه بر این هنگام مراجعه به دفتر، دقت کنید که پروانه فعالیت به نام خود وکیل باشد و نه شخص دیگری! این اجازه‌نامه نه‌تنها برای انجام امور مهاجرت، بلکه حتی برای ارائه مشاوره‌های رایگان نیز الزامی است.
بهترین وکیل مهاجرت به کانادا باید با داشتن مجوز کاریابی در کشور مقصد، بتواند برای استخدام موکلان خود نیز اقدام نماید. طبیعتا هرچه میزان پرونده‌های موفق مهاجرتی یک وکیل بیشتر باشد، اعتماد کردن به او آسان‌تر است.

مزایای مراجعه به بهترین وکیل مهاجرت به کانادا

برای مهاجرت به هر کشوری، چندین روش وجود دارد و هر شخصی باید مناسب‌ترین روش با توجه به شرایط خود را برگزیند. دانستن نکات و جزئیات این روش‌ها کار آسانی نیست. بنابراین با مراجعه به آژانس مهاجرتی، می‌توانید وضعیت خود را شرح داده و مناسب‌ترین روش مهاجرتی را برگزینید. مزیت بعدی مراجعه به وکیل، اطلاع از نقص مدارک پرونده و تکمیل آن‌ها است. همچنین می‌توانید پیشنهاداتی برای افزایش امتیاز خود دریافت کنید که شانس موافقت با درخواست ویزا را بیشتر خواهد کرد.
بهترین وکیل های مهاجرت به کانادا می‌توانند روش‌هایی را به شما پیشنهاد دهند تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان مدرک زبان معتبر دریافت کرده و رزومه خود را بهبود بخشید. همچنین با مراجعه به وکیل، دیگر نیاز نیست برای ترجمه و معادل‌سازی مدارک خود به تنهایی اقدام کنید. علاوه بر همه این‌ها، یک وکیل مهاجرتی معتبر، حتی پس از دریافت ویزا و رسیدن به مقصد نیز شما را تنها نخواهد گذاشت. او می‌تواند در رزرو بلیط، رزرو هتل برای روزهای ابتدایی، پیدا کردن کار و انجام هرگونه امور مهاجرتی نیز از وی کمک بخواهید. بهترین وکیل مهاجرت به کانادا از اولین امضای قرارداد تا دریافت کارت شهروندی در کنار شما خواهد بود.

مطالعه بیشتر: ارزان ترین کشور برای مهاجرت

چه افرادی باید برای مهاجرت به کانادا به وکیل مراجعه کنند؟

اگر سابقه کیفری دارید، اگر قبلا برای درخواست ویزا اقدام کرده و با شکست مواجه شده‌اید، و یا اگر به هر دلیلی درخواست مجدد از سمت شما ریسک بالایی خواهد داشت، بهتر است برای انجام امور مهاجرتی خود به آژانس های مهاجرتی مراجعه نمایید. همچنین افرادی که زمان زیادی از ثبت درخواستشان گذشته و هنوز پاسخی از سفارت دریافت نکرده‌اند، با گرفتن وکیل مهاجرتی می‌توانند به روال پیگیری درخواست ویزا سرعت ببخشند.
استخدام بهترین وکیل مهاجرت به کانادا بهترین روش برای کسانی است که قصد دریافت ویزای کارفرمایی را دارند. در نهایت اگر زمان کافی و یا دانش لازم برای پیگیری امور مهاجرتی خود را ندارید، بهتر است به یک وکیل مجرب مراجعه کنید.

best immigration agencies in Tehran

معرفی بهترین وکیل های مهاجرت به کانادا

در ادامه مطلب 5 نمونه از بهترین آژانس های مهاجرتی را معرفی خواهیم کرد که شانس موفقیت شما برای کسب ویزای کانادا را بالا خواهند برد. این لیست طی تحقیق از بین موسسه‌های بسیاری انتخاب شده است؛ اما توصیه می‌کنیم خودتان پیش از بستن قرارداد و پرداخت هر هزینه‌ای، از اعتبار آن‌ها اطمینان یابید.

1) ویزا موندیال

موسسه ویزا موندیال متشکل از بهترین وکیل های مهاجرت به کانادا است که بیش از 10 سال به طور تخصصی در این زمینه فعالیت کرده‌اند. این موسسه در اصل شرکتی بین‌المللی است که طبق قوانین استان کِبِک و بریتیش کلمبیای کانادا به ثبت رسیده است؛ اما با نمایندگان چند کشور از جمله ایران همکاری دارد. مجموعه ویزا موندیال به مدیریت مرتضی هماپور به طور تخصصی در زمینه اعزام دانشجو، ثبت نام دانشجویان در دانشگاه‌های معتبر کانادا و درخواست ویزای کاری فعالیت می‌کند. برای ارزیابی اولیه رایگان می‌توانید از ساعت 9.5 تا 5.5 عصر با شماره 02128111555 تماس بگیرید.

2) پارسی کانادا

بدون شک بهترین وکیل مهاجرت به کانادا را در موسسه پارسی کانادا خواهید یافت. این مجموعه نیز با 10 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات مهاجرت به 8 کشور جهان و با نرخ موفقیت 90% از پرونده‌های کاریابی، بهترین دفتر مهاجرت به کانادا محسوب می‌شود. وکلای این مجموعه دارای کد وکالت ICCRC بوده و در تهران یا اصفهان به طور حضوری در خدمت شما خواهند بود. تنها کافی است با شماره 02191003558 تماس گرفته و از پشتیبانی 24 ساعته آن‌ها برخوردار شوید.

3) ملک پور

با جستجو در اینترنت برای انتخاب بهترین وکیل مهاجرت به کانادا قطعا با نام موسسه ملک پور برخورد خواهید کرد. این مجموعه یکی از بهترین دفاتر مهاجرتی در تهران است. وبلاگ دفتر مهاجرتی ملک پور، کامل‌ترین و به‌روزترین قوانین مهاجرتی را توضیح داده و شما را با انواع روش‌های مهاجرتی آشنا خواهد کرد. ضمن اینکه مراجعه‌کنندگان بسیاری دارد و از اعتبار بالایی برخوردار است. برای دریافت خدمات مهاجرت به کانادا و 20 کشور دیگر، با شماره 02149076 تماس بگیرید.

4) ادیسه

آژانس مهاجرتی ادیسه از سال 2004 فعالیت خود را به طور همزمان در ونکوور کانادا و تهران آغاز کرد. وکیل مهاجرتی شما در این مجموعه خانم نسرین میرزایی است که در شورای قانون‌گذاری مهاجرت کانادا عضو بوده و دارای کد وکالت ICCRC است. با تماس با دفتر مهاجرتی ادیسه به شماره 09129347380 می‌توانید به صورت رایگان ارزیابی شده و برای دریافت خدمات مهاجرتی اقدام نمایید.

best lawyer for immigration to Canada 3

5) نیلگام سفر

این مجموعه که پیش از این با نام دفتر مهاجرتی ایران-آنکارا فعالیت داشته، در زمینه تکمیل و ارسال پرونده‌های مهاجرتی به کانادا بیش از 10 سال سابقه دارد. با مراجعه به دفتر مهاجرتی نیلگام سفر، پیگیری پیکاپ ویزا، جلسه با سفارت کانادا و کلیه امور اخذ ویزای این کشور را به وکلایی معتبر بسپارید. تنها کافی است با شماره 02175237 تماس بگیرید تا از خدمات مهاجرت به کانادا و 4 کشور دیگر برخوردار شوید.

همین الان کد تخفیف دیجی کالا را مشاهده کنید.

جمع بندی

مهاجرت کردن کار دشواری است و مسیر پر پیچ و خمی دارد. گذر از این مسیر به فردی خستگی‌ناپذیر و داشتن اطلاعات به‌روز از قوانین مهاجرتی کشور مقصد نیاز دارد. برای آسان‌تر سپری کردن روال ثبت و پیگیری درخواست ویزا، توصیه می‌کنیم به بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تهران مراجعه نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *