0

با بهترین گل فروشی آنلاین در تهران آشنا شوید

The best online flower shop in Tehran

امروزه خرید گل از بهترین گل فروشی آنلاین در تهران طرفداران بسیاری دارد. اگرچه لذت حضور در گل‌فروشی و غرق شدن در عطر و رایحه خوش گل‌ها با هیچ لذت دیگری قابل مقایسه نیست؛ اما گاهی کمبود وقت و عجله برای رساندن گل به فرد مورد نظرمان، چاره‌ای جز سفارش اینترنتی گل باقی نمی‌گذارد. البته خرید آنلاین گل مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اگر شما هم برای ارسال گل در مناسبت‌های مختلف به دنبال بهترین گلفروشی اینترنتی در تهران هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با لیستی از بهترین‌ها آشنا شوید.

ویژگی‌های بهترین گل فروشی آنلاین در تهران

اصلی‌ترین ویژگی‌ای که هر سایتی، به ویژه سایت‌های فروشگاهی باید داشته باشند، تجربه کاربری مناسب و سرعت بالای سایت است. مشتریان به دنبال سایتی هستند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن لود شده و فرآیند خرید به سریع‌ترین حالت ممکن انجام شود؛ اما این تمام مزایای بهترین گل فروشی آنلاین در تهران نیست. قابل اعتماد بودن و شناخته شده بودن فروشگاه، در جلب اعتماد کاربران بیشتر، تاثیر دارد. همچنین بهتر است که دسته‌بندی‌ها و منوی سایت، منظم و مشخص باشد تا کاربران بتوانند سریع‌تر محصول مورد نظرشان را پیدا کنند. اگر در چنین فروشگاهی، علاوه بر دسته‌گل، انواع گل‌های آپارتمانی و هدایای مناسبتی عرضه شود و مطالب آموزشی مناسبی وجود داشته باشد، با بهترین گل فروشی اینترنتی در تهران روبه‌رو خواهید بود. امکان دریافت مشاوره پیش از خرید و پشتیبانی مناسب پس از خرید نیز می‌تواند از دیگر مزایای فروشگاه‌های آنلاین باشد.

معرفی بهترین گل فروشی آنلاین در تهران

در فهرست زیر 5 سایت برای خرید اینترنتی گل را پیشنهاد می‌کنیم که با دارا بودن ویژگی‌های فوق، به عنوان بهترین گل فروشی های آنلاین در تهران شناخته می‌شوند.

1. انگور

وبسایت anguor.com فروشگاهی شناخته شده در زمینه عرضه انواع گل، گیاهان آپارتمانی و هدایای مناسبتی است؛ البته خدمات انگور فقط به فروش و ارسال گل محدود نمی‌شود. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره اختصاصی به صورت آنلاین به این سایت مراجعه کنید. همچنین انجام خدمات در محل مانند باغبانی تخصصی و تعویض خاک و گلدان گیاهان آپارتمانی نیز از دیگر سرویس‌های اختصاصی انگور است که به مشتریان عرضه می‌شود.

anguor.com, The best online flower shop in Tehran
اگر از دسته‌بندی بالای سایت به مجله گل و گیاه انگور وارد شوید، می‌توانید از مطالب مفید و ارزشمند آن برخوردار شوید؛ مطالبی همچون آشنایی با انواع گل‌های آپارتمانی، روش‌های مختلف تکثیر، خواص گیاهان مختلف و حتی نحوه و شرایط هدیه دادن گل. اما نکته جالب دیگر این سایت، امکان انتخاب از دسته‌بندی‌های ارسال فوری (کمتر از 3 ساعت) و گل ارزان است که با قیمتی مناسب عرضه می‌شوند.

2. گل بازار

یکی دیگر از بهترین گل فروشی های آنلاین در تهران، golbazar.com است. بزرگ‌ترین مزیت گل‌بازار نسبت به رقیبان خود این است که می‌تواند برای ارسال گل به سایر شهرهای ایران و حتی کشورهای دیگر نیز در خدمت شما باشد. منوی دسته‌بندی این فروشگاه آنلاین نیز جذابیت بالایی دارد؛ به طوری که هر آنچه که مد نظر را دارید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پیدا خواهید کرد. برای مثال یک دسته‌بندی برای مشخص کردن گل‌های اهدایی بر اساس نوع چینش (سبد، تاج گل، جام گل و …) است. و یا مثلا در یک دسته‌بندی دیگر می‌توانید گل مورد نظر خود را بر اساس بهانه و مناسبت هدیه انتخاب کنید. همچنین اگر قصد داشته باشید در کنار گل، محصول دیگری را هم به عنوان هدیه قرار دهید، می‌توانید از دسته‌بندی هدایا، نوع هدیه مورد نظر خود را انتخاب کرده و طی هماهنگی با پشتیبانی، نوع چینش آن را سفارش دهید.

3. گل‌سِتان

Golsetan.com را می‌توان بهترین گل فروشی اینترنتی در تهران دانست که برای خرید انواع گل و گیاهان آپارتمانی گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود؛ چرا که نه تنها می‌توانید گیاهان آپارتمانی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید، بلکه می‌توانید برای انجام کارهای باغبانی نیز از خدمات این مجموعه برخوردار شوید. یکی دیگر از مزایای گل‌فروشی گل‌ستان، انتخاب محصول بر اساس نوع گل است. با کلیک بر روی دسته‌بندی گیاهان از منوی سایت، می‌توانید انواع گیاهان آپارتمانی را مشاهده کرده و گل مورد نظر خود را در سایز و گلدان مناسب، خریداری کنید.

golsetan.com, The best online flower shop in Tehran
به جرات باید بگوییم قیمت‌ گل در گل‌ستان نسبت به سایر گل فروشی های آنلاین در تهران بسیار پایین‌تر است؛ ضمن اینکه با انتخاب ارسال روز در صفحه اصلی سایت، می‌توانید انواع تراریوم و بنسای را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرده و همان روز تحویل بگیرید.

4. گل با ما

اگر اهل خرید گل باشید، حتما نام بازار گل محلاتی را شنیده‌اید؛ و در این صورت، حتما می‌دانید که باید صبح خیلی زود به بازار گل مراجعه کنید تا بتوانید بهترین و تازه‌ترین گل‌ها را انتخاب کنید. اما گل‍فروشی آنلاین گل با ما کار شما را راحت کرده است. این مجموعه که در داخل خود بازار گل محلاتی قرار دارد، سفارشات شما را به صورت اینترنتی دریافت کرده و در اولین ساعات صبح، با تازه‌ترین انواع گل، سفارشتان را آماده خواهد کرد. ارسال سریع، تضمین کیفیت و سلامت گل و امکان پرداخت در محل برای خریداران ساکن تهران، از دیگر مزایای خرید گل از بهترین گل فروشی آنلاین در تهران است.

با ورود به سایت golbama.com شما می‌توانید گل مورد نظر خود را ابتدا بر اساس چینش آن انتخاب کرده و سپس با توجه به مناسبت هدیه، سفارش دهید. اگر علاقمند به نگهداری از گل‌های آپارتمانی هستید و یا دوست دارید که با روش‌های مختلف هدیه دادن آشنا شوید، می‌توانید از مطالب مفید و ارزشمند وبلاگ گل با ما استفاده کنید.

5. دل

یکی از بهترین گل فروشی های آنلاین تهران برای خرید گل به مناسبت‌های مختلف مانند تولد، سالگرد ازدواج، خواستگاری و بله‌برون، مناسبت‌های تقویمی و حتی ارسال گل به صورت ناشناس، وبسایت delflower.com است. این مجموعه خلاقیت زیادی در چیدمان گل و ترکیب آن با سایر هدایا به خرج می‌دهد؛ به طوری که می‌توانید از خاص بودن هدیه ارسالی خود مطمئن باشید. برای مثال اگر قصد ارسال گل برای عیادت از بیمار را دارید، چیدمان گل به همراه نوشیدنی‌های مفید گزینه‌ای خاص است. به همین ترتیب، برای ارسال گل به مناسبت تولد نوزاد، پکیج ولنتاین و یا سایر مناسبت‌ها نیز می‌توانید از خدمات گل‌فروشی اینترنتی دل استفاده کنید.

delflower.com, The best online flower shop in Tehran
البته خاص‌ترین خدمات گل فروشی آنلاین دل، خدمات گل‌آرایی و تزئین هدایا است. به عبارتی شما می‌توانید برای مراسمات خود مانند تولد، نامزدی و …، از تیم دکوراسیون دل دعوت کنید تا چیدمان دکور و هدایای شما را به عهده بگیرند. این مجموعه دارای چندین شعبه در پایتخت بوده و سفارشات شما را هم به صورت حضوری و هم از طریق واتزاپ دریافت می‌کند.

مزایای خرید اینترنتی گل از بهترین گل فروشی آنلاین در تهران

اگر ساکن پایتخت هستید و قصد خرید گل برای هدیه را دارید، بهتر است از گلفروشی‌های آنلاین تهران خرید کنید؛ چرا که ارسال امن و سریع و در محفظه‌های خنک، باعث می‌شود گل به صورتی سالم و تازه به مقصد برسد. جلوگیری از ماندن در ترافیک و عدم اتلاف وقت نیز از دیگر مزایای خرید آنلاین گل است. اما شاید استفاده از تخفیفات همیشگی و امکان انتخاب نوع و چیدمان گل از بین صدها مدل، بهترین مزیت خرید اینترنتی گل باشد.

مشاهده کد تخفیف دیجی کالا در یک نگاه.

انتخاب بهترین گل فروشی آنلاین در تهران

در این مطلب از تاپ کوپن سعی کرده‌ایم 5 نمونه از بهترین گل فروشی های آنلاین در تهران را پیشنهاد کنیم. شما چه تجربه‌ای از خرید اینترنتی گل و گیاهان آپارتمانی دارید؟ لطفا نظر و تجربه خود را برایمان بنویسید تا در به‌روزرسانی‌های آینده این مقاله، در نظر گرفته شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *