3

برای خرید جوراب زنانه و مردانه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای خرید جوراب زنانه و مردانه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در گذشته، تنها برای حفظ سلامت پا‌ها از جوراب استفاده می‌شد؛ اما این روزها، افراد اهل مد، جوراب‌های خود را با بقیه لباس‌ها ست می‌کنند. دیگر به این پاپوش‌ها به چشم لایه محافظتی پاها نگاه نمی‌کنیم. امروزه طرح و رنگ‌های مختلف و متنوعی از جوراب‌ها در بازار مشاهده می‌کنیم که هر فردی با هر سن و سلیقه‌ای دوست دارد آن‌ها را بخرد؛ اما نباید کیفیت و جنس خوب را فراموش کنیم. آیا می‌دانید برای خرید جوراب زنانه و مردانه، به چه نکاتی باید توجه کرد؟ آیا بهترین فروشگاه خرید جوراب زنانه و مردانه را می‌شناسید؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در مورد نکات خرید جوراب و مقابله با بوی بد پاها و جوراب‌ها صحبت کرده و بهترین فروشگاه اینترنتی جوراب را به شما معرفی کنیم.

چرا پوشیدن جوراب مهم است؟

در دنیای مدرن امروز، جوراب‌ها نه تنها برای حفظ سلامت پا، بلکه به عنوان بخشی از تیپ هر فرد خوش پوشی، استفاده می‌شوند. اگر شما هم اهل ورزش باشید، حتماً برایتان پیش آمده است که مربی ورزش، اجازه تمرین بدون جوراب را ندهد. آیا به دلیل این سخت‌گیری توجه کرده‌اید؟ هنگام راه رفتن، دویدن و ورزش کردن، جوراب‌ها از تعریق زیاد، ساییده شدن پا‌ها و پیچ خوردگی مچ پا جلوگیری می‌کنند.

البته علاوه بر حفاظت پا، جوراب‌ها آن‌قدر تنوع طرح و رنگ دارند که می‌توان آن‌ها را با هر لباس و کفشی ست کرد. با این اوصاف، می‌توان گفت که حفاظت از پا و زیبایی ظاهر، دو نکته مهمی هستند که باعث می‌شوند جوراب بپوشیم. بدین ترتیب، باید حواسمان باشد که از کدام فروشگاه، خرید می‌کنیم، زیرا باید زیبایی و کیفیت را در کنار هم داشته باشیم. 

خرید جوراب زنانه و مردانه جنس جوراب

حتماً شما هم این تجربه را داشته‌اید که وقتی کفش را بدون جوراب می‌پوشید، پا‌ها عرق می‌کنند و بوی بدی می‌دهند. همچنین محیط خوبی برای رشد باکتری‌ها به وجود می‌آید؛ اما با پوشیدن جوراب، دیگر خبری از این مشکلات نخواهد بود! با این حال، پوشیدن جوراب به تنهایی نمی‌تواند از بوی بد پاها جلوگیری کند. در ادامه می‌خواهیم نکاتی را برای شما بیان کنیم که به شما کمک می‌کنند از شر مشکل بوی بد پاها و جوراب‌ها خلاص شوید:

چطور از بوی بد پاها جلوگیری کنیم؟

روش‌های مختلفی هستند که با شما کمک می‌کنند تا پاهایی تمیز و بدون بوی بد داشته باشید. در این قسمت می‌خواهیم برخی از این روش‌ها را بیان کنیم:

  1. با پاهای خیس، کفش یا جوراب نپوشید. در این صورت، رطوبت مورد نیاز برای رشد باکتری‌ها را فراهم می‌کنید و در نتیجه پاها، بوی بدی می‌دهند.
  2. بدون پوشیدن جوراب، کفش نپوشید. بدون جوراب، پاها عرق می‌کنند. از جوراب‌هایی استفاده کنید که رطوبت را به خود جذب می‌کنند، مانند جوراب‌های نخی، پنبه و نایلون.
  3. داخل کفش‌های خود، جوش شیرین بریزید. جوش شیرین از تعریق پا جلوگیری کرده و امکان تنفس را برای پا فراهم می‌آورد. 
  4. نشاسته ذرت داخل کفش‌های خود بریزید. همچنین می‌توانید این پودر را روی پاهای خود هم بریزید. نشاسته ذرت به خوبی می‌تواند رطوبت را جذب کند.
  5. از سرکه سیب استفاده کنید. یک سهم سرکه سیب و دو سهم آب را با هم مخلوط کنید. پاهای خود را داخل این محلول قرار دهید. محلول سرکه سیب، خاصیت ضد قارچی دارد و با از بین بردن قارچ‌ها، دیگر خبری از بوی بد پا نخواهد بود.
  6. چای هم می‌تواند بوی بد پا را از بین ببرد. تنها کافی است ۵ چای کیسه‌ای را داخل یک لیتر آب بیندازید و اجازه دهید چای خنک شود. سپس پاهای خود را برای ۲۰ دقیقه داخل این محلول قرار دهید. 
  7. نمک هم با خاصیت ضد قارچی که دارد، می‌تواند بوی بد پا را از بین ببرد. نصف فنجان نمک را داخل ۴ فنجان آب حل کنید. پاها را برای ۱۰ دقیقه داخل این محلول قرار دهید. همچنین محلول آب نمک از بروز بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کند. البته گفتنی است که می‌توانید نمک را داخل کفش‌ها هم بریزید.
  8. به گفته دکتر آرنولد کورنفلد، بنیان‌گذار مؤسسه‌ طب پا، تغییر رژیم غذایی می‌تواند برای از بین بردن بوی بد پا مؤثر باشد. افرادی که از کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده در رژیم غذایی خود استفاده می‌کنند، باعث تغذیه‌ قارچ‌ها و باکتر‌ی‌ها می‌شوند. این قارچ‌ها و باکتری‌ها در پوست پا جمع می‌شوند و با تعریق خیلی کم پا هم بوی بدی ایجاد می‌کنند. با این‌ وجود، با حذف کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده و مصرف پروتئین، چربی‌های مفید، کربوهیدرات‌های پیچیده و غذاهای ضدالتهاب می‌توانید از این مشکل جلوگیری کنید.

خرید جوراب زنانه و مردانه رهایی از بوی بد پا

برای خرید جوراب زنانه و مردانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

حال نوبت به نکات مهمی می‌رسد که باید هنگام خرید جوراب زنانه و مردانه به آن‌ها دقت کنید. در ادامه می‌خواهیم این نکات مهم را برای شما بیان کنیم؛

  • سعی کنید جوراب‌های ضد آب بخرید

جوراب‌هایی با خاصیت ضد آب، از رسیدن رطوبت به پا‌ها جلوگیری می‌کنند. جوراب‌های ضد آب برای ورزش‌های آبی یا در فصل پاییز و زمستان مناسب هستند. با این اوصاف، بهتر است هنگام خرید جوراب زنانه و مردانه، حواستان به خاصیت ضد آب پاپوش‌ها باشد.

  • ضخامت جوراب را نادیده نگیرید

کف پا، اصطکاک زیادی با سطوح مختلف و کفش‌ها دارد. به همین دلیل، ضخامت مناسب جوراب، بسیار مهم است. جورابی را انتخاب کنید که ضخامت مناسبی داشته باشد و از وارد آمدن فشار زیاد به کف پا جلوگیری کند.

  • جوراب‌ها باید خاصیت آنتی باکتریال داشته باشند

وقتی پا عرق کند و رطوبت داخل کفش زیاد شود، باکتری‌ها شروع به رشد می‌کنند. رشد باکتری در کفش، باعث بوی بد پا و التهابات و بیماری‌های پوستی می‌شود. به همین دلیل، جوراب‌هایی با خاصیت آنتی باکتریال بخرید تا از رشد باکتری‌ها جلوگیری کرده و سلامت پا‌ها را حفظ کنند.

  • جنس جوراب مهم‌ترین قسمت خرید است

مهم‌ترین ویژگی که هنگام خرید جوراب زنانه و مردانه باید به آن توجه کنید، جنس آن است. از مواد مختلفی مانند آکریلیک، پشم، نایلون، پنبه، پلی استر و بسیاری مواد دیگر در تولید جوراب استفاده می‌شود. در این بین، جوراب پنبه‌ای و نخی،‌ بهترین و پرکاربردترین آن‌ها است. پنبه، جنس بسیار نرم و لطیفی دارد و باعث می‌شود اکسیژن و رطوبت لازم به پا‌ها برسد. گفتنی است که ضخامت جوراب‌های پنبه‌ای نسبت به جوراب‌های نایلونی بیشتر بوده و فشار وارده به پا را کاهش می‌دهد. 

جوراب‌های نایلونی، جنس سبک و نازکی دارند و تعریق پا‌ها را کاهش می‌دهند. بدین ترتیب، بهترین جنس جوراب می‌تواند ترکیب پنبه و نایلون باشد. جالب است بدانید که شرکت‌های بزرگ تولیدکننده جوراب در دنیا مانند هپی ساکس و نایکی، از ترکیب پنبه و نایلون برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنند. 

گفتنی است که جوراب‌های پشمی نیز جنس خوبی دارند؛ اما به دلیل گرم کردن پا‌ها، بیشتر در فصل زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرند. بدین ترتیب، هنگام خرید جوراب زنانه و مردانه، جنس ترکیبی از پنبه و نایلون را انتخاب کنید. این جنس، بهترین نوع جوراب است. پس از فروشگاهی خرید کنید که پاپوش‌هایی با جنس خوب به شما ارائه می‌دهند. 

خرید اینترنتی جوراب از فروشگاه جوراب ساکس شاپ

خرید جوراب زنانه و مردانه ساکس شاپ

در این مطلب با نکات مهم خرید جوراب مردانه و زنانه آشنا شدیم و حال می‌دانیم که چطور از بوی بد پاها و جوراب‌ها جلوگیری کنیم. نوبتی هم که باشد، نوبت به انتخاب فروشگاه اینترنتی مناسب برای خرید می‌رسد. فروشگاه اینترنتی جوراب ساکس شاپ با قیمتی مناسب، تنوع بالا و کیفیت عالی به ارائه خدمات به مشتریان خود می‌پردازد. این فروشگاه می‌تواند انتخاب خوبی برای سخت پسندان باشد. در فروشگاه ساکس شاپ می‌توانید جوراب زنانه، مردانه و بچگانه را باکیفیتی بالا و قیمتی مناسب خریداری کنید. با خرید از فروشگاه جوراب ساکس شاپ، طعم خریدی شیرین را خواهید چشید. خودتان می‌توانید سری به فروشگاه ساکس شاپ بزنید و تنوع طرح و رنگ و قیمت محصولات را ببینید.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Ali گفت:

    با سلام
    مقاله خوبی بوده. و من همیشه از سایت‌های معتبر جوراب
    که اجناس خوبی دارن خرید میکنم. مثل سایت دیجی کالا و
    اخیرا هم از همین سایت فروشگاهی ساکس شاپ سفارش دادم
    که خیلی عالی بوده و از کیفیت کاراشون راضی بودم👌😍😊

    1. تاپ کوپن گفت:

      سلام وقت بخیر
      ممنون از نظر و همراهی شما
      خوشحالیم که خرید موفقی داشتید.

    2. Ali گفت:

      سلام.
      خیلی متشکرم از انتخاب تون .
      افتخار دادید🌹🙏✅️
      با ساکس شاپ همراه باشید💟