0

 هنوز میتوان با بودجه کم پولدار شد

هنوز میتوان با بودجه کم پولدار شد

وقتی به پول فکر میکنیم اولین چیزی که به ذهن ما میرسد کسب و کاری که بتوان با آن درآمدی کسب کرد. به مقدار بودجه ای که میتوان با آن کسب و کار مورد نظر خودمان را راه اندازی کنیم مهم است. من با این مقاله که در مورد بادام صحبت میکند به شما میگویم که چگونه با بودجه کم و با کسب و کار در زمینه بادام درآمد بدست بیارید و پولدار شوید.

بادام

درخت دانه بادام حدود 4 تا 10 متر میرسد و با توجه به درختی که دارد و سختی که برای برداشت این محصول صورت میگیرد دانه ای بسیار کوچکی دارد. 49 درصد بادام را روغن تشکیل میدهد و همین امر باعث شده بادام جزوء منبعی غنی از روغن باشد و روغن بادام نیز مصارف خیلی زیادی دز زمینه خوراکی و درمانی داشته باشد. با خوردن روزانه چند بادام در روز خود را از بیماری آلزایمر ایمن کنید و همچنین باعث افزایش و جوان ماندن سلول های مغز میشود در سنین بالا مصرف بادام حتما توصیه میشود زیرا کسانی که به کهولت زن میرسند بیشتر دچار بیماری آلزایمر میشوند.

ران جزوء تولیدکنندگان برتر بادام درختی است و در حوزه صادرات رتبه پنجم جهان را دارد خرید و فروش بادام زمینی در ایران نیز اکثرا در جشن ها و عیدها است که مردم به صورت عمده این محصول را خریده و همراه با بقیه مغزیجات همانند پسته، فندق، گردو و… از مهمانانشان پذیرایی میکنند.

بادام ایران

بادام تلخ ایرانی جهت داروسازی و محصولات آرایشی و بهداشتی مفید است و با توجه به مزه تلخ آن بعنوان غذا استفاده نمی شود اما دارای خواص و بوهای زیادی است و به صورت پودر یا روغن استفاده می شود. اما بادام شیرین را می توان همچون خشکبار مصرف کرد و بیشتر به صورت خام و بو داده مصرف می شود. بادام ایران یکی از مهم ترین محصولات خشکبار و آجیل در ایران است. بادام یک میوه ی خشک پر طرفدار در بین مردم جهان است. فواید بادام مرغوب ایرانی بادام به دلیل دارا بودن ارزش درمانی فوق العاده و مزه خوب طرفداران زیادی دارد، بادام ایرانی دارای ویتامین های B و E و همینطور حاوی سطح بالایی از مواد معدنی و فسفر فراوان است و برای رشد و سلامت مغز انسان مهم است،بادام ایرانی همچون گردو و پسته از انواع آجیل های با کیفیت و خوشمزه ایرانی است که خواص فراوانی جهت سلامتی دارد. بادام یکی از انواع آجیل و میوه خشک پرطرفدار در جهان است.

 

بادام ایران

 

بادام درختی

بادام از جمله محصولات با ارزشی است که تولید سالانه آن در ایران بیش از ۱۵۰ هزار تن می باشد، به طوری که ایران بعد از اسپانیا، ایالات متحده آمریکا و ایتالیا مقام چهارم تولید این محصول را در عرصه جهانی به خود اختصاص داده است. این محصول یکی از محصولات باغی خشکباری است که ارزش غذایی بالایی در تغذیه انسان دارد، بادام درختی شاهرودی ارزش صادراتی بالای نیز دارد و به همین دلیل توجه به توسعه و بهبود روز افزون تولید و فرآوری آن از اهمیت خاصی برخوردار است. ویتامین ای به عنوان ۱ ترکیب آنتی اکسیدانی به خوبی شناخته شده است؛ این دسته از ترکیبات با مهار رادیکال های آزاد مانع از آسیب به بافت ها می شوند.

در بین ایزومر های ویتامین e آلفائو کوفرول بیشترین فعالیت و توان بیولوژیکی را داشته و گامانو کوفرول نیز به عنوان ایزمری که بالا ترین پتانسیل حذف رادیکال های آزاد را دارد و شناخته می شود.

 

بادام درختی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *