0

چرا خرید سنگ از اصفهان؟؟؟

قرار گیری یکی از دفاتر فروش و انبار مرکزی گروه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت به عنوان اولین فروشگاه اینتنرتی مصالح ساختمانی کشور می تواند از مهم ترین نقاط قوت این مجموعه باشد.

اما چرا و چگونه؟

همان طور که می دانید گروه تولیدی و فروشگاهی کالاساخت تولید کننده ی عمده ی سنگ های ساختمانی اعم از تراورتن، مرمریت، گرانیت، لایمستون، مرمر و … می باشد.  ما با تاسیس انبار مرکزی کالا ساخت در مرکز سنگ ایران، ” شهرستان نجف آباد ” و در مجاورت شهرک های صنعتی رضوان شهر، محمود آباد و نجف آباد با تعداد بالغ بر 2000 واحد سنگ بری فعال همکاری مستقیم داریم. به طبع در تمامی سنگ های عنوان شده در بالا گروه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت تولید کننده دست اول و ارائه دهنده قیمتی رقابتی در زمینه سنگ و مصالح ساختمانی می باشد.

مشاهده قیمت سنگ لایم استون

از طرفی استان اصفهان با توجه به موقعیت جغرافیایی و محل قرار گیری در فلات مرکزی ایران تقریبا به تمامی معادن سنگ موجود در این فلات فاصله ای کوتاه و یکسان داشته و این موضوع سبب می شود کرایه حمل کوپ خام از معدن تا سنگبری و به طبع آن قیمت تمام شده سنگ کاهش چشمگیری داشته باشد. تصور کنید شما به طورمثال در اهواز و یا زاهدان زندگی می کنید و قصد خرید هر یک از سنگ ها معادن موجود در استان مرکزی و یا اصفهان را دارید. قطعا منطقی تر است که از سنگ بری های موجود در استان اصفهان اقدام کنید تا اینکه به سراغ سنگبری های تهران و یا استان های دیگر بروید. در مورد معادن سنگ اصفهان که قطعا نیازی به صحبت نیست و کاملا منطقی است که از سنگ بری های اصفهان خرید انجام دهید. در مورد سنگ معادن دیگر نقاط کشور مانند استان مرکزی نیز با توجه به مجاورت استان مرکزی با استان اصفهان، کمترین کرایه حمل تمام شده به سنگ بریده شده اضافه خواهد شد که به طبع در نهایت این مسئله به نفع مصرف کننده نهایی می باشد.

پیش از این نیز به این موضوع اشاره کرده بودیم که خرید سنگ از اصفهان همیشه منطقی تر و به صرفه تر بوده است. از دیر باز اکثر سازندگان ساختمان برای خرید سنگ مورد نیاز پروژه شان سالی چند مرتبه به استان اصفهان و یکی از شهرک های صنعتی یاد شده سفر می کردند. این مسئله ای بود که به نظر بنیان گذاران وب سایت گروه تولیدی و فروشگاهی  کالا ساخت غیر منطقی و در عین حال خلاف جهت پیشرفت و حرکت تکنولوژی روز دنیا بود. در دنیایی که به سمت آنلاین شدن پیش می رفت، سفر  های جاده ای مکرر و خرید حضوری سنگ و مصالح ساختمانی از نظر ما جایی نداشت. فلذا اقدام به تاسیس اولین سایت فروشگاهی انواع مصالح ساختمانی کشور نمودیم که در عین حال تولید کننده نیز بود و این مسدله تماما به نفع مصرف کننده بود. اکنون دیگر نیازی نیست پول و از آن مهم تر زمان با ارزش و گران بهایتان را هزینه کنید تا بتوانید سنگ، سرامیک، آهن آلات، موزاییک، شیر آلات و به طور کلی هر آنچه که از زمان گود برداری تا نازک کاری نیاز دارید را بخرید. ما در طول سالیان با اضافه کردن کارشناسان با تجربه در زمینه های یاد شده سبد محصولات خود را گسترش داده ایم و تنها کافیست شما بدون توجه به اینکه در چه ساعتی از شبانه روز هستیم و یا اینکه شما در کدام نقطه از دنیا هستید، تنها با یک کلیک کالای مورد نظر خود را سفارش دهید و در اطرع وقت دریافت نمایید. اطمینان داشته باشید که تک تک نفرات شاغل در روه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت به شعار برند مجموعه وفادار هستند و تا زمانی که رضایت شما از کالای خریداری شده جلب نشود پروسه فروش برای آن ها به پایان نرسیده است.

kalasakht.com

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *