2

دستگاه تزریق پلاستیک یک کیلویی را از کجا خریداری کنیم؟

باید بدانید که انواع سبدهای میوه ی هجده تا بیست کیلویی از طریق دستگاه تزریق پلاستیک یک کیلویی تولید می شود. بعد از توسعه ی پلاستیک تلاشها جهت ساخت دستگاهی که بتوان از طریق آن به راحتی مواد اولیه ی پلاستیک را به صورت دلخواه تولید کرد که همین امر باعث تولید دستگاه های تزریق شد. مجموعه ی آراد برندینگ در زمینه ی تولید این دستگاه ها تلاش کرده است تا با بهترین کیفیت و در اوزان مختلف با قیمتی مقرون به صرفه این محصولات را ارائه دهد که تمامی آنها دارای استانداردهای لازم و تضمینی می باشد.

این دستگاه ها باید از یک سری مشخصه بهره داشته باشند تا بتوان آنها را یک دستگاه مرغوب دانست و بتوان بالاترین حد استفاده را در صنایع مربوطه از آن داشت.

فاصله میله های راهنمای این دستگاه باید در حد 35 الی 45 سانتی متر در نظر گرفته و معمولا ظرفیت تزریق این دستگاه در حدود 200 الی 300 گرم خواهد بود.

پیشرفتهای اخیر امکان ساخت قالبهای تزریق از طریق پرینت سه بعدی فراهم خواهد کرد که این قالبها از قالبهای معمول بسیار ارزان تر می باشد اما فقط جهت تزریق در تیراژ پایین کاربرد دارد.

 

دستگاه تزریق پلاستیک0.5 2 5کیلو

در این قسمت قصد داریم تا شما را با دستگاه تزریق پلاستیک یک کیلویی، 0.5 2 5 کیلو آشنا کنیم. دستگاه تزریق یک روش ساخت جهت تولید انبوه وسایل پلاستیکی به صورت یکسان و کمترین خطا می باشد و در واقع می توان گفت که همه ی قطعه های پلاستیکی که روزانه از آن استفاده می کنیم از طریق این دستگاه ها ساخته شده اند که از قطعات خودرو گرفه تا لوازم آشپزخانه.

به علت محبوبیت و استفاده زیاد از این دستگاه ها پایین بودن هزینه ی ساخت در تیراژهای بالا می باشد در صورتی که هزینه ی دستگاه و راه اندازی آن بالا است.

قالبهای این دستگاه ها از استیل یا پروفیل آلومینیوم ساخته می شود که این قالبها علاوه بر نگاتیو قطعه، قابلیت سیستم تزریق، کانال خنک کننده داخلی و برخی موارد دیگر را که به افزایش سرعت پروسه کمک می کند را در خودش جا می دهد.

دستگاه های تزریق دارای انواع عمودی و افقی می باشند و از نظر سیستم انتقال مواد ماردونی و پیسدونی می باشند.

کارکرد دستگاه های تزریق به این صورت می باشد که مواد پلیمری را به صورت دانه هایی ریز داخل دستگاه پلاستیک سازی می کنند و بعد این مواد از یک محفظه ی داغ که داخل دستگاه قرار دارد عبور می کند و تبدیل به مواد مذاب می شوند که در این مرحله مواد ذوب شده به واسطه ی جک هیدرولیکی وارد قالب تزریق می شوند و در یک زمان مشخص داخل قالب فرم می گیرند و خارج می شوند.

دستگاه تزریق پلاستیک روسی

هر کالایی که در بازار وجود دارد، بی شک باید از یک سری ویژگی مثبت بهره ببرد تا بتوان آن را در زمره اجناس با کیفیت دسته بندی کرد و دستگاه تزریق پلاستیک روسی صنعتی نیز باید از چند فاکتور خیلی مهم بهره ببرد.

داشتن سرعت بالا، ظرفیتی قابل قبول و سرعت خنک شدن از اصلی ترین مواردی است که این اجناس باید از آن بهره مند شوند.

شرکتهای تولید کننده و کارگاه ها باید چند عدد از نوع صنعتی این دستگاه ها را در ظرفیتهای متفاوت در اختیار خود بگیرند تا بتوانند کسب و کار خود را با سرعت مطلوب رو به جلو هدایت کنند.

این دستگاه های در تولید محصولات پلاستیکی استفاده می شوند و در کارخانه ها طبق استانداردهای مخصوص به خود ساخته می شوند.

دستگاه های تزریق پلاستیکی تناز پانصد تن و ظرفیت دو کیلویی در کشور بازار فروش بسیار خوبی دارد و قیمت این دستگاه ها دارای نوسانات بسیاری می باشد که این دستگاه ها را در بازار امروزی به روشهای مختلف از جمله اینترنتی، سنتی، درب کارخانه ها و شرکتهای بازرگانی می توان خریداری کرد.

معمولا از دستگاه های دویست تا دویست و پنجاه تن جهت تولید سبدهای شیش، چهار و دو کیلویی استفاده می شود و برای میوه های ریز مانند: پرتغال، توت فرنگی و کیوی مناسب می باشد که با خرید این دستگاه می توان چند مدل سبد تولید کرد.

با استفاده از دستگاه های تزریق صد تنی می توان انواع بسیاری محصولات پلاستیکی از جمله سطلهای زباله ی خیابانی، سطل پدالی بزرگ، گلدانهای پلاستیکی با انواع سایز، صندلیهای پلاستیکی، قطعات خودرویی و صنعتی بزرگ را تولید کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. pars-design.ir گفت:

    مطلب مفیدی بود. سپاس

    1. تاپ کوپن گفت:

      ممنون که سایت خودتون رو دنبال میکنید