0

کابینت ممبران چیست : بهترین مدل های کابینت ممبران + قیمت

کابینت ممبران چیست؟

کابینت ممبران به گونه ای از کابینت های آشپزخانه ام دی اف گفته می شود که دارای نقوش منبت و برجسته بوده و از یک لایه محافظ PVC برای روکش کردن آن استفاده می کنند. چون لایه پی وی سی از طریق دستگاه های مکش بر روی بدنه کابینت ممبران کشیده می شود، به آن کابینت وکیوم هم گفته می شود. کابینت های ممبران دارای دو نوع کلاسیک و مدرن هستند. برخی به کابینت های ممبران کابینت سلطنتی هم می گویند.

رنگ بندی کابینت ممبران

یکی از متنوع ترین کابینت های آشپزخانه از نظر رنگ بندی کابینت ممبران است. این محصول دارای رنگ ها و طرح های متنوعی است و به عنوان یکی از بهترین کابینت های ام دی اف موجود در بازار شناخته می شود. بهترین رنگ کابینت ممبران معمولا رنگ سفید طلایی است و برخی از انواع رنگ های قهوه ای سوخته هم زیبایی خاصی دارند که در ادامه تعدادی از عکس های کابینت ممبران با رنگ بندی های مختلف را مشاهده می کنید.

خرید کابینت ممبران انتخاب کابینت ممبران بهترین کابینت ممبران خرید کابینت کابینت چوبی

درب کابینت ممبران

درب کابینت ممبران به عنوان یکی از اجزای مهم این محصول شناخته می شود. از آنجا که درب کابینت بیشتر در معرض دید هستند، بنابراین توجه به زیبایی و طراحی و تولید درب کابینت ممبران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. درب کابینت های ممبران مدرن معمولا نقوش کمتری دارد و بسیار ساده و دارای طرح های هندسی و منظم است. در حالی که درب کابینت های وکیوم کلاسیک بسیار پرنقش و نگار بوده و دارای منبت های برجسته و بسیار زیبا می باشد.

دستگیره کابینت ممبران

دستگیره کابینت بسیار اهمیت دارد تا جایی که اگر کابینتی دستگیره نداشته باشد تقریبا بدون استفاده خواهد بود. دستگیره کابینت ممبران یکی از اجزای مهمی است که می تواند در باز و بسته کردن درب و همچنین زیبایی کلی کابینت آشپزخانه تان موثر باشد. دستگیره کابینت آشپزخانه ممبران دارای تنوع بالایی در جنس، اندازه، طرح و رنگ بندی است و همچنین قیمت های متنوعی نیز دارند. بنابراین شما می توانید با کمترین هزینه بهترین دستگیره ها را برای کابینت ممبران آشپزخانه تان خرید کنید.

قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران مانند سایر کابینت های آشپزخانه به عوامل متعددی مانند نوع طراحی ، ابعاد آشپزخانه، متراژ ورق استفاده شده، یراق آلات و مقیاس کابینت هوایی و زمینی بستگی دارد. از این رو نمی توان قیمت کابینت ممبران را بصورت مشخص تعیین کرد. اما اگر می خواهید قیمت هر متر این کابینت را بدانید باید گفت که با توجه به نوسانات در بازار ارز و به ویژه دلار در حال حاضر قیمت این محصول به ازای هر مترمربع برابر با 3500000 تومان در بازار تهران است.

مزایا و معایب کابینت ممبران

همانطور که می دانید هر محصولی دارای معایب و مزایایی می باشد که می تواند شما را به عنوان خریدار برای خرید یا عدم خرید کابینت ممبران ترغیب کند. بنابراین تصمیم گرفتیم تا در این مطلب بصورت بی طرفانه مزایا و معایب کابینت ممبران را بیان کنی تا شما بهتر بتوانید برای خرید این کابینت ها تصمیم بگیرید.

مزایا:

  • تنوع در رنگ بندی و طراحی منحصر به فرد
  • سبک های مدرن و کلاسیک بسیار شیک
  • جذابیت و زیبایی خاص و خارق العاده
  • کیفیت بالای ورق های ام دی اف استفاده شده در ساخت این محصول
  • مقاوم در برابر نفوذ آب و عایق حرارتی
  • مقاوم در برابر نفوذ حشرات موذی به ویژه حشرات خورنده چوب
  • هیچگونه بوی ناراحت کننده ای ندارد و ایجاد حساسیت نمی کند
  • بسیار ماندگار و با دوام است و حداقل 10 سال می توانید از آن استفاده کنید

معایب

  • قیمت بالا نسب به سایر کابینت های ام دی اف
  • بلند شدن لایه پی وی سی اگر به خوبی بر روی کابینت ممبران کشیده نشده باشد.

در صورت نیاز به خرید کابینت ممبران یا سفارش این محصول می توانید به وب سایت ارجاع مراجعه نمایید.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *