0

تا 40 درصد تخفیف خرید کاپشن + راهنمایی خرید از پیانو

خرید کاپشن بچه گانه

اگر قصد خرید کاپشن بچه گانه دارید باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا بهترین کاپشن دخترانه و کاپشن پسرانه را برای فرزند خود خریداری کنید. کاپشن ها را نمی توان سالانه خریداری کرد به همین دلیل باید کاپشنی مرغوب و گرمی را انتخاب کنید. خرید کاپشن بچه گانه کمی سخت و انتخاب آن دشوار است. این روزها قیمت لباس بچه گانه به حدی بالا رفته است که بسیاری از والدین نمی توانند مدل های متنوع و چندین کاپشن را برای کودک خود خریداری کنند.

کاپشن بچه گانه مهمترین پوشاکی است که کودک به آن نیاز دارد تا بتواند در بیرون از خانه از سرما، باران، برف و بوران در امان بماند همین موضوع باعث شد تا در فصل زمستان والدین برای خرید کاپشن بچه گانه اقدام کنند اما بهتر است قبل از خرید اطلاعاتی درباره مدل، جنس، کیفیت و … داشته باشید تا هوشمندانه ترین خرید را انجام دهید.

 

راهنمای خرید کاپشن بچه گانه دخترانه

قبل از هر چیزی باید انتخاب کنید که قصد خرید چه مدل کاپشنی را دارد: اسپورت، چرم، کژوال یا معمولی و … و سپس به بودجه خود توجه داشته باشید. حالا می توانید برای خرید اقدام کرده و به نکات دیگر توجه کنید تا خریدی رضایت بخش داشته باشید.

  • سایز کاپشن بچه گانه:

همان طور که می دانید کودکان همیشه در حال رشد می باشند در نتیجه باید کاپشنی که خریداری می کنید حداقل یک سایز از سایز اصلی کودک بزرگتر باشد تا هم به سرعت برای او کوچک نشود و هم اگر پلیور دخترانه و یا لباس های دیگر را خواستید زیر کاپشن بر تن کودک کنید کاپشن برای او تنگ نشود.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که سایز بزرگتری که برای کودک خریداری می کنید توجه کنید که آستین های آن آنقدری بزرگ نباشد که مزاحم دستان کودک شود و یا کاپشن به حدی ضخیم و یا پف دار نباشد که کودک نتواند فعالیت های خود را انجام دهد. به همین دلیل به هنگام خرید یا باید حتما کاپشن را به تن کودک کنید و یا سایز او را دقیق بررسی کنید تا انتخابی درست انجام دهید.

  • جنس کاپشن بچه گانه:

مهمترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید جنس، کیفیت و نوع دوخت کاپشن بچه گانه دخترانه است که المانی مهم به هنگام خرید می باشد. یمی از نکاتی که به هنگام خرید کاپشن بچه گانه به آن باید حتما توجه داشته باشید عایق داخلی کاپشن می باشد. عایق داخلی کاپشن که در فضایی میان آستر و پارچه دوخته شده می تواند از نوع کرک، پشم، پر، پشم شیشه و … باشد.

به درزهای کاپشن توجه کنید اگر درزها به خوبی دوخته نشده باشند هم ظاهر لباس به شدت بد می شود و هم سرما از آن نفوظ می کند همچنین به سرعت و با جند بار شست و شو این درزها باز خواهند شد در نتیجه توجه داشته باشید که کاپشن دارای دوخت محکم و باکیفیتی باشد.

بهتر است به دنبال جنس هایی بروید که ضد آب هستند و مقاومت بالایی در برابر آب و باد و برف دارند همچنین کاپشن بچه گانه حتما باید دارای کلاه و جیب باشد. به زیپ کاپشن توجه ویژه ای داشته باشید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که بر روی زیپ آن لایه ای چسبی یا دکمه ای دوخته شده باشد این نکته محافظی است برای جلوگیری از نفوذ سرما به داخل کاپشن کودک.

خرید کاپشن بچه گانه

 

نکات مهم برای خرید کاپشن بچه گانه پسرانه

والدین باید توجه داشته باشند که کودکان حق بازی کردن بیرون از خانه در تمامی فصل ها را دارند و وظیفه ی نگهداری از آن ها بر عهده والدین می باشد در نتیجه سعی کنید همیشه بهترین خرید لباس بچه گانه را برای کودک خود انجام دهید تا مجبور نباشید به علت انتخاب نادرست کودک را در فصل زمستان به برف بازی و یا پارک نبرید.

هیچ چیز نمی تواند به اندازه لباس گرم در فصل های سرد برای کودکان خوشایند باشد چرا که می توانند مانند روزهای دیگر به بازی کردن در بیرون از خانه و به تفریحات خود برسند در نتیجه تلاس کنید تا کودک همانند همیشه به فعالیت و سرگرمی های خود بپردازد.

برای خرید کاپشن بچه گانه پسرانه علاوه بر مدل باید به نکات دیگری هم توجه داشته باشید. پسر بچه ها فعالیت بیشتری نسبت به دختران دارند همین موضوع باعث می شود تا خرید لباس پسرانه بیشتر از دخترانه باشد زیرا هم به شست و شوی بیشتری نیاز دارند و هم فعالیت ها و بازی های آن ها باعث می شود لباس زودتر از آنچه فکرش را می کردید نیاز به تعویض داشته باشد.

یک کاپشن بچه گانه پسرانه مرغوب باید دارای کیفیت بالای دوخت و پارچه باشد. یعنی زمانی که کودک شما در آن به فعالیت و بازی کردن می پردازد مطمئن باشید که دوخت آن آسیبی نمیبیند و با شست و شوی زیاد، فرم و استایل آن حفظ می شود و پارچه ی آن خراب نمی شود. هنگام خرید حتما دوخت آن را به طور کامل بررسی کنید تا راه نفوذ سرما در آن وجود نداشته باشد.

خرید کاپشن بچه گانه

 

مدل های کاپشن بچه گانه

این روزها مدل های مختلفی از کاپشن بچه گانه را می توانید در بازار مشاهده کنید که خرید آن ها بسته به سلیقه والدین و یا کودک دارد.

  • مدل اسپرت: در رنگ ها فانتزی زیادی وجود دارند، قیمت آن ها نسبت به کاپشن های معمولی کمی بالاتر است، این مدل کاپشن ها دارای چندین جیب می باشند، مناسب هر گونه استایلی می باشند.
  • کاپشن چرم: ظاهر این مدل کاپشن بچه گانه بسیار شیک می باشد، گرمای کمی دارند، بهتر است برای خرید آن ها ب دنبال کاپشن های چرم طبیعی باشید که اینگونه باید هزینه زیادی پرداخت کنید.
  • مدل کژوال: یکی از محبوب ترین مدل های کاپشن بچه گانه هستند، انواع پارچه ها برای تولید آن ها به کار می رود، مدل و رنگی ساده دارند، گزینه ای مناسب برای فصل سرما می باشند.
  • مدل پالتو: این مدل ها ضخیم تر از پالتو هستند، تقریبا بیشتر آن ها قد بلندی دارند، مناسب برای استفاده در مهمانی ها می باشند، دارای مدل و رنگ های متنوعی هستند.
  • کاپشن خزدار: این مدل کاپشن بچه گانه بسیار شیک می باشد، به علت خزی که در تولید آن ها به کار رفته است گرمای خوبی دارند.
  • کاپشن جین: این نوع کاپشن ها به تازگی مد شده اند و دارای رنگ های متعددی هستند، گرمای قابل قبولی ندارند مگر آنکه درون آن ها پشم کار شده باشد، نوعی کاپشن اسپرت می باشند که زیبایی منحصربه فردی دارند، سال های طولانی مد هستند و از مد خارج نمی شوند، تنوع در مدل آن ها بسیار است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *