0

نکته هایی که من را ثروتمند کرد

پد سلولزی

کسب و کار باید با هدف و برنامه ریزی شروع شود من هم با هدف شروع کردم اما نکته هایی را یافتم که باعث پیشرفت کارم شد پس شما هم در هر زمینه شروع به فعالیت کردید حتما نکته هایی که باعث پیشرفت کارتان می شود پیدا کنید تا سریع تر ثروتمند شوید.

پد سلولزی

قبل از اینکه بخواهیم در رابطه با کاربرد ها و خرید و فروش و قیمت پد سلولزی صحبت کنیم ابتدا باید بدانیم که پد سلولزی چیست و از چه متریالی تولید می شود و در چه صنایعی کاربرد دارد. پد سلولزی یک محصول ساخته شده از کاغذ کرافت می باشد که طی یک فرایند شیمیایی به نام کرافت تولید و ساخته می شود که جنس آن از سلولز خالص بوده و از خمیرپالپ به دست می آید.

کاغذ کرافت بسیار مقاوم بوده و رنگ آن معمولا قهوه ای می باشد. پد سلولزی از لایه های خیلی نازک و موج دار کاغذ کرافت تشکیل می شود که خاصیت جذب آب بسیار بالایی دارد.

این ورق ها را با روش های مهندسی و تخصصی به وسیله ی کوتینگ رزین (ایجاد یک نوع لایه محافظتی) به طور کامل مقاوم سازی می کنند تا در مدت زمان طولانی در مواجهه با آب فاسد نشود. پد سلولزی در سیستم های خنک کننده کاربرد بسیاری دارد که در بخش های بعدی بعد به آن اشاره خواهیم کرد.

پمپ کولر

یکی از قسمتهای مهم در اجزای تشکیل‌دهنده ی کولر آبی مکانیکی آدرال پمپ آن است و قیمت پمپ کولر متفاوت است و به همین دلیل باید در هنگام خرید کولرهای آبی مکانیکی پمپ آب کولر دقت فراوانی شود تا از نظر کیفیت و مرغوبیت سالم باشد پمپ کولر آبی مکانیکی آدرنال یکی از برندهای معروف در بین انواع پمپها به حساب می آید.

امروزه دیگر به ‌طور معمول در همه ی خانه ‌ها کولرهای آبی وجود دارند که معمولاً در این کولرها از پمپهای برقی استفاده ‌شده است علت این‌که گفته می ‌شود در خرید کولرها به پمپ آن دقت بیشتری شود این است که سوانح زیادی به ‌خاطر برق ‌گرفتگی که به دلیل کیفیت نامناسب و عدم سالم بودن پمپها در سالهای اخیر اتفاق افتاده ‌است.

که منجر به فوت و خاطره‌ ای ناهنجار در ذهن خانواده ‌های آنها و جامعه شده ‌اند و جدای از این اتفاقهای ناگوار به دلیل کیفیت پایین پمپها و خراب شدن آنها به ‌صورت مرتب باعث می‌ شود خیلی از مردم به ‌صورت همیشگی درگیر تعمیرات آنها و مواردی شبیه آن باشند پس حتما در هنگام خرید کولر دقت کنید که پمپ آن از نظر فنی سالم و صحیح باشد.

 

پمپ کولر

پوشال کولر

پوشال سلولزی برای افرادی که در مناطق بسیار گرم زندگی می کنند یا در مراکز صنعتی هستند کاربرد بسیاری دارد و قیمت پوشال کولر در هر منطقه متفاوت است. پوشالهای پلاستیکی: از این پوشال کمتر استفاده می شود زیرا قدرت آن در جذب آب کم می باشد و به همین علت استقبالی مانند پوشالهای چوبی و سلولزی ندارد و زیاد آن را در مراکز نمی توان مشاهده کرد و به سختی پیدا می شود و نوع کارایی آن پایین می باشد و اگر پوشالهای دیگر را یکساله عوض می کنیم این پوشال را کمتر از یکسال باید عوض کرد.

آیا می دانستید که پوشال کولر چگونه تولید می شوند؟ پوشال کولر در هنگام تولید از چوبهای بلند دارای ضخامت به چوبهای ریز و یکسان تقسیم می شوند که بعد از تقسیم شدن آنها را در دستگاه های مخصوص پوشال قرار می دهند که به رشته های چوبی تبدیل می شوند و برای بسته بندی در سایزهای مختلف در توری قرار می گیرند.

برای این که رطوبتی که دارد از بین برود آن را در محیط مقابل نور خورشید قرار می دهند تا رطوبتی که دارد خشک شود و بعد از این که کاملا خشک شد در نایلون پوشال قرار می دهند و این پوشالها آماده شده است شما می توانید برای محافظت از کولرهایتان از آنها استفاده کنید.

 

پوشال کولر

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *