0

شیرینی طعم موفقیت تمام تلخی ها را از بین می برد

دید مثبت داشتن در تمامی مراحل زندگی احتمال رسیدن به موفقیت را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد.

 شیرینی نارگیلی

این نوع شیرینی امروزه به راحتی در بازار فروش ارائه می گردد و شما میتوانید آن را به صورت حضوری و اینترنتی از مراکز توزیع خریداری کنید. شیرینی نارگیلی را در شهرهای مختلف همچون شیرینی نارگیلی، اصفهان و تهران تولید می کنند که از لحاظ کیفی و طعم بسیار عالی می باشد. شیرینی در انواع مختلف در بازار وجود دارد، اما یکی از پر فروش ترین نوع این محصول که از میزان فروش بسیار بالایی نیز برخوردار است شیرینی نارگیلی می باشد.

طناب کنفی

از طناب کنفی همچون طناب پلاستیکی حیاط استفاده های زیادی می شود مانند: استفاده کردن در دریا نوردی: از گذشته تا به امروز استفاده از این طناب در صنعت دریا نوردی استقبال زیادی می شد زیرا در برابر شور بودن آب دریا، نور خورشید و غیره ماندگاری و استحکام زیادی دارد و به همین دلیل است که در دریا نوردی از جایگاه به خصوصی برخوردار است.

انجیر خشک آردی

یکی از میان وعده های سالمی که می توان مصرف کرد انجیر خشک آردی است. برای تهیه انجیر آردی، ابتدا انجیر را به آرد آغشته کرده و از یک نخ محکم مانند دانه های تسبیح عبور می دهیم، سپس آن را در یک محیط گرم یا در معرض نور افتاب از یک جا آویزان می کنیم تا خشک شود.استفاده از آرد باعث می شود که انجیر ها به هم دیگر نچسبند.انجیر های خشک آردی دارای دو نوع کروی و سکه ای هستند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *