0

تولید کدام محصول ما را ثروتمند می کند

محصول

ایران کشوری است نفت خیز و پر از پتانسیل برای تولید محصولات نفتی که یکی از این محصولات روغن موتور می باشد که با تولید آن به سود و ثروت زیادی دست می یابیم. در این مقاله توضیحاتی پیرامون این محصول می دهیم.

روغن پایه sn500 ایرانول

این مواد افزودنی ترکیبات پیچیده ای هستند که باعث طول عمر موتور می شوند و اگر این مواد به روغن پایه sn500 ایرانول اضافه نگردند بعد از اینکه این روغن داخل موتور ریخته شود با مسافت کوتاه باید آن را عوض نمود. و همچنین این روغنها عملکرد بهتر و وسیع تری به روغن موتور می دهد به گونه ای که می توان از آن در مناطق سردسیر نیز استفاده نمود و موتور خودرو با این روغن در هر شرایط آب و هوایی به راحتی کار می کند.

روغن موتور جزو مهمترین و اصلی ترین نیازهای هر خودرویی می باشد که باعث عملکرد بهتر آن می گردد روغن موتور در ترکیبات آن از روغن پایه و افزودنیهای دیگر تولید شده اند و قیمت روغن پایه وابسته به کیفیت و مرغوبیت آن می باشد. و همچنین روش بسته بندی بسیار مورد توجه قرار می گیرد با در نظر گرفتن این فاکتورها روغن پایه را تخمین می زنند امروزه مراکز خرید و فروش این محصول زیاد است و می توانند در این مورد شما را راهنمایی کنند.

روغن موتور اصل

روغن موتور اصل به عنوان یک ماده لغزنده با قرارگیری در بین قطعات باعث می شود که این قطعات به خوبی عمل کنند و همچنین روغن موتور باعث می ‌شود که از گرمای ایجاد شده در آن کاسته شود و به نوعی موتور خنک شود.

خودرو شامل قطعات بسیاری است که در زمان روشن شدن موتور حرکت می کند این حرکتها باعث می شود که اصطحکاکی که بین قطعات آن به هنگام کار ایجاد شده هم در سرعت حرکت قطعات موتور تاثیر بگذارد و هم از سویی باعث فرسوده شدن سریع قطعات موتور و سایش آنها شود و در این شرایط موتور به سرعت موتور نیاز تعمیر پیدا می کند.

دو مورد بیان شده تنها بخشی از وظایف یک روغن موتور در هر خودرو می باشد اما همین دو نکته نشانگر اهمیت بسیار روغن موتور می باشد و نشان می ‌دهد که باید در خرید این محصول دقت بسیاری کرده و بهترین نوع متناسب با مدل خودرو و استاندارد تعیین شده برای آن خودرو خریداری کرد که البته در زمان خرید بهتر است از نظر کارشناسان در حوزه استفاده شود.

 

روغن موتور اصل

 

روغن موتور دو زمانه

از انواع روغن موتورهای تولیدی در کارخانه ها، روغن موتور دو زمانه می باشد که در این مقاله می خواهیم به این مساله بپردازیم که روغن موتور دو زمانه چیست و در چه نوع وسایلی کاربرد دارد، در ادامه با ما همراه باشید.

روغن موتور محصولی است که برای ایجاد حرکتی روان در موتور تولید می شود و بدون استفاده از روغن موتور، در عملکرد روتین موتور اختلال ایجاد می شود و موتور به دلیل مشکلات ایجاد شده به دلیل عدم وجود روان کار از حرکت باز می ایستد.

موتور برای روشن شدن هر نوع خودرو و دستگاهی نیاز است است یک دستگاه برقی کوچک گرفته تا یک کامیون بزرگ همگی با یک موتور کار کرده و وظیفه ای را که برای آن تعیین شده به انجام می رساند.

 

روغن موتور دو زمانه

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *