0

قیمت قهوه اسپرسو ترک

یکی از نوشیدنی های پرطرفدار قهوه اسپرسو تلخ می باشد که در بسته بندی های عمده یا فله با مشخصات ظاهری منحصر به فرد می باشد.

افرادی که در طول روز فعالیت بدنی زیادی دارند برای حفظ تمرکز حواس و انرژی fخود یک فنجان کوچک از این محصول نوش جان می کنند و همچنین مانع از احساس خواب آلودگی در آن ها می شود.

کارمندانی که روزانه 8 ساعت در پشت لب تاب یا کامپیوتر می نشینند برای افزایش نیروی خود و جلوگیری از خستگی زودرس از این محصول به صورت روتین میل می کنند.

قهوه اسپرسو اصل و با کیفیت در مجموعه آراد برندینگ در بسته بندی های کاملا بهداشتی و در وزن های متفاوت بسته به درخواست شما تدارک دیده است و در هر کجای ایران که سکونت داشته باشید در فاصله زمانی بسیار کم به دستتان خواهیم رساند

افرادی که دچار افسردگی و بی حالی در برهه ای از زمان می شوند بهتر است از این محصول استفاده کنند زیرا دارای کافئین فراوانی می باشد که نشاط آور است و خلق و خوی افراد را تغییر می دهد و سبب ترشح هورمون دوپامین می شود.

قیمت قهوه اسپرسو فله

برای افزایش ماندگاری قهوه اسپرسو تلخ باید از بسته‌بندی مناسب استفاده کرد تا در معرض هوا دچار فساد نشوند.

این محصول را در پاکت های مخصوص برای بالا بردن عمر آن استفاده می کنند که معمولا دارای زیپ در کنار یا بالای آن می باشد تا هر وقت که مقداری از این محصول را برای جوشاندن برداشتیم مجدد ظرف خود را می بندیم تا اکسیژن موجود در هوا داخل آن نفوذ نکند.

از آنجایی که با توجه به بسته بندی، قیمت قهوه اسپرسو متغییر است، این محصول با کیفیت دارای قیمت بالایی می باشد در انواع کیسه های شیک یا نایلکس زیپ دار و در رنگ ساده قرار می دهند که نمای جذابی در ویترین فروشگاه ها دارد.

این محصول را که در جلد مخصوص به خود پر می کنند باید از ملاقه کوچک پلاستیکی برای این منظور استفاده کنند تا پوسته دانه ها دچار خراش و آسیب نشوند و همچنین بیش از حد داخل آن این محصول را نمی ریزند زیرا جریان هوا در بین آن ها به خوبی عبور نمی کند و فوری فاسد می شود.

قهوه اسپرسو فوری

این قهوه که بسیار غلیظ می باشد با استفاده از دو روش متفاوت تهیه می شود یک روش بر پایه استفاده از موکاپات و روش دیگر بر پایه دستگاه اسپرسو ساز می باشد لازم به ذکر است که این قهوه نسبت به دیگر انواع آن طعم بسیار تلخ تری دارد و می توان گفت که تلخ ترین قهوه موجود می باشد برای تهیه این قهوه از دو نوع پودر می توان استفاده کرد که عبارتند از عربیکا و روبوستا و به تازگی نیز این دو نوع را با یک دیگر مخلوط کرده که از آن هم می توان به عنوان پودر برای تهیه اسپرسو استفاده کرد

.

یکی دیگر از انواع قهوه اسپرسو ترک که می توان آن را به عنوان یکی از محبوب ترین انواع قهوه اسپرسو ترک نامید قهوه ترک می باشد که امروزه طرفداران زیادی را در سطح جهان دارد و جالب است که بدانید روش تهیه قهوه ترک را به عنوان قدیمی ترین روش و دستور تهیه قهوه می شناسند و به این دلیل می باشد که این نوع از قهوه را دم می کنند و مانند اسپرسو نیازی به دستگاهی ندارد.

این قهوه به دلیل بافت بسیار زیبایی که دارد در جهان بسیار معروف است و اگر بتوانید که تمامی مراحل دم کردن این قهوه را به نحو درست پشت سر بگذارید در انتها و زمانی که قهوه دم کشید یک لایه از فوم روی قهوه را فرا می گیرد و علاوه بر زیبایی در زمان سرو نیز باعث می شود تا قهوه دیر تر سرد بشود و شما زمان بیشتری را برای صرف قهوه خود داشته باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *