0

قیمت دزدگیر ماجیکار تصویری

قیمت دزدگیر ماجیکار تصویری

خودرو ها از جمله دارایی هایی هستند که وجودشان تقریباً در هر خانه ای ضروری است تا در مواقع لزوم بتوان به راحتی از جایی به جای دیگر رفت و آمد نمود.

برای حفظ و نگه داری بهتر خودرو ها و جلوگیری از سرقت آن ها توسط سارقان، بهتر است علاوه بر قفل کردن خودرو با سوئیچ و قفل فرمان، از یک دزدگیر نیز برای افزایش امنیت آن استفاده نماییم و به این ترتیب خیال خود را راحت تر کنیم به همین منظور در ادامه مقاله مجموعه آراد برندینگ ما شما مخاطبان ارجمند را با این سیستم های منحصر به فرد بیشتر آشنا می نماییم.

با وجود پیشرفت تکنولوژی در طراحی و ساخت خودروهای جدید، انواع دزدگیرهای مختلف نیز وارد بازار شده اند یکی ‌از این ابزارها دزدگیر ماجیکار تصویری است که دارای قیمت مناسبی در بازار‌ می باشد علاوه بر ‌آن دزدگیرهای دیگری با کیفیتهای مختلف عرضه می شود در مقابل سارقان نیز اطلاعات کاملی از عملکرد انواع دزدگیر دارند و راه هایی برای خنثی کردن آن دارند به‌‌ همین دلیل استفاده از دزدگیرهایی که حداکثر امنیت را تامین کنند چالش بسیار مهمی برای صاحبان خوردو می باشد.

قابلیتهای جدیدی که به دزدگیرها اضافه شده است روز به روز سطح ایمنی بالا تری را ایجاد می ‌کند به‌ طور مثال در دزدگیرهای ماجیکار قابلیت نمایش تصویر وجود دارد و با حافظه‌ داخلی قوی تمامی وقایع را در بازه های زمانی تعیین شده مشخص می‌کند.

نکته مهمی که در ‌مورد سرقت انواع خودروها وجود دارد این است که اکثر خودروهای مسروقه از دزدگیر در سیستم‌ خود استفاده نکرده‌ اند بنابراین استفاده از انواع دزدگیرها مانند دزدگیر تصویری می تواند تا حدود بسیار زیادی از ناپدید شدن خودروها جلوگیری کند.

دزدگیر ماجیکار تصویری

دزدگیر ماجیکار از جمله بهترین برندهایی است که به عرضه ی مدل های متنوعی از دزدگیر پرداخته است که هر کسی با توجه به سلیقه و بودجه ای که برای آن در نظر گرفته است می تواند به خرید بپردازد.

دزدگیر ماجیکار تصویری

یکی از بهترین مدل های این برند، دزدگیر ماجیکار تصویری است در ادامه می خواهیم چند مورد از ویژگی های اصلی این دزد گیر را عنوان نماییم تا با آن بیشتر آشنا شده و در صورت تمایل به خرید آن بپردازید.

این نوع دزدگیر دارای صفحه نمایش نبوده و بر روی آن فقط چند دکمه که معمولاً ۴ عدد است قرار گرفته است که هر کدام فعالیت خاصی را انجام می دهند.

یکی از این دکمه ها مسؤلیت قفل شدن خودرو را برعهده دارد و معمولاً بر روی آن یک علامت قفل بسته وجود دارد.

پس از پیاده شدن از خودرو می توانید با فشردن این دکمه از قفل شدن خودروی خود اطمینان کسب نمایید. دکمه ی بعدی نیز به منظور باز کردن قفل می باشد که علامت آن نیز به صورت فقل باز نشان داده شده است.

دکمه ی بعدی که علامت روی آن به صورت بلندگو است به منظور تنظیم این مورد است که دزدگیر باصدا یا بی صدا به فعالیت بپردازد. در مواردی ممکن است تا لزوم به سکوت باشد می توانید از این دکمه استفاده نمایید اما بهتر است در اکثر مواقع دکمه ی آن را روی حالت صدادار قرار دهید تا در صورت اتفاق بد، هشدار آن را به موقع بشنوید.

قیمت دزدگیر تصویری

استفاده از سیستم دزدگیر برای خوردو می توان گفت به علتهای زیادی جزو واجبات است  دزدگیرهای ماشین در فروشگاه های تبریز با قیمت مناسب عرضه می شود.

استفاده از دزدگیر جلوی سرقت خودرو را می گیرد و همچنین از دزدی وسایل خودرو جلوگیری می کند راحت و بدون دردسر دربهای خودرو باز و بسته می شوند و علاوه بر اینها به وسیله سیستم هشدار دهنده، اتومبیل در هر جا باشد پیدا می شود و این از مزایای دیگر آن است که خریدار خودرو را مجاب می کند قبل از خرید خودرو به فکر تهیه دزدگیر آن باشد و همان طور که متوجه شدید کیفیت آن در درجه اول اهمیت قرار دارد.

قیمت دزدگیر تصویری

در بازار انواع مختلفی از دزدگیرها وجود دارد و خرید اینترنتی به ما این امکان را می دهد که امکان خرید با بهای مناسب را داشته باشیم ضمن اینکه قیمت دزدگیر تصویری در خرید اینترنتی برای همه یکسان است چه آنهایی که برای بار اول خرید می کنند  و چه افرادی که مشتری دائم باشند و این شکل خرید با هذف همگانی کردن تجارت الکترونیکی در کشور می باشد.

سایت ما با انواع مختلف از دزدگیرها، با کیفیت بالا در خدمت مشتریان عزیز می باشد شما می توانید با خرید عمده از ما در هزینه های خود صرفه جویی کنید و با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *