0

مرجع اصلی خرید لباس و لوازم آرایشی

The main reference for buying clothes and cosmetics

امروزه بسیاری از خانم‌ها شاغل هستند و زمان کافی برای بازارگردی و خرید حضوری وسایل مورد نیاز خود را ندارند؛ البته حتی اگر خانه‌دار هم باشید، شاید فرصت پیدا نکنید برای خرید لباس یا لوازم آرایش از خانه خارج شوید. اما در چند سال اخیر با گسترش فروشگاه‌های اینترنتی دیگر نباید نگران باشید. چرا که به راحتی و از پشت کامپیوتر یا حتی گوشی موبایل خود، می‌توانید پوشاک و سایر لوازم مورد نیاز خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین مرجع های خرید لباس یعنی فروشگاه آنلاین مدیسه را صحبت کرده و خدمات آن را به شما معرفی نماییم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

خرید لباس زنانه

با خرید اینترنتی لباس از سایت مدیسه دیگر نباید نگران سایز نبودن لباس یا تفاوت رنگ و مدل آن با تصویر باشید. خرید از ما به عنوان بزرگترین مرجع خرید لباس با 7 روز ضمانت تعویض همراه است. بنابراین حتی اگر لباس را از نزدیک دیدید و نپسندیدید، می‌توانید آن را مرجوع کرده و با مدل و رنگ دیگری تعویض نمایید. همچنین مشاوران ما برای راهنمایی هرچه بیشتر شما در سایز، مدل و رنگ در دسترس خواهند بود. اما اگر همچنان برای خرید اینترنتی لباس مردد هستید و نمی‌دانید چه مواردی را باید رعایت کنید، در ادامه یک راهنمایی مختصر برای شما قرار خواهیم داد.

Reference for buying women's clothes

نکات خرید لباس زنانه

برای خرید لباس زنانه حتی اگر به بزرگترین مرجع خرید لباس مراجعه می‌کنید، باز هم لازم است مواردی را رعایت کنید تا از خرید خود کاملا راضی باشید.

1) سایز مناسب

به طور کلی مبنای خرید شما، باید بزرگترین قسمت بدنتان باشد. بدن شما باید در این لباس راحت باشد و احساس معذب بودن نداشته باشید. پیش از انتخاب لباس، حتما به فرم بدن و سایز خود دقت کنید. شما باید اندازه دور کمر، دور سینه و دور باسن خود را داشته باشید تا لباسی مناسب سایز خود را خریداری کنید. همچنین این نکته را در نظر بگیرید که شما الان می‌خواهید از این لباس استفاده کنید، نه شش ماه دیگر! بنابراین لباس را با توجه به ابعاد کنونی خود انتخاب کرده و فرضیه‌هایی مانند چاق یا لاغر شدن را از ذهنتان دور کنید. البته در نظر داشته باشید که برندها و تولیدی‌های مختلف اگرچه از یک سیستم اندازه‌گیری استفاده می‌کنند، اما ممکن است یک سایز لباس در دو برند با هم تفاوت داشته باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما از مشاوره پیش از خرید مدیسه استفاده نمایید.

2) توجه به فصل

اگر قصد خرید لباس خانگی را دارید، حتما به فصل جاری و دمای هوا توجه کنید. معمولا پیراهن نخی مناسب‌ترین لباس خانگی برای خانم‌ها در فصول گرم سال است. تاپ و شلوارک نخی، تی‌شرت‎های زنانه و شلوارهای راحتی نیز برای استفاده در تابستان مناسب است. برای فصول سرد نیز پیشنهاد می‌کنیم از ست‌های بلوز و شلوار، پلیورهای خانگی و شلوارهای گرم‌کن دیدن کنید.

3) توجه به موقعیت

اگر قصد خرید پوشاک مجلسی از بزرگترین مرجع خرید لباس را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از شومیز استفاده کنید. پوشیدن شومیز به جای تی‌شرت در مجالس رسمی، ظاهر شکیل‌تری به شما می‌دهد. استفاده به اندازه از اکسسوری‎هایی نیز در تغییر ظاهر شما از کژوال به رسمی بسیار موثر است. استفاده از یک گردنبند ساده و بلند روی شومیز، ظاهر شما را به کلی تغییر خواهد داد.

4) انتخاب شلوار مناسب

هنگام خرید اینترنتی شلوار، باید به قد خود دقت کنید. اگر قدبلند هستید، از شلوارهای راسته یا دمپا استفاده کنید. اما اگر قد متوسط یا کوتاهی دارید، انتخاب یک شلوار مام استایل می‎تواند جذابیت ظاهری شما را دوچندان کند.

5) خرید از فروشگاه‎های معتبر

در نهایت هنگام خرید آنلاین حتما به مواردی مانند نماد اعتماد و ضمانت مرجوعی کالا دقت نمایید. این امکانات نگرانی‎هایی مانند مناسب نبودن سایز یا کیفیت پایین پوشاک را برطرف می‎کند.

خرید لوازم آرایشی

فروشگاه آنلاین مدیسه نه فقط در زمینه پوشاک فعالیت دارد، بلکه همیشه تلاش کرده تا نیاز مشتریان خود به لوازم آرایشی و بهداشتی را نیز تامین کند. محصولات آرایشی و بهداشتی مدیسه از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای روز بازار است و نزدیک به 30 دسته‌بندی را در بر می‌گیرد. این محصولات از آنجایی که در تماس مستقیم با پوست هستند، از اهمیت بالایی برخوردارند. لذا توصیه می‌کنیم برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود، حتما به آنلاین شاپ‌های معتبر و شناخته شده‌ مراجعه کنید که اعتماد مشتریان خود را جلب نموده است. با مراجعه به سایت مدیسه می‌توانید انواع لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی را با اطمینان از کیفیت آن‌ها به صورت آنلاین خریداری نمایید.

Reference for buying cosmetics

لوازم آرایشی

اگر به دنبال فروشگاهی هستید که همه لوازم آرایشی مورد نیاز شما را داشته باشد، با مراجعه به وبسایت مدیسه به انواع لوازم آرایش زیر دسترسی خواهید داشت :

  • لوازم آرایش لب : رژ لب جامد، رژ لب مایع، مداد، خط لب، رژ لب مدادی، نرم‌کننده لب، بالم لب، تینت لب
  • لوازم آرایش چشم : مداد چشم، خط چشم، سایه، ریمل، پرایمر چشم، فر مژه، مژه مصنوعی
  • لوازم آرایش صورت : رژگونه، پنکیک، کرم پودر، کانسیلر، کانتور، هایلایتر، پرایمر صورت، موس صورت
  • لوازم آرایش ناخن : لاک ناخن، برق ناخن، لاک پاک کن، لوازم مانیکور و پدیکور، محصولات مراقبت از ناخن

محصولات مراقبتی و بهداشتی

اهمیت لوازم بهداشتی اگر بیشتر از لوازم آرایشی نباشد، قطعا کمتر نیست! به همین دلیل ما در سایت مدیسه بهترین و باکیفیت‌ترین انواع محصولات بهداشتی و مراقبتی را برای شما بانوان محترم فراهم کرده‌ایم :

  • پاک‌کننده صورت : تونر، لوسیون، میسلار واتر، دستمال مرطوب، اسکراب، لایه‌بردار، انواع شوینده و پاک‌کننده آرای چشم
  • مراقبت از پوست صورت : کرم شب، کرم روز، ضد آفتاب، ماسک صورت، سرم پوست، ژل ضد جوش
  • مراقبت از پوست بدن : کرم دست، کرم ضد ترک پا، ماساژور، ترمیم‌کننده، روغن و لوسیون بدن، برنزه کننده پوست
  • بهداشت دهان و دندان : مسواک، خمیردندان، نخ دندان، دهان شویه، خوش‌بو کننده دهان، سفید‌کننده دندان
  • بهداشت بانوان : نوار بهداشتی، ژل بانوان، تامپون، کاپ قاعدگی، پد روزانه
  • لوازم اصلاح : اپیلاتور، وکس، کرم مو بر، تیغ اصلاح

خوش بو کننده بدن

در آنلاین شاپ مدیسه نه فقط بهترین و به‌روزترین لوازم آرایشی و بهداشتی را پیدا خواهید کرد، بلکه عطر و ادکلن مورد نیاز خود را از بهترین برندهای روز بازار خریداری خواهید نمود :

  • عطر و ادکلن : عطر جیبی، تستر عطر، ادکلن
  • خوش بو کننده پوست : دئودورانت، مام، اسپری، بادی اسپلش

مراقبت و بهداشت مو

بهترین مرجع خرید لباس جایی است که در کنار رنگ‌های جذاب پوشاک، انواع رنگ مو و لوازم آرایشی را نیز به فروش برساند. به همین دلیل ما در سایت مدیسه باکیفیت‌ترین و ارزان ترین رنگ مو و محصولات مراقبت از مو را نیز برای شما فراهم آورده‌ایم :

  • رنگ مو : رنگ موی فانتزی و کلاسیک، دکلره و بی‌رنگ کننده، کیت رنگ مو، اکسیدان، واریاسون، تجهیزات رنگ کردن مو
  • حالت دهنده مو : ماسک مو، روغن مو، نرم کننده، کرم مو، چسب مو
  • مراقبت از مو : شامپوی مخصوص رنگ مو، تقویت کننده و پرپشت کننده مو، سرم مو، تونیک مو، لوسیون مو

The main reference for buying clothes and cosmetics

سخن آخر

مدیسه یکی از باسابقه‌ترین فروشگاه‎های اینترنتی پوشاک و لوازم آرایشی است که از سال 1394 در این زمینه فعالیت دارد. شما می‌توانید در صورت وجود هر مشکلی در ساعات کاری با شماره 021۴۸۶۳۳۳۳۳ تماس بگیرید. در صورت تماس در ساعات دیگر نیز پیغام شما ضبط شده و در اسرع وقت از طرف کارشناسان ما تماس گرفته خواهد شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *