0

ارزانترین رنگ موهای ترند

مهم‌ترین عامل زیبایی در چهره افراد مو است که با تغییر رنگ آن چهره تا حد زیادی تغییر می‌کند. امروزه اکثر خانم‌ها به دنبال تغییر چهره با رنگ کردن موهای خود هستند.

با گذشت زمان رنگ مو با مدل‌های جدیدی هر روز در بازار از سوی متخصصان در حال معرفی است که باعث سردرگمی افراد برای انتخاب نوع و مدل رنگ‌های مو می‌شود. به همین علت آشنایی با رنگ‌های به روز برای بانوان دارای اهمیت بسیاری است. در ادامه قصد داریم انواع رنگ‌های مو را مورد بررسی قرار دهیم و رنگ‌های به روز و پرطرفدار را نیز به شما معرفی کنیم.

اهمیت رنگ کردن مو در آرایش بانوان

رنگ مو تاثیر زیادی بر چهره دارد، بنابراین انتخاب درست آن از جمله عوامل تاثیرگذار بر زیبایی محسوب می‌شود. تناسب رنگ مخصوص مو با اجزای صورت نیز بسیار مهم است.

به دلیل تنوع بالای طیف رنگی، انتخاب رنگ و تکنیک‌های مربوط به آن شاید برای افراد سخت باشد، لذا با سپردن این کار به متخصصان گاهی اوقات راحت‌تر می‌توان نسبت به انتخاب بهترین رنگ متناسب با رنگ پوست و چشم خود تصمیمی اتخاذ کرد.

انواع بهترین رنگ مو را بشناسیم

بعد از رنگ کردن موهایتان به مرور متوجه از بین رفتن رنگ روی موی سرتان می‌شوید که باعث کم شدن جذابیت چهره شما می‌شود. برای اینکه مو به مدت طولانی‌تری رنگ را در خود نگه دارد، لازم است از تثبت کننده‌های رنگی استفاده کنید. یکی از عوامل افزایش ماندگاری رنگ روی موی شما شامپو تثبیت کننده رنگ مو است که علاوه بر تثبیت رنگ روی مو باعث شادابی و لطافت مو نیز می‌شود. در ادامه به انواع رنگ‌های مو از نظر ماندگاری می‌پردازیم.

رنگ‌های موی موقت

رنگ‌های موقت جزو پرکاربردترین موارد در صنعت مد و زیبایی هستند. استفاده از آن‌ها طوری است که فقط ساقه بیرونی مو رنگ می‌شود و به راحتی قابل شستشو خواهد بود، اما ممکن است استفاده طولانی مدت از آن‌ها مشکلاتی در مو ایجاد کند. این نوع رنگ‌ها تاثیر کوتاه مدتی بر چهره افراد دارند، با این حال دارای طرفداران زیادی است.

رنگ‌های موی‌ نیمه موقت

رنگ نیمه موقت فاقد آمونیوم است. در استفاده از این رنگ‌ها نیازی به اکسیدان برای تثبیت نیست. این گزینه بهترین مورد برای رنگ آمیزی موهای خاکستری است. اما پس از 7 الی 8 بار شستشو این رنگ به مرور از بین می‌رود و این موضوع باعث نگرانی افراد و عدم جلب توجه آن‌ها نسبت به این نوع رنگ‌ها می‌شود.

رنگ‌های موی‌ نسبتا موقت

این رنگ مو مثل رنگ نیمه موقت نیز فاقد آمونیوم برای تثبیت است، اما می‌توان هنگام استفاده از این رنگ‌ها مقداری اکسیدان برای نفوذپذیری بیشتر استفاده کرد. مقدار ماندگاری رنگ‌های نسبتا موقت ما بین رنگ‌های نیمه موقت و رنگ‌های دائمی است.

ماندگاری آن‌ها تا 24 بار شستشو است که این مقدار ماندگاری از رنگ‌های دائم کمتر است، لذا این مورد باعث افزایش محبوبیت این نوع رنگ‌ها در بین افراد شده است.

رنگ‌های موی دائمی

این نوع رنگ‌ها بیشترین ماندگاری بر مو را دارند، به اندازه‌ای که گاهی ممکن است تا رشد موهای جدید نیز ماندگار بمانند. رنگ‌های موی دائم دارای ترکیبات شیمیایی است که مراحل رنگ کردن مو با آن‌ها ممکن است طولانی‌تر باشد، به همین دلیل است که به عمق مو نفوذ می‌کنند و ماندگاری بالایی دارند.

رنگ مو ارزان و خوب چی بخریم؟

تنوع بالا در برند رنگ‌‌های موی متفاوت باعث راحتی انتخاب افراد می‌شود. زیرا طیف رنگی متفاوتی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال اگر فردی دنبال رنگ زیتونی باشد، با تنوع کاتالوگ رنگ زیتونی به‌راحتی می‌تواند رنگ مناسب و مورد نظر خود را انتخاب کند.

در کنار زیبایی، کیفیت آن برای سلامت مو نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مثلا ترکیبات رنگ‌های مویی که با مواد طبیعی ساخته می‌شوند، به پوست سر آسیبی وارد نمی‌کنند. علاوه بر آن، انتخاب برند مناسب در سلامتی و زیبایی مو نیز تاثیر‌گذار است.

یکی از مهم‌ترین موارد جهت انتخاب رنگ در نظر گرفتن طرز استفاده از آن است. اگر شما جزو افرادی هستید که خودتان موهایتان را رنگ می‌کنید، حتما به دنبال راهی ساده برای این کار باشید. برخی از رنگ‌های مو هنگام خرید دارای سری برسی هستند که به خوبی رنگ را بین موها پخش می‌کنند. برای این که کار شما را آسان کنیم، به شما پیشنهاد می دهیم که حتما به سراغ فروشگاه اینترنتی مدیسه بروید که به تازگی از سوی مصرف کنندگان به عنوان برند محبوب شناخته شده است.

انواع رنگ موهای پر طرفدار

هر سال رنگ مناسب مویی جدید مطابق با سال در بازار مد می‌شود که طرفداران خود را دارند. با انتخاب درست رنگ می‌توان زیبایی چهره را چند برابر کرد. در ادامه به معرفی برخی رنگ‌های پرطرفدار مو خواهیم پرداخت.

بالیاژ و فولیاژ

فولیاژ: ترکیب قسمت‌هایی از مو که با دکلره هایلایت شده‌اند. این ترکیب می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی که موهای تیره دارند، باشد.

بالیاژ: در صورتی که نسبت به درآمدن ریشه موهای خود نگرانی دارید، با استفاده از بالیاژ دیگر نیازی به ریشه‌گیری ندارید.

رنگ موی آمبره

یکی از پرطرفدارترین روش رنگ مو آمبره است. در آمبره ریشه مو تیره‌ است و هر چه به ساقه نزدیک می‌شود، رنگ روی موها روشن‌تر خواهند شد.

رنگ موی مشکی پر کلاغی

رنگ مشکی پر کلاغی برای مو به دلیل انعکاس آبی که دارد، توجه اکثر خانم‌ها را به خود جلب کرده است که دارای ویژگی درخشندگی است و جذابیت خاصی به خانم‌ها می‌بخشد.

هایلایت تکه‌ای و باریک

هایلایت در قدیم به‌صورت تکه‌ای و نازک انجام می‌شد که زیاد خود را نشان نمی‌داد. اما در هایلایت‌های تکه ای جدید، دسته‌های بزرگتری از مو انتخاب می‌شوند و با ایجاد تضاد رنگی باعث به وجود آمدن حجم در موها خواهد شد.

رنگ موی نسکافه ای، نقره‌ای و بژ

رنگ مو نسکافه ای یکی از انواع رنگ‌های موی پرطرفدار این سال‌ها است که با رنگ خاص خود باعث جذابیت افراد می‌شود. با حذف توناژ نارنجی و هویجی، رنگ خاکستری نیز یکی از پرکاربردترین رنگ‌ها است. ترکیب رنگ خاکستری با رنگ‌هایی مثل کرم، بژ، نقره‌ای و … بسیار زیبا خواهد بود.

انواع رنگ موی پاستیلی و فانتزی

این رنگ مناسب مو یکی از ابداعات جذاب و جدید محسوب می‌شود که اکثر خواننده‌ها و بازیگران هالیوودی جزو طرفداران آن هستند. استفاده از آن در تمام فصول امکان‌پذیر است. در صورت رنگ کردن مو به شکل پاستیلی لازم است که موهای خود را قبل از آن دکلره سفید کنید، سپس رنگ‌های مورد نظر خود را روی آن در بیاورید.

سخن آخر

انتخاب رنگ مو موضوعی کاملا سلیقه‌ای و شخصی است، اما اگر انتخاب آن به‌گونه‌ای باشد که با رنگ پوست و چشم شما مطابقت داشته باشد، جذابیت آن چند برابر خواهد شد.

فروشگاه آنلاین مدیسه با ارائه انواع برندهای با کیفیت و ترند رنگ‌های مو در خدمت شما است. همه افراد می‌توانند برای تهیه لوازم آرایشی از جمله رنگ‌های مخصوص مو با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی اقدام به خریدی راحت کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *