0

افزایش درآمدم از تولید کشمش شروع شد

برای اینکه به درآمد بالا برسم در ابتدا تحقیقات بسیاری در حوزه های مختلف انجام دادم و متوجه شدم حوزه کشمش می تواند من را به ثروت و موفقیت برساند به همین دلیل در این مسیر تلاش کردم و اکنون به نتیجه دلخواهم رسیدم و در ادامه می خواهم برخی از محصولاتم که طرفداران بسیاری دارد به طور مختصر معرفی کنم.

کشمش ارومیه

کشمش ارومیه که در بازار وجود دارد معمولا آماده‌ی مصرف است و می‌توان آن را به تنهایی به عنوان میان‌وعده یا همراه با برنج، انواع چاشنی‌ها، سالاد و غلات سرد و گرم مثل بلغور جوی دوسر یا گرانولا (گرانولا نوعی میان‌وعده یا صبحانه‌ی سالم و مقوی است که از ترکیب جوی دوسر پرک‌شده با عسل یا شکر قهوه‌ای تهیه می‌شود) و انواع پودینگ‌ها به عنوان یک وعده‌ی کامل مصرف کرد. کشمش هم مثل خیلی از تنقلات دیگر معمولا به‌صورت مخلوط با انواع آجیل‌ها و برای ما ایرانی‌ها همراه با نخودچی به عنوان نخودچی کشمش خورده می‌شود.

هنگامی‌ که کشمش به محصولات پخته‌شده مثل کوکی‌ها، کیک و شیرینی اضافه می‌شود به حفظ رطوبت محصول نهایی کمک می‌کند. شما می‌توانید کشمش را به هر غذای پخته یا سرد، سالادها و سبزیجات اضافه و میل کنید.بهتر است کشمش را در جای خشک، خنک، در ظرف‌های دربسته و تاریک نگه‌ دارید تا رطوبت آن حفظ شود. اگر کشمش را در یخچال یا فریزر بگذارید، می‌توانید تا یک‌سال آن را تروتازه حفظ کنید. حواس‌تان باشد که کشمش را در کابینت‌های نزدیک اجاق گاز نگه ندارید چون باعث می‌شود رطوبت کشمش سریع‌تر از دست برود.

کشمش ایران

قند طبیعی کشمش ایران هضم آسانی دارد و انرژی زیادی هم برای بدن فراهم می‌کند. اما باید حواس‌تان باشد که هر روز مقدار مشخصی از آن مصرف کنید چون ممکن است مصرف قندتان بیش از حد مجاز در روز شود. کشمش هم مانند تمامی میوه‌های خشکِ دیگر باید به اندازه مصرف شود چون به دلیل کربوهیدراتی که دارد موجب افزایش وزن خواهد شد.

کشمشی که به روش صنعتی و توسط بخار دی‌اکسید گوگرد تهیه شده باشد، ممکن است برای افراد مبتلا به آسم و دارای مشکلات تنفسی یا افرادی که به گوگرد حساسیت دارند، مشکل ایجاد کند. البته خودتان هم می‌توانید کشمش را به‌صورت سنتی تهیه کنید.کشمش را به عنوان یک میان‌وعده‌ی شیرین به تنهایی و همراه با دیگر تنقلات یا انواع شیرینی، کیک، سالاد و غذاهای متنوع یا همراه با یک فنجان چای ایرانی مطبوع به جای قند یا شکر میل کنید و از طعم و خواص جادویی آن لذت ببرید.

کشمش پلو

نصف فنجان کشمش پلو حدود ۲۱۷ کالری انرژی و ۴۷ گرم قند دارد. برای مرجع، یک قوطی نوشابه ۱۲ اونسی بسته به برند، حدود ۱۵۰ کالری و ۳۳ گرم شکر دارد.به همین دلیل، کشمش دقیقاً یک خوراکی کم کالری یا کم قند نیست. جای تعجب نیست که گاهی اوقات از آنها به عنوان “آب نبات طبیعت” یاد می شود.مقادیر زیاد قند و کالری برای میوه‌های خشک کاملاً مشخص است، به همین دلیل توجه به تعداد کشمش‌هایی که در یک وعده می‌خورید بسیار مهم است.

کشمش اغلب در جعبه های کوچک و تک وعده ای فروخته می شود که هر کدام حاوی حدود ۱۰۰ کالری است. اگر با کنترل وعده مشکل دارید، سعی کنید این کشمش های بسته بندی شده را خریداری کنید تا میزان مصرف خود را کنترل کنید.برای ورزشکاران استقامتی، کشمش یک جایگزین عالی برای جویدن ها و ژل های ورزشی گران قیمت است. آنها منبعی سریع از کربوهیدرات های بسیار مورد نیاز هستند و می توانند به بهبود عملکرد شما کمک کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *