0

تفاوت مهم افراد ثروتمند با افراد معمولی

شاید با خود فکر کنید که افراد ثروتمند تفاوت بسیار زیادی با افراد معمولی دارند یا کار خارق العاده ای انجام میدهند یا حتی ساعات زیادتری کار میکنند اما باید بگویم آنها فقط هوشمندانه کار میکنند به عنوان مثال در حوزه ای مانند گردو که بسیار مورد نیاز مردم میباشد فعالیت گسترده ای دارند که در ذیل به چند نوع مهم آن میپردازیم.

گردو کاغذی

همانطور که می دانید، یکی از پرمصرف ترین نمونه های آجیل در کشورهای مختلف گردو است آجیلها به طور متوسط دارای 40 تا 70 درصد روغن بوده و منبغ بالایی از اسیدهای چرب مانند فنولیک، فیتواسترول، توفرول و کاروئید می باشند البته میزان دریافت اسیدهای چرب غیر اشباع توفرول در گردو نسبت به بقیه آجیلها بیشتر بوده و دارای درصد بیشتری از این مواد می باشد. مصرف گردو کاغذی به دو صورت خام و بوداده می باشد البته در هنگام بوداده شدن فقط مقداری از رطوبت آن کم می شود و در ترکیبات مواد مغذی آن مانند پروتئین و یا کربوهیدراتها تاثیری نمی گذارد به همین دلیل تفاوتی بین هیچ کدام از آنها نبوده و به دو صورت استفاده شود.

گردو تویسرکان

ممکن است برایتان سوال باشد که گردو تویسرکان کجاست؟ تویسرکان یکی از مناطق استان همدان است که از مکان های خوش آب و هوای این استان به شمار می رود و شغل مردم این منطقه باغداری است و منحصر به فرد ترین گردو کشور را کشت می کنند. گردو های تویسرکان وزنی حدود ۱۶گرم دارند که نصف آن را مغز تشکیل م دهد و بافت سخت آن باعث شده پوست ضخیم چوبی داشته باشد. به علت کیفیت و مرغوبیت در گردو همدان هرساله عده کثیری از مردم به دنبال خرید و فروش آن هستند که همین موضوع باعث بالا بودن قیمت این گردو در کشور بوده است. مرغوبیت چشم گیر گردوی همدان موجب صادرات انبوه آن به کشور های دیگر شده است.

گردو سفید

در این بخش قصد داریم به تفاوت های بین دو مغز گردو سفید و سیاه بپردازیم؛ برای پاسخ به این سوال که آیا مغز گردو سیاه بهتره یا سفید حتما این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید. اولین تفاوت این دو محصول که نظر همه را به خود جلب می کند، رنگ آن هاست که یکی تیره و یکی سفید می باشد و تفاوتی در خاصیت اصلی آن ها وجود ندارد و این تفاوت صرفا ظاهری است.

گردو یکی از انواع مغزیجات سرشار از آنتی اکسیدان و اسید چرب امگا 3 می باشد و از این جهت فواید زیادی برای بدن دارد که در ادامه به برخی از این خواص اشاره خواهیم کرد. کمک به حفظ سلامت قلب و عروق، کمک به سلامت سیستم ایمنی بدن، بهبود عملکرد قلب، جلوگیری از بروز انواع سرطان همچنین گردو حاوی مقادیر زیادی اسید فولیک، ویتامین B6 ،E، فسفر، منگنز و مس می باشد که هر کدام از این ویتامین ها به طور مجزا در سلامت بدن نقش مهمی ایفا می کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *