0

فرمولی که گردو خاکی در زندگی من به راه انداخت

افرادی هستند که سال های متمادی در زمینه ی پرده های متنوع فعالیت می کنند اما تلاشی ندارند تا جذب سیگنال یا همان جذب مشتری داشته باشند و افرادی مثل من که تازه وارد این عرصه می شوند باید خیلی سخت باشد تا جایگاهی خوب بدست آورد اما با فرمولی که تلاش نام دارد می توانند گرد و خاکی را در زندگی خود و در آن عرصه به راه اندازند.

پرده زبرا

همانطور که در بالاتر گفتیم آشپزخانه از مهترین قسمت های یک خانه محسوب میشود و یکی از آسان ترین و کم خرج ترین راه ها برای زیبایی این محیط انتخاب پرده های فانتزی آشپزخانه بخصوص پرده زبرا است، از ویژه گی های این پرده میتوان به کنترل نور، حریم خصوصی، نگهدای آسان، استفاده راحت،تنوع طرح و رنگ و دوام بالا اشاره کرد.

بیشتر خانه های امروزی دارای فضای محدودی هستند و ترجیح بیشتر بر این است که از وسایلی استفاده شود که در عین کاربردی بودن و رفع نیاز ها فضای کمی را اشغال کند، پرده آشپزخانه زبرا نیز به دلیل انواع مختلفی که دارد از این دسته از محصولات است به همین دلیل میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای زیبایی آشپزخانه شما باشد.

پرده پذیرایی

پرده شید و با همان پرده پذیرایی از نظر کیفیت و کارایی مشابه با پرده زبرا بوده است؛ همانطور که از اسمش مشخص می باشد، تنها تفاوتی که در آن ها مشاهده می شود این است که پرده ی شید یک تکه پارچه بوده که از ورود نور به داخل منزل جلوگیری به عمل می آورد.

جنس این نوع از پرده ها نیز همانند زبرا اصولا از کتان، پنبه و پلی استر تهیه می شود؛ پایه های این نوع از پرده ها برای نصب همانند پایه های پرده ی زبرا می باشد؛ در واقع نحوه نصب پرده شید و زبرا با هم تفاوتی ندارد و فقط نوع سبک پارچه های آنها با هم متفاوت می باشد.

پرده شید

افرادی که در منزل خود پنجره های کوچکی دارند که در کنار ان ها دیوار وجود دارد می توانند پرده شید مورد نظر خود را بزرگتر انتخاب کنند تا این قسمت را نیز پوشش دهد. این امر موجب می شود که فضای خانه بزگتر به چشم آید.

یکی از متداول ترین و مدرن ترین پرده ها، پرده شید است که نسبت به مزایایی که دارد از قیمت خوبی نیز برخوردر است. متریالی که در پرده های شید به کار برده می شوند بسیار متنوع هستند و از سوی دیگر این پرده ها دارای طرح های جدید و ایده های نو هستند.

از پرده های شید برای همه دکوراسیون ها و فضا ها می توان استفاده کرد. با روی کار امدن این پرده ها، پرده های سنتی جایگاه خود را از دست داده اند. پرده شید مکانیزمی دارد که با استفاده از ان می توان پرده را به سمت بالا جمع کرد و در صورت نیاز ان را به سمت پایین باز کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *