0

ارزان ترین برندهای ادکلن مردانه

خرید ادکلن مردانه

آیا بودجه کافی برای خرید ادکلن‌های گران‌قیمت مردانه ندارید؟ اما با این شرایط دوست دارید از رایحه‌ای خوشبو استفاده کنید و به استایل خود جلوه دیگری ببخشید؟ اصلاً نگران نباشید khoshara.com مشکل شما را حل می کند

ما در این مقاله به معرفی ارزان‌ترین برند‌های ادکلن مردانه می‌پردازیم تا شما هم بتوانید با هر بودجه‌ای که دارید ادکلن دلخواه خود را خریداری کنید و با ظاهری مرتب و بوی خوش در مکان‌های مختلف و موقعیت‌های اجتماعی حضور پیدا کنید.

بیشتر آقایان تمایل دارند به ظاهر خود اهمیت دهند و همیشه فردی خوش‌استایل به نظر برسند. اما این روزها به دلیل شرایط اقتصادی نامساعد، معروف‌ترین و برترین ادکلن‌ها، قیمت‌هایی باورنکردنی پیدا کرده‌اند که کمتر کسی از عهده خرید آنها برمی‌آید. ما در ادامه ادکلن‌های مردانه خوشبو و ارزان‌قیمتی را معرفی کردیم که فرق چندانی با ادکلن‌های گران‌قیمت بازار ندارند. علاوه بر این راهکارهایی را برای انتخاب صحیح ادکلن ارائه کردیم تا از خرید اشتباه و صرف هزینه‌های اضافی در امان باشید.

۱.آرامش توصیف نشدی با ادکلن مردانه رانگلر

ادکلن مردانه

ادکلن رانگلر ساخت شرکت آمریکایی رانگلر، با غلظت ادوتویلت در حجم ۱۰۰ لیتری می‌باشد. این ادکلن دارای رایحه‌ای شیرین، تند و گرم بوده و برای حضور در مکان‌های رسمی و برقراری ارتباط با دیگران بسیار مناسب است. پس اگر در کار و حرفه‌ی خود نیاز دارید با دیگران در ارتباط باشید و بر آن‌ها تاثیر بگذارید، ادکلن مردانه رانگلر بهترین گزینه است.

۲. لوکس‌ترین انتخاب، ادکلن مردانه مونت بلانک

برند مونت بلانک یک شرکت آلمانی است که در زمینه تولید محصولات لوکس و نوشت‌افزار فعالیت می‌کند. این برند در قرن بیستم با ارائه محصولات متفاوت به شهرت جهانی دست پیدا کرد، که برای معرفی یکی از پرطرفداران‌ترین محصولات این برند می توان به ادکلن مردانه مونت بلانک لجند اشاره کرد.

ادکلن مردانه مونت بلانک لجند با داشتن رایحه‌ی معطر گونه‌های سرخسی روز‌های فصل بهار را برای شما خاطره‌انگیز می‌کند. در ساخت این محصول رایحه خنک و شیرین ترکیب شده است که ماندگاری بسیار مناسبی دارد و مورد علاقه بیشتر مردان جوان است.

۳. ادکلن مردانه لومانی انتخاب سوپراستارها

لومانی نام تجاری یک شرکت فرانسوی به نام Parfums Parour که برای فعالیت خود در زمینه‌ی عطر و ادکلن این نام را انتخاب کرده است. اولین ادکلن مردانه لومانی به نام ادکلن پور هوم در سال ۱۹۸۷ تولید شد. این ادکلن دارای رایحه‌ای خاص و کلاسیک با ماندگاری بسیار بالا است. اسانس‌های درون ادکلن مردانه لومانی پور هوم شامل میخک، لیمو، گل شمعدانی و رزماری است که استفاده از آن فوق‌العاده آرامش و نیرو می‌بخشد.

هم‌اکنون برند لومانی یکی از پر‌آوازه‌ترین برندهای ادکلن فرانسوی است که همیشه ادکلن‌های خود را با شعار ” فقط یک ستاره باش” به چالش می‌کشاند. درحالی‌که این شعار به حقیقت پیوسته است و بسیاری از سوپراستارهای معروف، مانند هدیه تهرانی، بازیگر محبوب سینمای ایران از این برند استفاده می‌کنند.

۴. گذر از خاطرات دور با عطر و ادکلن مردانه بروت

گذر از خاطرات دور با عطر و ادکلن مردانه بروت

ادکلن مردانه بروت ساخت کشور فرانسه که در کشور ما بسیار محبوب است. این ادکلن در سال ۲۰۰۷ با رایحه‌‌ای نوستالژیک تولید شد که بیانگر خاطرات سال‌های بسیار دور است. در واقع، برند بروت جز ادکلن‌هایی است که سال‌های بسیار محبوب دل‌ها بوده و هرگز قدیمی نشده است. هنوز هم مانند روز اول از آن استقبال می‌شود و طرفداران زیادی دارد.

ویژگی مثبت این ادکلن، این است که می توان از آن برای هر فصلی استفاده کرد. استفاده از آن برای مصرف روزانه و قرارهای دوستانه بسیار پیشنهاد می‌شود. بوی دلنشین آن هیجانی به شما می‌دهد که می‌توانید یک روز خوش را برای خود برنامه ریزی و سپری کنید. همچنین طراحی شیشه ادکلن مردانه بروت بسیار متفاوت و جذاب است که در نگاه اول شما آن را با بطری نوشیدنی اشتباه می‌گیرید.

حتما نکات کلیدی در انتخاب ادکلن مردانه را به خاطر بسپارید!

  • بوی ادکلن باید با حس‌های درونی هر فردی مطابقت داشته باشد، که سبب شود دیگران هنگام رابطه با شما شخصیت‌تان را از روی بوی ادکلن تشخیص دهند.
  • تنها لذت دیگران برای خرید ادکلن مردانه اهمیت ندارد. بلکه خودتان هم باید از بوی ادکلن احساس خوبی داشته باشید و از آن لذت ببرید.
    اگر هنگام استفاده از ادکلن‌های حاوی پرفیوم با مشکلات آلرژی و میگرن روبرو شدید، پیشنهاد می‌کنیم از ادوپرفیوم‌ها استفاده کنید. ادوپرفیوم‌ها عصاره‌های روغنی کمتری دارند و نسبت به پرفیوم‌ها سبک‌تر و ملایم‌تر هستند.
  • هنگام خرید ادکلن مردانه به نوع شیشه‌ی آن دقت کنید. شیشه‌های تیره یا مات مانع از بین رفتن بو شده و ماندگاری ادکلن در برابر گرما و نور را بالا می‌برند.

رایحه‌های مختلف مخصوص آقایان

رایحه ادکلن تلخ، شیرین و گرم: معمولا از رایحه‌های تلخ و گرم که از ریشه درختان و ادویه‌های تند شرقی تولید می‌شوند، در فصول سرما استفاده می‌کنند. در مقابل رایحه‌های گرم و شیرین برگرفته از شکلات و میوه‌های تابستان است‌.آقایان با انتخاب ادکلن‌های مردانه با بوی تلخ، شیرین و سنگین می‌توانند در مراسم‌ها و جلسات رسمی حضور منحصر‌به‌فردی داشته باشند.

رایحه ادکلن سرد و ترش: ادکلن‌هایی با رایحه سرد برای روزهای گرم سال انتخاب اول هستند. استفاده از این نوع ادکلن‌ها همواره حس خنکی و تازگی را ایجاد می‌کند و انتقال‌دهنده احساس آرامش است. پس بهتر است برای جمع دوستانه و برقراری ارتباط با دیگران از ادکلن‌هایی با رایحه سرد استفاده کنید. رایحه ترش نیز نشان‌دهنده‌ طعم مرکبات است که کمتر کسی از این رایحه استقبال می‌‌کند. چرا که رایحه تندی هم به همراه دارد و انتخاب آن کاملا سلیقه‌ای است.

برای خرید ادکلن مردانه نت‌های بویایی را خوب بشناسید.

منظور از نت اولیه چیست؟ نت اولیه همان بویی است که بعد از اسپری کردن ادکلن به مشام شما می‌رسد. معمولاً اولین بوی ادکلن تازه و تند است که بیشتر افراد این بو را با بوی اصلی عطر و ادکلن اشتباه می‌گیرند.

حال بلافاصله بعد از رایحه اولیه نت میانی به مشام می‌رسد که بیشتر از ۱۰ دقیقه ماندگاری ندارد. معمولاً رایحه میانی بوی گل‌های رز، یاسمین و علف و برگ درختان، میوه‌هایی مانند هلو و گلابی و ادویه‌هایی مانند دارچین و فلفل را می‌دهد.

برای استشمام نت پایانی یا همان رایحه اصلی، باید حدود ۳۰ دقیقه صبر کنید. پس این نکته را هنگام خرید ادکلن مردانه فراموش نکنید.

هیچ اجبار و عجله‌ای برای خرید ادکلن نداشته باشید.

اگر روزی که برای خرید ادکلن به بازار می روید، عجله دارید و مجبورید زودتر برگردید، بهتر است خریدتان را به تاخیر بیاندازید. چرا که خرید ادکلن مردانه کمی دقت می‌خواهد و باید با حوصله انتخاب شود. برای خرید ادکلن مردانه مراحل زیر را انجام دهید:

  • برای امتحان بوی ادکلن مقداری از آن را روی مچ دست اسپری کنید.
  • هرگز ادکلن اسپری‌شده روی مچ دست را نمالید.
  • هرگز برای خرید ادکلن مردانه به تسترهای آغشته بر روی کاغذ اطمینان نکنید.
  • حداقل وقت مورد نیاز برای استشمام بوی ثانویه ادکلن ۳۰ دقیقه است.

هنگام خرید ادکلن به نوع پوست خود دقت کنید.

کمتر کسی خبر دارد که نوع پوست بر روی رایحه ادکلن تاثیر می‌گذارد. اگر پوست چرب و مرطوبی دارید، در انتخاب نوع ادکلن دقت بیشتری داشته باشید. چرا که پوست‌های چرب و مرطوب باعث تغییر رایحه عطر می‌شوند و بهترین انتخاب برای این نوع پوست‌ها رایحه گلی، میوه‌ای و ملایم است.

اما اگر پوستتان خشک است، حتما ادکلن‌هایی استفاده کنید که درصد الکل کمتری دارند. چراکه الکل‌های موجود در ادکلن باعث خشک شدن بیشتر پوست شما می‌شود. البته نوع پوست شما بوی ادکلن را سریعتر از بین می برود و حتی ممکن است استفاده از ادکلن برای شما آلرژی به همراه داشته باشد.

این روزها انتخاب ادکلن باکیفیت و در عین حال ارزان‌قیمت کار سختی است. اما حداکثر تلاش خود را انجام دادیم تا علاوه بر حفظ ویژگی‌های مهم یک ادکلن مرغوب، برندهای دارای قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم. و همچنین راهکارهایی را برای انتخاب بهتر ادکلن و صرفه جویی در هزینه و زمان ارائه نماییم.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *