0

ضربه ای که باعث شد من پیشرفت کنم

پوشال کولر

پنج سال گذشته در زندگی و کسب و کارم شکست خوردم و همین موضوع باعث شد تا خانه نشین شوم اما تصمیم گرفتم تا روی پای خود بیاستم و کار را از اول شروع کنم که بعد از آن ضربه باعث شد من درس بگیرم و روز به روز ثروتمند تر شوم در ادامه با محصولات و تجهیزات کولر بیشتر آشنا شوید.

پوشال کولر

یکی از مواردی که در خنک کردن هوا در هوای بسیار گرم جریان دارد کولر آبی می باشد که از قطعاتی مانند تسمه، پوشال، موتور، پمپ آب و غیره تشکیل شده که در فروشگاه هایی مثل چوبک چوب ریز به فروش می رسد و قیمت پوشال کولر متفاوت است برای این که متوجه بشوید کاربرد پوشال چیست باید در ابتدا بدانید که پوشال چیست و از چه چیزی تشکیل شده است.

یکی از مهم ترین قطعات در کولر آبی پوشال آن می باشد زیرا در گردش و خنک کردن هوا نقش تاثیر گذاری دارد که این پوشال از رشته های تشکیل شده که در دستگاه های مخصوص تولید شده است که در بسته های مخصوص پوشال بسته بندی شده است.

پوشال از چوب ساخته شده که از درختانی مانند صنوبر تولید شده است زیرا محکم می باشد و به راحتی هوای گرم را انتقال نمی دهد. پوشال از انوع متفاوتی مانند: چوبی، سلولزی و پلاستیکی تشکیل شده است.

پد سلولزی

خرید پد سلولزی از جمله خرید های هوشمندانه چند سر سود محسوب می شود و قیمت پد سلولزی مناسب است زیرا یک محصول کاربردی و مفید برای دستگاه ها و سیستم های سرمایشی و خنک کننده است که امروزه در کولر های آبی به جای پوشال ها مورد مصرف واقع می شوند. مکانیسم کولر های آبی به گونه ای است که به وسیله ی آب و تبخیر آن کار می کنند که برای انجام این عمل نیازمند یک بستر مناسب هستند؛ در گذشته از پوشال های چوبی برای این بستر ها استفاده می شد که معایب زیادی را با خود به همراه داشتند که به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد.

پوشال ها عموما محل تجمع باکتری ها هستند که بعد مدتی می توانند برای افرادی که در آن محیط زندگی می کنند موجب بروز حساسیت های تنفسی، بیماری های ریوی و سایر مشکلات شوند. اغلب پوشال ها به دلیل جنسی که دارند سبب انتشار بوی نامطبوع نیز می شوند و بعد از مدتی استفاده ظاهر اولیه خود را از دست داده و فاسد می شوند که این موضوع سبب کاهش راندمان کولر شده و در مدت طولانی می تواند به آن آسیب جدی وارد کند.

 

پد سلولزی

پمپ کولر

ازآنجایی‌که در کشور ما ایران و خیلی از کشورهای بزرگ دیگر در جهان کولرهای آبی و کولر گازی کاربرد بالایی دارند و به دلیل این‌که این پمپ کولرهای مکانیکی مهم‌ ترین قسمت آن به حساب می‌ آید قیمت پمپ کولر متفاوت است.

پس لازم بود پمپهایی طراحی شود که بیشترین کاربرد و کمترین ضرر را داشته باشد و در کنار این‌ فواید قیمت مناسبی هم برای مصرف‌کننده داشته باشد که این شرکت توانست در این زمینه تولید پمپ به نقاط بسیار خوبی برسد و به پیشرفت آن کمک فراوانی کند.

طرز استفاده از این محصول را شما می‌ توانید در متن زیر مشاهده کنید برای نصب و استفاده از پمپ کولر مکانیکی آدرال در مرحله اول باید میله را تا جایی‌که می ‌توان در لوله پروانه گذاشت و برای این‌که در مکان خود ثابت نگه ‌داشته شود از بسته نگهدارنده استفاده کرد بسته نگهدارنده را می ‌توانید در تاقان یا زیر نبشی قرار دهید و در مرحله بعد برای اینکه لوله در آن قسمتی که گذاشته شده بدون حرکت و سفت نگه ‌داشته شود.

پمپ کولر

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *