0

بهترین تلویزیون کیو ال ای دی (کیولد) سامسونگ 2022 بازار

تلویزیون های کیولد هر ساله طرفداران خاص خود را دارد به طوری که هر ساله لحظه شماری می کنند برای رسید محصول جدید ، برند سامسونگ نیز در سال 2022 سه مدل کیولد را در مرحله ی اول وارد بازار کرده است که عبارت ان از : Q80B و Q70B و Q60B که ما در ادامه به معرفی پرفروش ترین آن ها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

تلویزیون سامسونگ Q80B

تلویزیون سامسونگ Q80B ضمن یادآوری شکوه و اقتدار سامسونگ در سال 2022 با جدیدترین قابلیت‌ و امکانات معرفی شده است. این تلویزیون پیشرفته از جمله محصولات جدید برند پشتاز نامبرده می‌باشد که در سبک طراحی مدرن با قابلیت‌های کارآمد روانه عرصه رقابتی شده است تا مورد پسند همه واقع شود. کیفیت تصویر تحسین کننده اصلی ترین عامل در افزایش جذابیت این تازه‌وارد بوده که امکان نمایش محتوای زنده را در وضوح عالی به ارمغان می‌آورد. کیفیت تصویر 4K شما را به پیشواز تجربه ای جدید از محتوای نفس گیر سوق می‌دهد. پشتیبانی از این رزولوشن بالا منجر شده که برای مشاهده محتوای خیره کننده در کیفیت عالی آماده باشید و جزئیات غنی را از دست ندهید.نمایش محتوای بی نقص توسط پردازشگر Quantum 4K فراهم شده و از این طریق از هر لحظه مشاهده محتوای زنده و طبیعی لذت خواهید برد.

طراحی تلویزیون سامسونگ Q80B

سامسونگ به استفاده از متریال باکیفیت و ارائه بهترین طراحی‌های ظاهری معروف بوده و جزئیات عالی را در طراحی محصولات خود به کار می‌گیرد تا زیبایی ظاهری بی‌نقصی را در تلویزیون‌های خود ارائه دهد. تلویزیون 65Q80B در اندازه بسیار ایده‌آلی طراحی شده و قابلیت قرارگیری و هماهنگی با هر محیطی را خواهد داشت. البته اگر می‌خواهید تلویزیون را در محیط‌هایی متوسط با متراژ کم قرار دهید، سایز 50 اینچ این مدل که با نام تلویزیون 50Q80B  شناخته شده گزینه‌ی بهتری برای خرید خواهد بود. این تلویزیون 65 اینچ از یک پایه تخت مرکزی برخوردار شده که در نهایت ظرافت از بالاترین سطح استحکام بهره‌مند می‌شود.

این پایه تخت عرض بسیار کمی دارد و امکان قراردهی تلویزیون روی میز تلویزیون‌هایی کوچک‌تر از سایز صفحه نمایش را برایتان فراهم می‌کند. ظاهر باریک و یکدستی در تلویزیون 65Q80B وجود دارد تا زیبایی را به منزل شما هدیه دهد. این تلویزیون ضخامت کمی داشته و برای قرارگرفتن روی دیوار گزینه‌ای عالی خواهد بود. کافی است پایه مرکزی تلویزیون را جدا کرده و نسبت به نصب آن روی دیوار اقدام کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ Q80B

کیفیت تصویر مهم‌ترین فاکتوریست که کاربران برای خرید تلویزیون باید به آن توجه کنند. تلویزیون 65Q80B جزو تلویزیون‌های بالارده و کیولد سامسونگ است. تلویزیون‌های QLED سامسونگ در مقایسه با تلویزیون‌های LED برای نمایش رنگ و جزئیات بهتر عمل می‌کنند. این تلویزیون‌ها با فناوری نقاط کوانتومی که بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد برتری می‌یابند.

65Q80B همچنین در رده‌بندی تلویزیون‌های 65 اینچ 4K قرار می‌گیرد. این تلویزیون در نمایشگر 65 اینچ خود تصاویر را با رزولوشن 4K به نمایش می‌گذارد. این رزولوشن با پیکسل‎‌های بیشتر برای نمایش جزئیات فوق العاده است. با وجود این نباید از تاثیر فناوری‌های مختلف در نمایش تصویر غافل بود. این تلویزیون مشخصاً با شاخص کیفیت تصویر 3800pqi برای نمایش تصویر فوق العاده است. در ادامه به بررسی تاثیر این فناوری‌ها خواهیم پرداخت.

قابلیت های هوشمند تلویزیون Q80B

پشتیبانی از ویژگی‌های هوشمند برای تعامل بیشتر در تلویزیون برای سایر کاربران حائز اهمیت می‌باشد. سامسونگ تلویزیون Q80B را با سیستم عامل جذاب و کارآمد روانه عرصه رقابتی کرده است تا امکان استفاده از ویژگی‌های جذاب و سرگرمی‌های گسترده برای سایر کاربران میسر باشد. این تلویزیون کارآمد از سیستم عامل تایزن سود برده است که با وجود رابط کاربری منحصر به فرد استفاده ساده و راحت را برای سایر کاربران به ارمغان آورده است. برای برقراری اتصال به اینترنت تنها کافی است که تلویزیون را به وای فای متصل کنید و در مرورگر وب امکان وب گردی در صفحات متعدد وب را به ارمغان آورید.

سهولت کنترل با دستیار صوتی در Q80B

یکی از امکانات هوشمند و قابل تقدیر که امروزه به بخش جدایی ناپذیر تلویزیون های هوشمند مبدل شده است، پشتیبانی از دستیار صوتی می‌باشد که کاربران از طریق آن امکان اعمال بسیاری از تنظیمات و کنترل تلویزیون را خواهند داشت. البته تلویزیون هوشمند Q80B نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا و گوگل تجربه استفاده از امکانات هوشمند را برای دوستدارن سامسونگ به ارمغان آورده است. کاربر می‌تواند بر حسب نیاز خود از هر یک از این دستیار های صوتی کمک بگیرد و در کمترین زمان شاهد پاسخگویی به فرمان صوتی خود باشد. از تلویزیون بخواهید تا محتویات مورد علاقه شما را بر اساس شخصی سازی علاقه مندی‌ها پخش نماید، شرایط آب و هوایی را گزارش کند و یا بسیاری از تنظیمات تلویزیون را اعمال سازد. برنامه کاربردی Samsung TV Plus محتویات جذاب و رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد و با ارائه برنامه‌های جذاب تجربه دیدن سرگرمی های گسترده و دیدنی با به ارمغان آورده است.

تلویزیون سامسونگ Q70B

تلویزیون سامسونگ Q70B محصولی جدید از این برند خوش آوازه می باشد که در سری 7 به طرفداران سامسونگ معرفی شده است. سامسونگ در مشخصات این محصول از امکانات عالی و ویژگی‌های پسندیده سخن به میان می‌آورد تا محصولی تکامل یافته در اختیار شما قرار دهد. پشتیبانی از فناوری‌های انحصاری کیفیت تصویر و صدا در کنار امکانات ویژه گیمینگ لحظات هیجان انگیز و پرشور را برای شما رقم می‌زنند. این تلویزیون را می‌توان نسخه پیشرفته Q70A تلقی کرد، بنابراین در مشخصات آن نیز می‌توانیم شاهد استفاده از نمایشگر کم‌نظیر کیولد «QLED» باشیم. صفحه نمایش بی حاشیه است و تلویزیون در کنار تکنولوژی منحصر به فرد کیولد تجربه‌ای عالی از مشاهده محتوای نفس گیر را خلق خواهد کرد تا از هر لحظه مشاهده تصاویر دلخواهی در کیفیت واقعی لذت ببرید.

کیفیت تصویر 4K نمایش ریزترین جزئیات را در کیفیت بالا امکان‌پذیر می‌سازد. پشتیبانی از فناوری های ارتقای کیفیت تصویر نیز منجر شده که محتوای بصری را در طبیعی ترین حالت ممکن مشاهده نمایید. پردازنده تصویر Quantum 4K در زمینه نمایش محتوای با کیفیت نقش مهمی بر عهده داشته است و به صورت عالی امکان ارتقای کیفیت تصویر را به انجام می‌رساند. استفاده از فناوری Motion Xcelerator Turbo+ در تلویزیون سامسونگ Q70B منجر شده که شاهد واقعی ترین صحنه‌های سریع در کیفیت بالا باشید و با آنالیز هر صحنه جزئیات کامل را در کیفیت بالا دریافت نمایید. توان صوتی تلویزیون نیز مطلوب بوده و صدا را در توان 20 وات پخش خواهد کرد.

طراحی تلویزیون سامسونگ Q70B

در واقع سبک زندگی متنوع و متفاوت افراد باعث شده تا طراحی یک تلویزیون تنها با یک مدل برای هر خانه ای مناسب نباشد. به همین دلیل سامسونگ با تجزیه و تحلیل فرهنگ های متنوع و سبک زندگی کاربران طیف وسیعی از مدل ها را عرضه نموده تا با هر دکوراسیونی هماهنگ شود و شرایطی بهتر برای هر نشیمن پدید آورد. به طور مثال تلویزیون 65 اینچ سامسونگ Q70B به صورت کاملا براق و مینیمال طراحی و به رنگ مشکی جذابی آغشته شده است، بنابراین تماشایی ترین حالت را برای بیننده ایجاد می کند. از نمای روبه رو اگر به Q70B بنگرید! فریم های بسیار نازکی با رنگ مشکی دور تا دور تلویزیون را گرفته اند و حتی از فاصله نزدیک هم زیاد به چشم نمی خورند.

پایه جذابی که برای این مدل قرار گذاشته اند، جنس پلاستیک فشرده دارد و کاملا استاندارد می باشد، بدین معنی وزن و تعادل تلویزیون را به خوبی برقرار می کند. استایل عالی اش به راحتی بر روی میز قرار گرفته می شود و در صورت تمایل می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد. یکی از مزیت های پایه این تلویزیون قابلیت تغییر ارتفاع آن است که کاربر می تواند فاصله آن را از سطح میز به دلخواه تنظیم نماید. قسمت پشت دستگاه نسبتا طراحی صاف و یکدستی دارد و طیق معمول پورت های و درگاه های ارتباطی در این قسمت جای گذاری می شوند. در همین قسمت، بخش بالای پایه شیار های ویژه برای مدیریت کابل در نظر گرفته اند و از این طریق می توان سیم های اضافی را مدیریت و پنهان کرد تا نمای مدرن و ساده تلویزیون برای همیشه حفظ شود.

کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ Q70B

تلویزیون سامسونگ Q70B در خانواده تلویزیون‌های کیولد روانه بازار شده است و از طریق این نمایشگر فوق‌العاده امکان نمایش محتوای زنده را در کیفیت بالا به ارمغان آورده است. نمایشگر QLED در واقع شباهت زیادی به صفحه نمایش LED دارد، با این تفاوت که با فناوری کوانتوم دات ادغام شده است. کوانتوم دات به مواد نیمه هادی خیلی ریزی در اندازه نانو گفته شود که بسته به اندازه آن‌ها رنگ‌هایی تولید خواهد شد. بنابراین می‌توان شاهد بهبود وضوح تصویر توسط این فناوری فوق‌العاده باشیم. این تلویزیون پیشرفته با پشتیبانی از نور پس زمینه Dual LED روشنایی عالی را ایجاد خواهد کرد. با وجود این نور پس زمینه شاهد اختلاف رنگی بیشتر خواهید بود، به طوری که کنتراست را به صورت چشمگیر افزایش می‌دهد تا شاهد نمایش جزئیات دقیق در وضوح بالا باشید.

تلویزیون Q70B سامسونگ نمایش محتوای خیره کننده را با کیفیت تصویر 4K در رزولوشن 3840×2160 پیکسل به ارمغان آورده است که نمایش محتوای غنی شده به دقیق ترین جزئیات میسر ساخته است. پشتیبانی از این رزولوشن بالا امکان‌پذیر شده که تصاویر دلخواهی خود را در کیفیت واقعی مشاهده کنید، به طوری که بهترین لحظات دیداری خود را رقم بزنید. البته باید گفت که سامسونگ تنها به این بخش از ماجرا بسنده نکرده است و با میزبانی از فناوری‌های منحصر به فرد در زمینه نمایش محتوای زنده، نمایش تصاویر را در کیفیت بهتر با کنتراست عالی میسر ساخته است. زاویه دید گسترده یکی دیگر از ویژگی‌های پسندیده در این تلویزیون می‌باشد که امکان مشاهده محتوای بصری را در هر زاویه بدون کاهش دقت تصویر به ارمغان آورده است.

قابلیت های هوشمند Q70B

تلویزیون کیولد سامسونگ Q70B بر پایه سیستم عامل جذاب و کاربردی تایزن طراحی شده است و از طریق رابط کاربری ساده و منحصر به فرد امکان استفاده راحت را برای سایر طرفدارن سامسونگ به ارمغان آورده است. این سیستم عامل جذاب قابلیت اجرای برنامه و سرگرمی‌های گسترده را دارا می‌باشد و به شما امکان می‌دهد که بهترین لحظات خود را در کنار آن رقم بزنید.

به علاوه می‌توانید محتوای دلخواهی خود را از طریق سرویس Samsung TV Plus در اختیار بگیرد. سامسونگ ضمن سهولت بیشتر و دسترسی راحت از طریق این سرویس جذاب به شما امکان می‌دهد که به محتوای رایگان دسترسی داشته باشید. بنابراین می‌توانید انواع فیلم و نمایش‌های تلویزیونی را در اختیار بگیرید. برای برآورده سازی نیاز و درخواست خود می‌توانید به سراغ دستیار صوتی Bixby بروید. از تلویزیون بخواهید محتوای دلخوه شما را پخش کند و یا به جستجوی برنامه و فیلم مورد علاقه شما بپردازد. می‌توانید برای بسیاری از تنظیمات دیگر را همچون: تغییر سطح صدا، روشن کردن تلویزیون، عوض کردن کانال ها و موارد دیگر از دستیار صوتی الکسا کمک بگیرید.

تلویزیون سامسونگ Q60B

از رده تلویزیون های سری 6 سال 2022، تلویزیون سامسونگ Q60B می باشد که در اندازه های مختلف به بازار عرضه شده است. این محصول با طراحی زیبا و دلنشینی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد از جمله کارشناسان قرار گرفته است و دارای بدنه ای باریک و ظریفی می باشد که روی پایه های مستطیلی شکل به صورت مستحکم قرار گرافته است. طراحی Airslim آن توانسته است باعث فروش زیاد این محصول گردد، همچنین با پایه های متحرک که با توجه به سلیقه ی کاربر می تواند به تناسب جایی که قرار می گیرد تغییر مکان دهد و یا با خرید پایه دیواری یا براکت می توانید آن را به دیوار نصب کنید. تلویزیون سامسونگ کیولد در 6 سایز مختلف ساخته شده است که با تناسب به محیط زنگی خود می توانید آن را خریداری کنید؛ همچنین دارای کیفیت تصویر فورکی می باشد که با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل تصویری فراتر از انتظار هر کاربر را به وجود می آورد و با برخوردار بودن از یک سری قابلیت های تصویر مانند Contrast Enhancer تصویر را ارتقا می دهد و کنتراست آن را بالا می برد. همچنین با داشتن فناوری Quantum HDR و پشتیبانی از فرمت های HDR 10+ و HGL دامنه ی وسیعی از رنگ ها را ارائه می دهد.

طراحی تلویزیون سامسونگ Q60B

تلویزیون‌ سامسونگ Q60B ، دارای راهکار تک‌ پایه‌ای چند کاره است که شما را قادر می‌سازد به‌ آسانی آن را روی دیوار نصب کنید یا پایه دلخواهتان را برای تنظیم روی میز انتخاب نمایید. پایه‌های تلویزیون، به‌زیبایی روی دیوار نصب می‌شود و هیچ فاصله‌ای بین دیوار و تلویزیون باقی نمی‌ ماند این تلویزیون که از همه جهت زیبا و چشم‌نواز است، کاملاً با اتاق نشیمن شما جور در می‌آید. همچنین طراحی بی نظیر این پایه ها به شما این امکان را می دهد که بتوانید پایه ها را روی میز تنظیم کنید حتی می توانید پایه ها را طوری تنظیم کنید که ارتفاع و عرض تلویزیون با مبلمان شما متناسب باشد. قسمت پشتی این تلویزیون دارای طراحی ساده و منظمی می باشد که به شما این امکان را می دهد به راحتی ورودی ها را در پشت تلویزیون در جای خود قرار دهید تا از بی نظمی پشت تلویزیون جلوگیری شود. تلویزیون سامسونگ دارای حاشیه های تقریبا نازکی است که این حاشیه های نازک جلوه ی زیبا به تلویزیون می بخشد و در هنگام دیدن فیلم، ورزش یا برنامه های دیگر تمرکز بیننده را به هم نمی زند زیرا تلویزیون با حاشیه ی ضخیم نه تنها جلوه ی زیبا و خوبی ندارد، بلکه باعث پرت شدن حواس بیننده نیز می شود که شرکت سامسونگ اهمیت زیادی به این موضوع داده است. این تلویزیون فوق‌العاده زیبا دارای یک ریموت هوشمند و خوش فرم است که  به راحتی می توان با آن برنامه های تلویزیون را تغییر داد.

قابلیت هوشمند تلویزیون سامسونگ Q60B

تلویزیون Smart سامسونگ مدل کیولد Q60B با داشتن سیستم عامل تایزن که یک پلتفرم قوی با سابقه ای درخشان است، قابلیت اتصال به اینترنت را دارا می باشد که از طریق آن کاربران به راحتی می توانند با شبکه های فیلم و سرگرمی مانند Bixby، نتفلیکس و یوتیوب در ارتباط باشند و برای سرگرم شدن بیشتر در مواقع بی حوصلگی، برنامه های تلویزیونی یا فیلم های جدیدی را برای خود پیدا کنند و به نگاه کردن آن ها مشغول شوند. تلویزیون سری‌ 6 با برخوردار بودن از دستیارهای صوتی Google assistant و Alexa تمام نیازها و کارهای شما را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد. با استفاده از الکسا کاربران می توانند تلویزیون را خاموش و روشن، کانال ها را عوض و یا صدای تلویزیون را کم و زیاد کنند و با به کارگیری دستیار صوتی گوگل می توانید علاوه بر کارهای داخلی تلویزیون، نیازهای خود را روی اینترنت با صدای خود انجام دهید. با وجود برنامه ی Samsung health در خانه ورزش کنید و به سلامتی خود اهمیت دهید. با تلویزیون 43 اینچ سامسونگ Q60B و فناوری های جدیدی که دارد زندگی سالم تری داشته باشید.

لیست قیمت تلویزیون های سامسونگ 2022 کیولد (QLED) و کیو ان ای دی (QNED)

قیمت (تومان) سایز(اینچ) مدل برند
72/000/000 75 Q80B سامسونگ
38/400/000 65 Q70B سامسونگ
63/500/000 75 Q70B سامسونگ
99/300/000 85 Q70B سامسونگ
24/500/000 55 Q60B سامسونگ
53/200/000 75 Q60B سامسونگ
88/500/000 85 Q60B سامسونگ

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *