0

بهترین سایت خرید موبایل و کالای دیجیتال در ایران

The best online shop for buying Smart Phone

خرید اینترنتی موبایل نسبت به خرید حضوری آن مزایای بسیاری دارد. برای مثال شما می‌توانید گوشی همراه مورد نیاز خود را در بهترین سایت خرید موبایل ارزان‌تر از بازار پیدا کرده و بدون نیاز به حضور فروشنده، اطلاعات زیادی درباره آن به دست آورید. در میان این همه فروشگاه اینترنتی گسترده، پیدا کردن بهترین سایت کار دشواری است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌های بهترین سایت های خرید موبایل صحبت کرده و 5 آنلاین شاپ خوب را در این زمینه معرفی کنیم. امیدواریم سایت مورد نیاز شما نیز در این لیست باشد.

ویژگی های بهترین سایت خرید موبایل

ویژگی‌هایی که بهترین سایت خرید موبایل باید داشته باشد عبارت‌اند از:

محصولات متنوع: ارائه طیف گسترده‌ و متنوعی از انواع گوشی‌های موبایل از برندهای مختلف برای خریداران.
اطلاعات دقیق و کامل: ارائه اطلاعات دقیق، کامل و جامع در مورد ویژگی‌ها، مشخصات فنی و امکانات هر گوشی موبایل.
قیمت و تخفیفات: ارائه قیمت رقابتی و به‌روز برای محصولات همراه با ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه.
امکان مقایسه: فراهم کردن امکان مقایسه بین گوشی‌ها بر اساس ویژگی‌ها، قیمت و سایر مشخصه‌ها.
امکان سفارش آنلاین: ارائه امکان سفارش آنلاین و خرید محصولات به‌صورت سریع و آسان متناسب با هر دانش فنی که کاربران مختلف دارند.
پشتیبانی و خدمات پس از فروش: ارائه خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش به مشتریان برای حل مشکلات و پاسخ به سؤالات.
نظرات و امتیازات مشتریان: ارائه نظرات و امتیازات مشتریان برای اطمینان از کیفیت محصولات و خدمات.
پیگیری سفارش: امکان پیگیری وضعیت سفارشات به‌صورت آنلاین تا زمان تحویل محصول.
گالری تصاویر کامل و به‌روز: ارائه تصاویر باکیفیت و جزئیات کامل از محصولات به‌منظور ارائه تجربه خرید بهتر.
پشتیبانی تلفنی و چت و آنلاین: امکان ارتباط با پشتیبانی به‌صورت تلفنی، چت آنلاین یا ایمیل برای پاسخ به سؤالات، پیگیری سفارشات و رفع ابهام‌ها.
ضمانت بازگشت وجه در صورت مشکل‌دار بودن محصول: ارائه ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتری از محصول یا وجود مشکل در آن.
ضمانت اصالت و قیمت محصولات: تضمین اصالت و اعتبار محصولات به همراه تطابق قیمت با بازار و رقابتی بودن آن.
ارسال سریع به تمام نقاط کشور: ارائه خدمات ارسال سریع و مطمئن به تمام نقاط کشور برای رضایت مشتریان و پوشش دهی بهتر.

مطالعه بیشتر: بهترین کیس کامپیوتر ارزان

معرفی بهترین سایت خرید موبایل

با توجه به ویژگی‌هایی که برای بهترین سایت خرید موبایل برشمردیم، در ادامه چند وبسایت مناسب و قابل اعتماد را به شما معرفی خواهیم کرد.

دیجی کالا

این پلتفرم تجارت الکترونیک معروف، بهترین سایت خرید موبایل در ایران محسوب می‌شود و ارائه‌دهنده یک طیف گسترده از محصولات از جمله انواع تلفن همراه است. دیجی کالا با رابط کاربری آسان، گزینه‌های پرداخت امن و متنوع، امکان مقایسه و بررسی نظرات، گالری تصاویر کامل، ضمانت بازگشت وجه و خدمات تحویل قابل‌اعتماد، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در میان مشتریان ایرانی شناخته می‌شود.

آل دیجیتال

این فروشگاه با تنوع محصولات و قیمت‌های رقابتی، یک گزینه عالی برای خرید گوشی موبایل در ایران است آل دیجیتال با ارائه تراکنش‌های امن و حمل‌ونقل سریع، برای خریداران محیطی امن و مناسب فراهم می‌کند.

گوشی شاپ

این خرده‌فروش تخصصی با ارائه طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند و تلفن‌های خاص، همراه با قیمت‌های رقابتی، یک گزینه مطمئن برای خریداران تلفن همراه در یاران محسوب می‌شود.

زنبیل

این فروشگاه آنلاین معتبر در زمینه تلفن همراه و لوازم جانبی فعالیت می‌کند. زنبیل با ارائه محصولات باکیفیت، گزینه‌های پرداخت امن و خدمات تحویل کارآمد، اعتماد مشتریان را به دست آورده است.

آراد موبایل

پلتفرم آراد موبایل با تنوع محصولات و تراکنش‌های امن، یکی از قابل‌اعتمادترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید انواع تلفن همراه در ایران است.

سایمان دیجیتال

این فروشگاه طیف گسترده‌ای از تلفن‌های همراه را از برندهای معتبر ارائه می‌دهد و با ارائه محصولات باکیفیت و خدمات مشتری درجه یک، مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

مقداد آی تی

این فروشگاه با تعهد به اصالت محصولات و پشتیبانی قابل‌اعتماد، به‌عنوان یک پلتفرم قابل‌اعتماد برای خرید تلفن همراه شناخته می‌شود و قطعاً در لیست بهترین سایت خرید موبایل قرار می‌گیرد.

پیندو

پیندو با طیف گسترده‌ای از تلفن‌های همراه و سایر محصولات دیجیتال، به‌عنوان یکی از پیشروهای بازار آنلاین محسوب می‌شود. این فروشگاه با ارائه خدماتی همچون پرداخت امن، تحویل سریع و قیمت رقابتی، انتخابی ایده‌آل و قابل اعتماد برای خرید تلفن همراه است.

توشه

فروشگاه تخصصی توشه با ارائه محصولات الکترونیکی از قبیل گوشی موبایل، لپ‌تاپ و سایر وسایل دیجیتال، به‌عنوان یکی از بهترین سایت‌های خرید آنلاین در ایران شناخته می‌شود و در لیست بهترین سایت خرید موبایل قرار دارد.

لیپک

این فروشگاه اینترنتی با هدف ارائه محصولات الکترونیکی باکیفیت و خدمات مشتریان، به‌عنوان یکی از مراجع قابل‌اعتماد برای خرید موبایل و لوازم جانبی معرفی می‌شود.

دیدنگار

فروشگاه دیدنگار با ارائه محصولات متنوع و خدمات متمایز، از جمله ضمانت بازگشت کالا و ارسال سریع، به‌عنوان یکی از بهترین سایت‌های خرید آنلاین در ایران شناخته می‌شود.

کالاتیک

در سایت Kalatik.com می‌توانید انواع گوشی موبایل در 47 برند روز دنیا را خریداری نمایید. همچنین علاوه بر موبایل، کامپیوتر و تبلت، ساعت هوشمند، هدفون و هندزفری، کنسول بازی و لوازم جانبی موبایل را نیز خواهید یافت. اگر برای کاربردی خاص در جستجوی گوشی خاصی هستید، می‌توانید از دسته‌بندی گیمینگ، عکاسی و … ، موبایل مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین همه افراد با هر بودجه‌ای می‌توانند از دسته‌بندی گوشی‌های پرچمدار، میان‌رده و اقتصادی، گوشی موبایل مناسب خود را بیابند.

kalatik, The best mobile shopping site

وبسایت کالاتیک در سرویسی به نام گنجه امکان تحویل حضوری و ارسال فوری را برای خریداران تهران ایجاد کرده است. ضمن اینکه خریداران می‌توانند از اصالت کالا و پایین بودن آن مطمئن باشند. اگر هنگام تحویل گوشی، بسته را چک کنید و متوجه مغایرت آن با سفارش خود شوید، می‌توانید همان لحظه با پشتیبانی تماس گرفته و برای بازگرداندن مرسوله اقدام کنید. بعلاوه تا 10 روز مهلت دارید که گوشی موبایل خریداری شده را چک کرده و از سلامت آن مطمئن شوید.

تکنولایف

بدون شک یکی از بهترین سایت های خرید موبایل Technolife.ir است که برای کاربران خود امکان خرید با کد تخفیف تکنولایف را در نظر گرفته است. کاربران این سایت می‌توانند گوشی مورد نظر خود را از میان 17 برند موجود و بر اساس کاربرد، میزان حافظه، نسل شبکه، شارژ سریع و ضد آب بودن انتخاب کنند. بعلاوه تمام گوشی‌های موبایل این سایت از نظر قیمت در گروه‌های مختلف (کمتر از 3 میلیون تا بیشتر از 45 میلیون تومان) دسته‌بندی شده‌اند.

Technolife, The best mobile shopping site

یکی از بهترین مزایای خرید از تکنولایف، امکان دریافت تخفیف نامحدود است. همراه با محصول خریداری شده، یک کد یکتا برای شما ارسال می‌شود. با قراردادن این کد در اختیار دوستان خود، هم او را از 50 هزار تومان تخفیف بهره‌مند کرده و هم خودتان این مبلغ را به عنوان اعتبار هدیه خواهید گرفت. البته فراموش نکنید که آن دسته از کاربرانی که قصد خرید قسطی گوشی را دارند، می‌توانند در این سایت حساب کاربری باز کرده و با دسته‌چک خرید کنند. علاوه بر همه این‌ها، خریداران می‌توانند سفارش خود را در یکی از 5 شعبه فروشگاه تکنولایف در تهران، به صورت حضوری تحویل بگیرند.

مطالعه بیشتر: بهترین آموزشگاه زبان

19 کالا

27 برند مختلف گوشی موبایل، امکان خرید هر نوع کالای دیجیتال از کامپیوتر تا دوربین، امکان خرید اقساطی و تخفیفات همیشگی روی محصولات متنوع، فقط برخی از امکانات سایت 19kala.com است. تمام محصولات عرضه شده در وبسایت 19 کالا، از نظر سلامت و اصالت محصول تضمین شده و از طرف سایت، بیمه شده‌ هستند. به همین دلیل اگر در حین ارسال مشکلی برای گوشی یا سایر کالاهای خریداری شده پیش آمده باشد، شما می‌توانید در هنگام تحویل این موضوع را به اطلاع مامور پست رسانده و برای مرجوع کردن مرسوله با تیم پشتیبانی 19Kala هماهنگ کنید.

19kala, The best mobile shopping site

اگر پلمپ محصولات را باز نکرده باشید، می‌توانید تا 7 روز پس از خرید برای مرجوع کردن آن اقدام کنید. ضمن اینکه امکان خرید اقساطی بدون ضامن و تا سقف 70 میلیون تومان برای کاربران وجود دارد. خرید گوشی شیائومی با بهترین قیمت شعار این سایت است. پس اگر قصد خرید یکی از گوشی‌های این برند محبوب چینی را دارید، فروشگاه 19 کالا بهترین سایت خرید موبایل برای شما است.

موبایل 140

اگرچه نام mobile140 را برای خرید بیمه موبایل شنیده‌ایم، اما این سایت در زمینه فروش گوشی هوشمند، کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت، ساعت و گجت هوشمند، کنسول و لوازم جانبی گیمینگ، دیسک بازی، هدفون و هندزفری، دوربین، اسپیکر و حتی لوازم جانبی موبایل نیز یکی از بهترین‌ها است. کاربران می‌توانند گوشی موبایل مورد نظر خود را از میان 22 برند روز دنیای دیجیتال و بر اساس کاربرد و بودجه مورد نظرشان، انتخاب نمایند. ضمن اینکه همیشه محصولاتی تخفیف خورده با عنوان پیشنهادهای شگفت‌انگیز نیز بر روی سایت نمایش داده می‌شود.

mobile140, The best mobile shopping site

کالاهای سایت mobile140.com از نظر اصالت و سلامت تضمین‌شده هستند و 7 روز مهلت بازگشت دارند. البته این شرایط فقط برای کالایی است که یا ایراد فنی داشته باشد و یا مشخصات ظاهری آن با اطلاعات درج شده روی سایت، یکسان نباشد. اگر ساکن تهران هستید، می‌توانید سفارش خود را همراه با سیم‌کارت هدیه شاتل در همان روز خرید تحویل بگیرید.

دیجی دو

آخرین گزینه در لیست بهترین سایت خرید موبایل وبسایت digido.ir است. در این فروشگاه علاوه بر گوشی هوشمند، انواع کالای دیجیتال مانند کامپیوتر، ساعت و بند هوشمند، اسپیکر، کنسول و تجهیزات بازی و انواع هدفون و هندزفری نیز عرضه می‌شود. اگر قصد خرید گوشی با بهترین قیمت را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به این وبسایت سر بزنید. شما می‌توانید تلفن همراه مورد نظر خود را از میان یکی از 11 برند گوشی موبایل و بر اساس سیستم عامل، امکانات و شکل ظاهری آن انتخاب کنید. ضمن اینکه تمام گوشی‌ها رجیستر شده هستند و نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای این کار ندارید.

Digido, The best mobile shopping site
در صورتی که از خرید خود منصرف شدید، پلمپ بسته‌بندی دستگاه را باز نکنید و ظرف 7 روز پس از خرید، برای بازگرداندن آن اقدام نمایید. همچنین اگر ساکن تهران هستید، می‌توانید به صورت حضوری سفارش خود را دریافت کرده و یا درب منزل مبلغ آن را پرداخت کنید. در این وبسایت خدمات پس از فروش مانند تعمیر موبایل نیز ارائه می‌شود.

مطالعه بیشتر: معرفی بهترین سایت خرید لپ تاپ در ایران

بهترین سایت خرید موبایل در ایران کدام است؟

در این مقاله 5 سایت فروش موبایل که قیمت‌های متنوعی داشته و امکانات مورد نیاز کاربران را ارائه می‌کنند، معرفی کرده‌ایم. اما باید بدانید که انتخاب بهترین سایت خرید موبایل به کالای مورد نیاز و شرایط خرید شما بستگی دارد. اگر قبلا برای خرید آنلاین گوشی و سایر کالاهای دیجیتال از طریق فروشگاه‌های اینترنتی اقدام کرده‌اید، تجربه خود را برای ما بنویسید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *