0

معرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران

The best Iranian digital currency exchange

بازار رمزارز، یکی از جدیدترین بازارهای معاملات جهانی است که طی چند سال اخیر، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. با افزایش زمینه‌های استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان ارز رایج، ارزش این نوع پول در جهان رو به افزایش رفته و رمزارزهای جدیدی وارد بازار ارز دیجیتال شده است. البته به دلیل تحریم‌های بی‌نهایت کشورمان، ایرانیان همچنان نمی‌توانند در بسیاری از صرافی‌های جهانی فعالیت کرده و به خرید و فروش رمزارز بپردازند. اما چندین وبسایت ایرانی فعالیت خود را در این بازار آغاز کرده و به عنوان واسطه، امکان این معاملات بین‌المللی را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند. این مقاله نیز به معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی پرداخته است تا بتوانید سرمایه خود را وارد شرکتی معتبر کرده و با اطمینان به معامله بپردازید.

معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران باید امنیت سرمایه کاربران را تامین کرده و از پشتوانه معتبری برخوردار باشد. همچنین هرچه تعداد کاربران وبسایت صرافی رمزارز بیشتر باشد، قابل اطمینان‌تر است. ارائه ابزارهای حرفه‌ای، پشتیبانی کامل و قدرتمند، پاسخ‌گویی سریع و سرعت و دقت در احراز هویت کاربران نیز از دیگر نشانه‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است. ضمنا توصیه می‌کنیم شرکتی را انتخاب کنید که کارمزد کمتری دریافت کرده و در کوتاهترین زمان، سودتان را واریز نماید. در ادامه 5 صرافی رمزارز در ایران را معرفی می‌کنیم که از این ویژگی‌ها برخوردار هستند.

1. والکس

Wallex.ir یکی از بهترین صرافی های رمزارز در ایران است که پشتیبانی قدرتمندی دارد. شما می‌توانید اپلیکیشن اندروید یا iOS این صرافی را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و از طریق منوی کاربری آسان و جذاب آن، به معامله 45 نوع رمزارز مختلف مشغول شوید. در این نرم‌افزار امکان تعیین حد سود و زیان با ابزار پیشرفته stop-loss Limit وجود دارد. ضمن اینکه اگر فعالیت زیادی داشته باشید و جزء حرفه‌ای‌ها محسوب شوید، می‌توانید با ریال هم معامله کنید.

Wallex, The best Iranian digital currency exchange

احراز هویت در این سایت بسیار سریع انجام شده و بلافاصله پس از درخواست، سود شما به حساب معرفی شده واریز می‌گردد. همچنین در بخش Advanced Trading اپلیکیشن والکس، ابزارهای لازم برای فعالیت حرفه‌ای در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با توجه به حجم بالای خرید و فروش و کیف پول اختصاصی برای هر کاربر، معامله در این اپلیکیشن از امنیت بالایی برخوردار است.

2. آبان تتر

Abantether.com به جرات بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که پشتیبانی عالی و قدرتمندی دارد. در صورت وجود هر مشکل یا داشتن سوال، می‌توانید به صورت تلفنی یا اینترنتی با تیم پشتیبانی تماس برقرار کنید. پیام‌های آنلاین شما در کمتر از 2 دقیقه پاسخ داده خواهد شد. اگر از طرفداران معامله حضوری هستید، می‌توانید به محل شرکت آبان تتر مراجعه کرده و حضورا به خرید و فروش رمزارز بپردازید. از دیگر مزایای این سایت، امکان انتقال ارز دیجیتال به حساب دیگر کاربران سایت است. منوی کاربری اپلیکیشن آبان تتر در عین سادگی، ابزاری حرفه‌ای مانند Stop Limit و OCO را برای تعیین حد سود و زیان در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

احراز هویت بسیار سریع، پشتیبانی از 305 رمزارز مختلف، تسویه ریالی فوری و منصفانه بودن کارمزد از بهترین مزایای صرافی آبان تتر است. به همین دلیل بهترین گزینه برای خرید و فروش تتر محسوب می‎شود.

3. بیت پین

قطعا یکی از گزینه‌های لیست بهترین صرافی برای خرید و فروش رمزارز، سایت Bitpin.ir است. پنل معاملاتی ساده و آسان، برخورداری از امکانات حرفه‌ای تعیین حد سود و زیان، امکان رصد کردن لحظه‌ای قیمت رمزارز و پشتیبانی بیش از 250 نوع ارز دیجیتال، فقط برخی از مزایای این صرافی به شمار می‌رود. وبسایت بیت پین ساختار فنی قدرتمندی دارد و ضمن تعیین قوانین استاندارد معامله برای کاربران، از پشتوانه‌ای بسیار معتبر برخوردار است که احتمال از بین رفتن سرمایه‌تان را به صفر می‌رساند. در این وبسایت شما می‌توانید هر ارز دیجیتال را با یکدیگر مبادله کرده و یا به ریال تبدیل کنید. همچنین گزینه‌ای به نام Affiliate Marketing در اختیار کاربران وجود دارد. در این سیستم با معرفی هر یک از دوستان و آشنایان خود، در دریافت سود تراکنش آنان سهیم خواهید شد.

bitpin, The best Iranian digital currency exchange

نرخ کارمزد معاملات کاربران در این سایت، بر اساس میزان فعالیت آن‌ها محاسبه می‌شود؛ به عبارتی هرچه بیشتر فعالیت کنید، کارمزد کمتری پرداخت خواهید کرد. فراموش نکنید که امکان خرید و فروش حضوری در محیط شرکت نیز وجود دارد.

4. نوبیتکس

Nobitex.ir را می‌توان اولین و بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی به شمار آورد که به طور قانونی فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد. حجم بالای معاملات و نقدشوندگی سریع، این سایت را به بهترین پلتفرم برای خرید و فروش تتر تبدیل کرده است. داخل اپلیکیشن نسبتا پیچیده نوبیتکس، 2 بازار مجزا برای خرید و فروش ریالی و معاملات تتری وجود دارد. تنوع رمزارزهای پشتیبانی شده در این وبسایت بسیار کمتر از سایر صرافی‌ها است (25 رمزارز)؛ اما خوشبختانه از پشتوانه قدرتمندی برخوردار است و جزء سایت‌های بسیار امن خرید و فروش ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

کاربران این سایت در سطوح مختلفی قرار می‌گیرند که بر اساس نوع سطح، مجاز به واریز و برداشت به میزان مشخصی هستند. مبلغ کارمزد معاملات نیز بر اساس سطح هر کاربر مشخص می‌شود. البته با شرکت در جشنواره‌های گوناگون نوبیتکس، می‌توانید از تخفیفات متنوعی برخوردار شده و کارمزد کمتری پرداخت کنید.

5. تبدیل

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای تجربه معامله نفر به نفر، بدون شک Tabdeal.org است. در این سایت می‌توانید معامله در صرافی‌های جهانی کوینکس و بایننس را نیز تجربه کنید. همچنین با ابزارهایی حرفه‌ای مانند stop-loss و OCO ریسک کمتری را متحمل خواهید شد. تیم پشتیبانی صرافی تبدیل 24 ساعته پاسخ‌گوی تماس‌های تلفنی کاربران هستند و تیکت‌های اینترنتی را در کمتر از 5 دقیقه، پاسخ خواهند داد.

tabdeal, The best Iranian digital currency exchange

علاقمندان به حوزه ارزهای دیجیتال می‌توانند از طریق اپلیکیشن تبدیل، بیش از 200 نوع رمزارز مختلف را خریداری کرده یا به یکدیگر انتقال دهند. کارمزد نسبتا پایین، کیف پول امن اختصاصی، آموزش و مشاوره رایگان و اهدای جایزه به کاربران، از دیگر مزایای صرافی تبدیل نسبت به سایر رقبا است.

برای مطالعه مقاله بهترین آموزشگاه زبان کلیک کنید.

انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

اینکه کدام صرافی معرفی شده در این لیست، گزینه بهتری برای خرید و فروش ارز دیجیتال است، به شرایط و تصمیم شما بستگی دارد. در واقع اول باید رمزارز مورد نظر خود را مشخص کرده و سپس بهترین گزینه را بر این اساس انتخاب نمایید. اگر هم پیش از این تجربه سرمایه‌گذاری در بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی را داشته‌اید، خواهشمندیم از تجربه خود برای ما و خوانندگان بنویسید. نظر شما برای ما مهم است و در به‌روزرسانی‌های بعدی این مقاله، در نظر گرفته خواهد شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *