0

بهترین برند اینورتر حال حاضر جهان

برند اینورتر

اینورتر یکی از مهم‌ترین تجهیزات برقی می‌باشد که کاربرد وسیعی در صنعت برق دارد. کاربردهای زیاد اینورتر اهمیت آن را بالا می‌برد در نتیجه ساخت و طراحی آن باید به بهترین نحو ممکن انجام شود. برند های بزرگی در حال تولید اینورترهای گوناگون هستند که ما در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین های آن ها بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

برند اینورتر دلتا

برند اینورتر دلتا در تایوان به سال ۱۹۷۱ آغاز به کار کرد یکی از دلایل اصلی تاسیس این شرکت جلوگیری از وابستگی به واردات ژاپن بود.

بیانیه ماموریت دلتا با هدف ارائه راهکارهای نوآورانه، تمیز و كارآمد برای انرژی برای فردای بهتر» بود و با پرداختن به موضوعات کلیدی محیطی از جمله تغییرات آب و هوایی جهانی متمرکز شده است و به عنوان یک ارائه کننده راه حل‌های صرفه جویی در مصرف انرژی با تمرکز اصلی در الکترونیک قدرت و اتوماسیون صنعتی است. دسته بندی‌های تجاری Delta شامل برق الکترونیک، اتوماسیون و زیرساخت‌ها هستند.

برند اینورتر دلتا برای چندین سال حاشیه سود ناخالص بیشتر از ۲۰ درصد بود؛ که رمز موفقیتش در  ارتقای محصولات خود اعلام می‌کند و این باعث شد که جایگاه شرکت DELTA  به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح تایوان موفقیت خود را حفظ کنند.

برند اینورتر دلتا جوایز بسیاری از جشنواره‌های بین‌المللی دریافت کرده و در حوزه‌ی مربوط به نوآوری، طراحی و پاسخگویی اجتماعی شرکت‌ها به رسمیت شناخته می‌شود. از سال ۲۰۱۱، دلتا در هر سال برای شاخص معتبر جهانی توسعه‌ی پایدار داو جونز Dow ​​Jones Sustainability ™ World Index (DJSI World)  انتخاب شده است.

دلتا در سال ۲۰۱۵ در فهرست بازارهای در حال ظهور DJSI قرار گرفت و در میان ۴۵ شرکت پیشرو در تجهیزات الکترونیکی، ابزار و بخش قطعات در رتبه‌ی اول قرار گرفت.

اینورتر دلتا به دلیل ویژگی‌ها و مزایای بی‌شماری که در مقایسه با سایر برندها دارد، می‌توان آن در رده‌ی اینورترهای پرفروش قرار داد.

اینورترهای کمپانی دلتا (Delta) با استفاده از تکنولوژی مدرن و پیشرفته ریزپردازنده، قادر به کنترل سرعت و کنترل خودکار موتور و صرفه جویی در انرژی مصرفی می‌باشند. استفاده از موضع قوی برند اینورتر دلتا (Delta) در فناوری الکترونیک قدرت، سری VFD Delta موتورهای AC به سرعت در حال پیشرفت است.

در این کمپانی هر سری Drive به منظور رفع نیازهای برنامه خاص طراحی شده است. درایو AC دلتا به‌طور کاملاً دقیق سرعت و گشتاور موتورهای الکتریکی را کنترل می‌کند و به راحتی بار افزایش یافته را نیز کنترل می‌کند و حالت‌های کنترل و کنترل پیکربندی متعددی را فراهم می‌کند.

این برند اینورتر همواره تلاش خود را بر طراحی و تولید درایوهای باکیفیت نموده است.

برند اینورتر چینی

این برند اینورتر چینی در سال ۱۹۸۴ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. چینت الکتریک بزرگترین تولید کننده تجهیزات فشار ضعیف،متوسط و قوی در چین است که تنوع و کیفیت بالای محصولات آن منجر به اخذ تاییدیه های بین المللی بسیار گردید.

اکنون بسیاری از محصولات کمپانیهای معتبر اروپایی و آمریکایی همچون جنرال الکتریک آمریکا در کارخانجات شرکت CHINT تولید میگردد. از جمله محصولات این برند اینورتر میتوان به انواع کنتاکتور، بی متال، فیوز مینیاتوری، کلید اتوماتیک، کلید هوایی، کلید حرارتی و سایر ملزومات تابلو برق اشاره کرد.

الکترونیک قدرت پیشرفته در ساختار اینورتر چینت و استفاده از تکنولوژی ریزپردازنده مدرن باعث شده است تا اینورتر چینت به راحتی تمامی جنبه های پرکاربرد صنعت از جمله : موقعیت ، سرعت ، گشتاور ،و مهمتر از همه، کاربردهای تنشی را پوشش دهد. یکی از مواردی که اینورتر چینت را نسبت به دیگر اینورتر ها، منحصر به فرد نموده است، سابقه استفاده از آن در پروژه های دولتی و قیمت بسیار مناسب آن است.

اینورتر چینت در عین برخورداری از کیفیت استاندارد و قابل قبول، دارای قیمتی فوق العاده عالی و رقابتی است. استفاده از اینورتر چینت کنترل صفر تا صد الکتروموتور را تضمین نموده که نتیجه آن افزایش کیفیت اتوماسیون و صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد بود. اینورتر چینت یکی از اینورتر های پر کاربرد و با کیفیت در ایران هستند.

برند اینورتر اینوونس

برند اینورتر اینوونس یک شرکت چینی میباشد که این به عنوان بزرگترین و با کیفیت ترین تولید کننده محصولات اتوماسیون صنعتی در کشور چین محسوب میشود. برند اینورتر اینوونس متنوع ترین محصولات اتوماسیون صنعتی را داراست و  دارای رنج وسیعی از اینورترهای صنعتی کنترل دور بوده و با توجه به اینکه شرکتی تمام رباتیک در مسیر تولید میباشد در کوتاهترین زمان و با بالاترین استانداردهای جهانی محصولات خود را تولید و در سراسر جهان توزیع میکند.

در سال ۲۰۱۳ میلادی رکورد پرفروش ترین درایو های AC و سرو درایو را در کشور چین زد. اینورتر های کنترل دور اینوونس بهترین جایگزین برند های اروپایی بوده با این تفاوت که قیمت هر دستگاه اینورتر اینوونس در توان مشابه نسبت به برندهای آمریکایی و اروپایی خیلی پایین تر میباشد

برند اینورتر اینوت

برند اینورتر اینوت فعالیت رسمی خود در حوزه اتوماسیون صنعتی و برق قدرت را از سال ۲۰۰۲ شروع کرده است.بعد از گذشت ۸ سال، برند اینورتر اینوت به فروش رسید اما همواره کیفیت محصولات تولیدی آن در بالاترین حد باقی ماند.امروزه اینورتر های کمپانی اینوت از جمله پرفروش ترین اینورتر های جهان هستند به طوری که کمتر کسی پیدا میشود نام برند اینوت را نشنیده باشد.

برند اینورتر تتا

برند اینورتر تتا الکتریک در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد، مهندسین و متخصصین این شرکت تجربیات فراوانی را در شرکتهای دیگر کسب کرده اند و پیش از این با شرکتهای معتبر کار کرده اند و از این رو برای طراحی و ایجاد تکنولوژی های جدید بسیار مستعد هستند.

الکترونیک قدرت پیشرفته در ساختار درایو تتا و استفاده از تکنولوژی ریزپردازنده مدرن باعث شده است تا اینورتر تتا به راحتی تمامی جنبه های پرکاربرد صنعت از جمله : موقعیت ، سرعت ، گشتاور ،و مهمتر از همه، کاربردهای تنشی را پوشش دهد. یکی از مواردی که اینورتر تتا را نسبت به دیگر اینورتر ها، منحصر به فرد نموده است، سابقه استفاده از آن در پروژه های دولتی و قیمت بسیار مناسب آن است.

اینورتر تتا در عین برخورداری از کیفیت استاندارد و قابل قبول، دارای قیمتی فوق العاده عالی و رقابتی است. استفاده از اینورتر تتا کنترل صفر تا صد الکتروموتور را تضمین نموده که نتیجه آن افزایش کیفیت اتوماسیون و صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد بود.

اینورتر تتا یکی از اینورتر های پر کاربرد و با کیفیت در ایران هستند.

برند اینورتر ال اس 

در حال حاضر حدود ۳۵۰۰ نفر در دفاتر و کارخانه‌های برند اینورتر LS در شهرها و کشورهای مختلف مشغول کار هستند. دفتر و مقر اصلی این شرکت در برج LS واقع در شهر آن‌یانگ (Anyang) کره جنوبی است.

تولید تجهیزات مختلف شرکت سازنده درایو LS در کارخانه‌های واقع در ویتنام (یک کارخانه در پایتخت)، کره جنوبی (چهار کارخانه در چهار شهر از جمله بوسان) و چین ( سه کارخانه در سه شهر از جمله دالیان) انجام می‌شود.

شرکت‌های تابعه این شرکت علاوه بر کره جنوبی و چین در ویتنام، دبی، آمستردام، توکیو و شیکاگو آمریکا فعالیت دارند. همچین برند اینورتر LS در شانگ‌های، پکن، گوانجو، مسکو، توکیو، دیترویت، اندونزی و انگلیس شعب فعالی دارد.

همان‌طور که اشاره شد برند اینورتر LS تجهیزات و راه‌حل‌های مختلفی برای صنایع ارائه می‌دهد از جمله این تجهیزات درایو فرکانس متغیر(VFD) یا اینورتر ال اس است که کاربرد مختلفی در صنایع از جمله تعیین و تغییر سرعت موتور، راه‌اندازی نرم و همچنین کاهش و بهینه‌سازی مصرف انرژی دارد.

برند اینورتر LS به عنوان اولین عرضه کننده درایو با کاربرد عمومی در کره جنوبی و پیشرو صنعت درایو در این کشور، اینورترهای متنوعی را جهت استفاده در کاربردهای مختلف تولید می‌نماید.

انواع اینورتر LS به دلیل عملکرد فنی مناسب، قیمت رقابتی، خدمات پس از فروش و برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی در ایران، در بازار صنعت کشورمان نیز جایگاه ویژه‌ایی یافته‌اند.

برند اینورتر دانفوس

برند اینورتر دانفوس تولید کننده اینورتر danfoss یک شرکت تولید کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی دانمارکی می باشد و همچنین یک شرکت پیشرو در انرژی های تجدید پذیر می باشد.

شعار اصلی این شرکت به گفته مدیران دانفوس: ما به دنبال راه حل های مهندسی هستیم که به جهان این امکان را بدهد که از منابع خود به روش های هوشمندانه تر استفاده کند.

برند اینورتر دانفوس در سال ۱۹۳۳ توسط شخصی به اسم مدز کلاوسن در شهر نورد بوردگ کشور دانمارک و در مزرعه خانوادگی کلاوسن تاسیس شد.مدیریت کمپانی Danfoss در سال ها و دهه های مختلف در بین افراد زیادی چرخیده است.

در ابتدا که این برند اینورتر توسط خود مدز کلاوسن تاسیس شد و پس از گذشت زمان افرادی در بخش سهامداری به وی اضافه شدند.پس از مرگ وی کمپانی به همسر او رسید و جایگزینی برای کلاوسن قرار داده شد.امروزه هم با وجود افراد مختلف به عنوان مدیریت های اصلی کمپانی و نیز افرادی به عنوان سهامداران در حال کار و پیشرفت میباشد.

در ابتدا این کمپانی در زمینه تولید محصولات صنعتی ای مانند سوئیچ های فشار و دریچه های آب و…. فعالیت میکرد.با گذشت زمان و با پیشرفت صنایع و نیاز افراد به دستگاه هایی که کار آن ها را راحت تر کند.این برند اینورتر در زمینه تولید محصولاتی مثل;اینورتر ها,درایو ها,سیستم های سرمایشی و گرمایشی و …. دست به فعالیت شد.

امروزه برند اینورتر دانفوس با به کمال رساندن طراحی و تولیدات خود و نیز تخصص و تجربه بیش از ۸۰ ساله خود دست به تولید محصولات صنعتی متنوع و گوناگونی زده است.

عناوین محصولات صنعتی ای که ای کمپانی تولید میکند به شرح زیر است;

  • سیستم های  کنترل قدرت
  • سیستم های گرمایشی
  • سیستم های سرمایشی
  • تجهیزات اتوماسیون صنعتی
  • درایو های صنعتی
  • پمپ های فشار قوی
  • تجهیزات ایمنی آتش سوزی

اینورتر دانفوس با نام vlt شناخته می شوند. این اینورترها بر روی تمامی الکتروموتورها قابلیت نصب را دارند و سرعت، فرکانس، گشتاور و قدرت الکتروموتور را تحت کنترل قرار می دهند.

یکی دیگر از مزایای اینورتر دانفوس راه اندازی نرم و بدون ضربه اولیه در الکتروموتور می باشد.اینورتر Danfoss با توجه به نوع کاربری و در دستگاهی که مورد استفاده قرار می گیرد در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود:

۱.اینورتر دانفوس ولتاژ پایین  ۲.اینورتر دانفوس ولتاژ متوسط ۳. اینورتر دانفوس ولتاژ بالا

برند اینورتر اینورتر تکو

برند اینورتر تکو فعالیت رسمی خود را در سال ۱۹۵۶ میلادی آغاز نمود و در حوزه های مختلفی از جمله لوازم خانگی، موتور های صنعتی، محصولات اتوماسیون صنعتی، توربین های بادی، تجهیزات برق صنعتی و… شروع به کار کرد.

اینورتر تکو امروزه یکی از مهم ترین و اساسی ترین محصولات برند اینورتر تکو به حساب می آید که توانسته جایگاه ویژه ای در میان تجهیزات برق صنعتی کسب کند. برند اینورتر تکو در کشور تایوان تاسیس شد و امروزه توانسته است محصولات خود را به صورت جهانی توزیع کند. دلیل آن نیز قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بالای اینورتر تکو می باشد.

اینورتر تکو به دلیل اندازه کوچک خود بسیار کارآمد ظاهر شده است. کوچک بودن اینورتر تکو آن را به یکی از مناسب ترین نوع اینورتر برای کنترل از راه دور تبدیل کرده است . همچنین اینورتر تکو در ایران از شهرت بالایی برخوردار بوده و مهندسین برق صنعتی از این تجهیز بسیار بهره می برند. وظایف اینورتر تکو در موارد زیر خلاصه شده است.

  • تنظیم سرعت موتور (کنترل دور)
  • تغییر جهت چرخش موتور بدون نیاز به کنتاکتور
  • روشن و خاموش کردن موتور بدون نیاز به قطع و وصل منبع اصلی
  • کاهش ضربه‌های مکانیکی و در نتیجه افزایش عمر قسمت مکانیکی
  • جلوگیری از آسیب‌دیدن موتور در برابر افزایش ولتاژ
  • حذف اضافه‌جریانِ (Overcurrent)
  • راه‌اندازی موتور

برند اینورتر آی مستر

برند اینورتر ADT یکی از معتبرترین و بزرگترین تولیدکنندگان‌ تجهیزات برق صنعتی به ویژه اینورتر آی مستر است که در سال ۱۹۹۹ تاسیس شده است. در واقع برند اینورتر ADT از سال ۲۰۱۶ محصولات خود را با نام برند IMASTER روانه بازار کرد.

تمرکز اصلیه این برند اینورتر کره ای بر روی کنترل موتورها و راه های تبدیل نیرو با بهترین کیفیت و استفاده از تکنولوژی روز دنیا قرار گرفته است.

همچنین برند اینورتر آی مستر اولویت اصلی خود را رضایت مشتریان قرار داده است به طوری که امروزه کمتر کسی در صنعت برق پیدا میشود که نام آی مستر و اینورترهای آی مستر را نشنیده باشد.

تکنسین های برق معمولا از اینورتر آی مستر برای انجام امورات خود استفاده میکنند به طوری که برند آی مستر در دنیای امروز از محبوب ترین تجهیزات برقی به حساب می آید.

 

برند اینورتر

برند اینورتر پنتاکس

برند اینورتر ایتالیایی پنتاکس نخستین بار در سال ۱۹۹۰ در ایتالیا پایه گذاری شد. در ابتدا فعالیت های شرکت پنتاکس در زمینه تولید محصولات پمپ های آب شکل گرفت و ادامه یافت.

با گذشت زمان و توسعه فعالیت این شرکت در منطقه صنعتی Verna ایتالیا,امروزه این شرکت به برندی جهانی و موفق در زمینه تولید محصولات صنعتی مختلفی تبدیل شده است.

اینورتر پنتاکس با کاهش جریان و فرکانس برق ابتدایی و مورد نیاز برای به کار افتادن الکتروموتور ها باعث کاهش هزینه برق مصرفی و همچنین صرفه جویی در مصرف برق و ذخیره آن میشوند.

از طرف دیگر اینورترهای پنتاکس با بالا بردن گشتاور و توان اسمی الکترو موتورها باعث افزایش راندمان هم میشوند.

هدف دیگر از استفاده از اینورترهای پنتاکس کنترل دور الکتروموتورها میباشد.اینورترهای پنتاکس با بالا بردن فرکانس و جریان برق ورودی به الکتروموتور از محدوده ۰ تا حد اسمی موتور باعث به کار افتادن نرم موتور می شوند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *