0

کد تخفیف اسنپ اکسپرس عید قربان تا غدیر

کد تخفیف اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس (Snapp Express) یکی از زیرمجموعه‌های اسنپ فود است که محصولات سوپرمارکتی را از نزدیک‌ترین سوپرمارکت به محل زندگی شما، به دستتان می‌رساند. این مجموعه از تاریخ ۱۹ تا ۲۷ تیر ماه به مناسبت عید قربان و عید غدیر، جشنواره‌ای هیجان انگیز برپا می‌کند و کدهای تخفیف فوق العاده‌ای تحت عنوان کد تخفیف اسنپ اکسپرس ارائه می‌دهد. در این جشنواره می‌توانید انواع کدهای تخفیف این مجموعه را بردارید و خریدی لذت بخش داشته باشید.

عید قربان و عید غدیر دو عید بزرگ مسلمانان است که مجموعه‌ها و فروشگاه‌های مختلف در این اعیاد اقدام به ارائه کدهای تخفیف شگفت انگیزی می‌کنند. اسنپ اکسپرس هم به مناسبت این دو عید بزرگ، جشنواره‌ای برپا کرده است که در آن، کدهای تخفیف بسیار متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم از این قافله عقب نمانید و محصولات سوپرمارکتی خود را با تخفیف‌های شگفت انگیزی بخرید.

در جشنواره تخفیف عید قربان و تخفیف عید غدیر، هر آنچه که از محصولات سوپرمارکتی نیاز داشته باشید می‌توانید با قیمت ارزان‌تری خریداری کنید. همچنین این مجموعه در تمام شهرهای ایران فعالیت می‌کند و شما در هر نقطه‌ای از کشور می‌توانید تنها با نصب اپلیکیشن یا ورود به سایت اسنپ اکسپرس، خرید خود را با تخفیفی دوست داشتنی انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

انواع کدهای تخفیف مجموعه Snapp Express

انواع کد تخفیف اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس در جشنواره تخفیف قربان تا غدیر خود انواع کدهای تخفیف را در دسته بندی‌های مختلف ارائه می‌دهد. انواع  شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. کد تخفیف سفارش اول: این کدها تنها برای کاربرانی قابل استفاده هستند که تا به حال هیچ خریدی از این مجموعه نداشته‌اند و به تازگی حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اند. از جمله این تخفیف‌ها می‌توان به کد تخفیف 30 هزار تومانی اولین خرید اشاره کرد. ناگفته نماند که اگر این کدهای تخفیف را برای خرید دوم یا هر خریدی غیر از خرید اول استفاده کنید، با خطا روبه‌رو خواهید شد.
  2. کد تخفیف سفارش غیراول: این کدها هیچ محدودیتی به لحاظ خرید اول یا غیراول ندارند و همه کاربران می‌توانند از این کدهای تخفیف استفاده کنند. از جمله کدهای غیراول می‌توان به کد 12 هزار تومانی مجموعه اشاره کرد. درست است که این کدها را برای خریدهای اول و غیراول می‌توان استفاده کرد؛ اما باید شرایط کدها مانند محدودیت زمانی، کف خرید و … را رعایت کنید. در غیر این صورت با خطا روبه‌رو می‌شوید.

کدهای تخفیف جشنواره عید قربان تا غدیر اسنپ اکسپرس

اگر شما هم عاشق خرید با تخفیف هستید، وقت را تلف نکنید و همین حالا از جشنواره عید تا عید این مجموعه بهره ببرید. اسنپ اکسپرس در جشنواره عید قربان تا غدیر خود اقدام به ارائه انواع کد تخفیف مانند کد تخفیف 25 هزار تومانی اسنپ اکسپرس ویژه خرید اول، کد تخفیف 24 هزار تومانی اولین خرید اسنپ اکسپرس، کد تخفیف 20 هزار تومانی اولین خرید اسنپ اکسپرس، تا %30 تخفیف نوشابه و ماءالشعیر اسنپ اکسپرس، تا %43 تخفیف محصولات صبحانه اسنپ اکسپرس، تا 60 درصد تخفیف طرح تخفیف نارنجی اسنپ اکسپرس، کد تخفیف 10 هزار تومانی اسنپ اکسپرس ویژه همه کاربران، کد تخفیف 30 هزار تومان برای خریدهای بالای 40 هزار تومان ویژه خرید اول، کد تخفیف 50 درصدی اسنپ اکسپرس، تا 65 درصد تخفیف فروشگاه‌های اکسپرس مارکت اسنپ اکسپرس ویژه شهر تهران، کد تخفیف 8 هزار تومانی اسنپ اکسپرس و … می‌کند.

دریافت کدهای تخفیف مجموعه اسنپ اکسپرس

اگر می‌خواهید انواع تخفیف‌های اسنپ اکسپرس را به صورت یکجا ببینید و از جدیدترین کدهای تخفیف این مجموعه باخبر شوید، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. با مراجعه به این لینک می‌توانید همه کدهای تخفیف عید تا عید این مجموعه را مشاهده کنید

پس از این کار کد مناسب خود را بردارید و تجربه خریدی شیرین و ارزان قیمت را برای خود رقم بزنید. همچنین برای برداشتن کدهای تخفیف این مجموعه نیازی به ثبت نام و وارد کردن ایمیل و شماره تلفن ندارید و خیلی سریع می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *