0

پنل نمایندگی مدیر پیامک

امروزه مدل کسب و کار ها کمی تغییر کرده دیگر افراد همه مغازه دار و کاسب نیستند که درب مغازه بنشینند و منتظر باشند کسی بیاید و خریدی انجام دهد کسب و کارهای خرد و سنتی کم کم کنار رفته و همه به دنبال داشتن شغلی آنلاین و اینترنتی هستند، شغلی بی دردسر خالی از هرگونه مشکلاتی که در مشاغل سنتی وجود دارد. در اینجا به بررسی بهترین پنل پیامک می پردازیم و برای راه اندازی یک کسب و کار به روش سنتی نیاز به تامین هزینه جهت ایجاد یک مکان برای کار و همچنین تامین مواد اولیه جهت فروش می باشد تازه اینکه بتوانی در آن کار موفق باشی و هزینه هایت هدر نرود هم خودش یک دغدغه بزرگ استاگر کسی بخواهد بدون هیچ گونه سرمایه اولیه بالا صاحب یک کسب و کار شود امکان پذیر است؟ در اینجا بررسی بیشتری روی نمایندگی پنل پیامک می کنیم و تلاش میکنیم شما را با در آمد این موضوع آشنا کنیم.

راه اندازی کسب و کار اینترنتی آسان با نمایندگی پنل پیامک

میشود بدون اینکه مکان مجزایی برای کار داشته باشی و بدون سرمایه اولیه زیاد صاحب یک کسب و کار با درآمد بالا و تضمینی بود؟ چنین چیزی امکان پذیر است؟

در این مقاله میخواهیم کسب و کاری را معرفی کنیم با درامدی خوب آن هم در منزل تنها به کمک اینترنت و یک لپ تاپ!!!

درست متوجه شدید کسب و کاری که ما میخواهیم معرفی کنیم به سادگی و بدون نیاز به هیچ گونه امکانات خاصی قابل راه اندازی است و شما با چند ساعت کار در اتاقتان به عنوان محل کسب و کار میتوانید به درآمدی قابل‌توجه برسید.

در ادامه با ما باشید تا این کسب و کار فوق العاده را به شما معرفی کنیم

مدیر پیامک فضایی را به وجود آورده تا هر کسی در هر شرایطی و با هر تحصیلاتی بتواند یک کسب و کار عالی برای خود راه بیندازد با تهیه پنل نمایندگی مدیر پیامک شما صاحب یک کسب و کار و مدیر یک پروژه هستید که در آینده افزایش پیدا کرده و بزرگ و بزرگتر میشود.

شیوه کار به این شکل است که بعد از تهیه پنل نمایندگی مدیر پیامک شما یک پنل با امکاناتی کامل در اختیار دارید و فضا برای شما مهیا است که شروع به جذب کاربر نموده و درآمد زایی کن نمایید.

می‌توانید یک سایت با برند شخصی تان راه اندازی کنید و شروع به فروش پنل پیامک کنید تمام هزینه‌ای که بابت فروش پنل دریافت می نمایید سود خالص شماست، و با اینکه نماینده شرکت مدیر پیامک هستید هیچگونه هزینه ای بابت فروش پنل به شرکت مدیر پیامک پرداخت نمی نمایید.

درآمد هایی که شما می توانید داشته باشید صرفاً با فروش پنل پیامک نیست با تعرفه شارژی که داخل پنل تعریف میکنید مابه تفاوت تعرفه مدیر پیامک و تعرفه مشخصه شما سودی است که از شارژ کاربران خود دریافت می نمایید، درآمد دیگر حاصل از فروش خط به کاربران می باشد به هر میزان که شما خطی به کاربران خود بفروشید میتوانید سود حاصل از آن را نیز دریافت نمایید بدین شکل شما از چندین روش صاحب درآمد می شوید به طور میانگین اگر قیمت هر پنل را دویست هزار تومان مشخص نمایید در ماه با فروش ۳۰ پنل شما درآمدی ۶ میلیون تومانی تنها از فروش پنل دریافت می‌کنید اگر هر کدام از این کاربران پنل خود را شارژ می کنند و ارسال پیام های انبوه داشته باشند به نسبت قابل توجهی سود از تعرفه پیام شما خواهد شد.

حال اگر به ۳۰ نفر آنها خطی با قیمت ۱۰۰ هزار تومان بفروشید در اینجا ۳ میلیون تومان هم سود دریافتی از فروش خط را خواهید داشت که حداقل درآمدی که در این کسب و کار دریافت می‌کنید ماهیانه ۱۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

در نظر داشته باشید که این تعداد حداقل تعدادی است که شما میتوانید جذب نمایید با افزایش تعداد کاربران سود شما به صورت تصاعدی اضافه می شود

تیم مدیر پیامک در کنار نمایندگان خود خواهد بود تا هرگونه سوال و مشکلی را برطرف نموده تا نماینده هیچ گونه نگرانی از بابت پشتیبانی کاربران نداشته باشد و به راحتی بتواند ادامه دهنده کسب و کار خود و در تلاش برای گسترش کاربران باشد.

مهم نیست چند سال سن دارید چه شغلی دارید، خانم خانه دار هستید و یا کارمند یک شرکت و یا یک نوجوان، شما میتوانید از کسب و کار جدید خود را راه اندازی کنید و درآمدزایی را از امروز شروع کنید.

این فرصت استثنایی برای ایجاد یک کسب و کار اینترنتی و پردرآمد را از دست ندهید.

پیشنهاد می ‌کنیم اگر تعداد مشتری‌ های شما در حال حاضر بسیار کم است و به تازگی کسب‌ و کارتان را شروع نموده اید؛ می ‌توانید جهت ارسال نمودن اس ام اس ‌هایی که فقط متغیر در آن‌ ها تغییر می ‌کند، از ارسال متناظر استفاده می ‌نماییم تا کار شما راه بیفتد. برنامه نویسان نیز میتوانند با استفاده از وبسرویس پنل پیامکی اینکار را انجام بدهند. خط خدماتی نیز در اختیار ایشان قرار میدهیم.
اما چنان چه کسب و کار شما رو به پیشرفت می باشد و تعداد مشتریان شما روز ‌به‌ روز زیادتر می ‌شود، حتماً یک سایت برای خود تهیه نمایید تا با استفاده نمودن از وب سرویس پیامکی و ارسال اس ام اس بر اساس پترن بدون دردسر و زحمت زیاد برای همۀ مشتریان خود اس ام اس ارسال نماید.
در صورت تمایل برای خرید و ثبت نام سامانه پیامک به وب سایت modirpayamak.com مراجعه نمایید و از کد تخفیف 30 درصدی repor30off استفاده نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *