0

فروش لباس ترک

فروش لباس ترک

فروش لباس ترک یا نمایندگی لباس ترک؟ کدام یک از این دو حالت بهتر است. اجازه دهید قبل از شروع این بحث کمی در مورد لباس های ترک صحبت نماییم. لباس های ترک این روزها در کشور ما بسیار محبوب شده اند و بسیاری از افراد لباس های ترک را خریداری میکنند. اما دلیل این استقبال چیست؟ لباس های ترک کیفیت بسیار خوبی دارند و بسیار متنوع هستند و به دلیل نزدیک بودن فرهنگ کشور ترکیه به کشور ما، افراد میتوانند لباس هایی با توجه به سلایق خود تهیه کنند.

علاوه بر این مورد ، این نکته را نیز در نظر داشته باشید که ترکیه مدت‌هاست که بیش از یک مکان تولید، مورد توجه شرکت‌های  مد خارجی و همچنین فروشگاه های بزرگ خارجی بوده است به همین دلیل تولیدکنندگان ترکیه ای بیش از پیش برروی کیفیت اجناس و زیبایی آنها تمرکز کرده اند.

پس به جرات میتوان گفت ترکیه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک در جهان است و در مقایسه با کشورهای برتر مانند چین، بنگلادش و ویتنام، ترکیه به طور کلی محصولات و خدمات با کیفیت بهتری ارائه می دهد. به همین خاطر است که افراد لباس های ترک را برای خرید انتخاب میکنند.

خرید لباس ترک بی واسطه

خرید لباس ترک بی واسطه

اگر شما به استانبول سفر کرده باشید قطعا بوتیک های بی شماری را در این شهر مشاهده نموده اید. و بسیاری از افراد نام این شهر را، شهر مد قرار داده اند. زیرا استانبول با تعداد زیادی بوتیک شیک، مقصدی باورنکردنی برای هر عاشق مد است.

به همین دلایل است که ما سالهاست به فروش لباس ترک میپردازیم. در واقع شرکت ما( ifn) یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه واردات لباس ترک میباشد. ما در سالهای گذشته به فروش لباس های اروپایی نیز میپرداختیم اما به دلیل کیفیت پایین برخی از برندها، کیلویی بودن لباس ها، داشتن سایزهای نامتعارف در هر بسته و نارضایتی مشتری ها اکنون تنها به فروش لباس های ترک میپردازیم.

یک موضوع مهم دیگر در مورد برندهای ترک این است که شرکت های تولیدکننده لباس های ترک در فصول مختلف برای محصولات خود تخفیف های بسیار خوبی در نظر میگیرند که در این زمان افراد میتوانند لباس های ترک را با پایین ترین قیمت ممکن خریداری کنند.(تخفیفات این برندها کاملا واقعی می باشد)

پس خرید اجناس ترک، یک انتخاب هوشمندانه برای تمام کسانی است که به لباس های خود اهمیت میدهند و میخواهند همیشه لباس هایی شیک و باکیفیت بر تن کنند. همچنین فروش لباس های ترک یک فرصت استثنایی برای تمام کسانی است که میخواهند یک شغل بی دردسر و پردرآمد داشته باشند و از ماه اول بتوانند کسب درآمد کنند. اما به چه شکل؟ ما به شما خواهیم گفت.

فروش لباس ترک

شاید تا کنون به این موضوع فکر کرده باشید که چرا  افراد ثروتمند همیشه ثروتمندتر می شوند. آیا آنها تنها خوش شانس هستند؟ اگر اینطور نیست پس چطور این افراد ثروتمند شده اند؟ و سوال مهمتر این است که چه چیزی آنها را ثروتمند نگه می دارد؟

این موضوع ثابت شده است که این افراد تصمیمات هوشمندانه ای برای پول می گیرند و پول خود را به جای بدهی در دارایی ها سرمایه گذاری می کنند. این افراد به دنبال یافتن راه هایی برای رشد پول خود هستند. اما ما چطور میتوانیم به جایگاه آنها برسیم و یک شغل پردرآمد داشته باشیم. و به عبارت واضح تر چگونه می توانیم یک ماشین پول سازی بسازیم در حالی که هیچ ایده ای در مورد  تجارت یا هر روش دیگری برای کسب درآمد افراد ثروتمند و ثروتمند نداریم؟

نمایندگی فروش لباس ترک

نمایندگی فروش لباس ترک

نیازی نیست نگران باشید زیرا ما دغدغه فکری شما را برطرف نموده ایم. شما با عضویت در مجموعه ما میتوانید نمایندگی لباس ترک داشته باشید و این کار نیازی به دانش خاصی ندارد. زیرا یک فروشگاه اینترنتی با نام مورد نظر شما (بهتر است با نام و نام خانوادگی شما) توسط تیم ما به طور کاملا حرفه ای ساخته میشود . همچنین محصولات مختلفی مانند(پوشاک، لوازم آرایشی  و …) در این سایت قرار می گیرد و سپس سایت به شما تحویل داده میشود و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تبلیغات کنید و افراد را تشویق به بازدید از سایت خود نمایید.

افراد پس از ورود به سایت شما تمام کالاها را مشاهده خواهند نمود و برای خرید به سایت اصلی ترکیه منتقل میشوند. (با ورود این افراد از طریق سایت شما، به ازای هر خرید، شما ۱۵ درصد سود دریافت خواهید نمود)

توجه داشته باشید که تمامی محصولات ترکیه با مشخصات دقیق در سایت اصلی قرار گرفته و برای درک آسان کاربران به فارسی ترجمه شده است و هرکسی می تواند تنها با یک کلیک خرید خود را انجام دهد. (افراد با این خریدها نیازی به حساب  بین المللی و … ندارند و به راحتی می توانند از کارت بانکی خود خرید را انجام دهند).

اگر شما تبلیغات درستی انجام دهید مطمئن باشید میتوانید فروش خوبی داشته باشید. زیرا بسیاری از افراد به دنبال خرید مستقیم از سایت های ترکیه هستند و شما میتوانید به عنوان نماینده فروش محصولات ترک، این امکان را فراهم کنید تا افراد بتوانند لباس های ترک را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنند. همچنین افراد زیادی هستند که به دنبال سایت های حراجی ترکیه هستند و شما میتوانید در زمان حراجی ها سایت خود را به آنها معرفی نمایید تا آنها بتوانند خرید مقرون به صرفه ای را تجربه کنید.

هزینه دریافت نمایندگی محصولات ترک

شما برای دریافت یک وب سایت کامل حرفه ای با محتوای کامل باید ۶۸۰۰۰۰۰ تومان (شش میلیون و هشتصد هزار تومن) پرداخت کنید و اگر خوب تلاش کنید سه برابر مبلغی که پرداخت کرده اید در ماه اول دریافت خواهید کرد.

مطمئن باشید که اگر تلاش کنید، این شغل، یک ماشین پولسازی قطعی می باشد و اگر میخواهید توضیحات کاملتری از این ماشین پولسازی مشاهده کنید حتما سری به لینک زیر بزنید.

برو ماشین پولسازی رو ببین وقتشه مالک دیجی کالا بشی !

در این شغل هیچ ریسکی وجود ندارد و تمام افراد با هرگونه سطح تحصیلات، شغل و… میتوانند این کار را شروع کنند. حال اگر سوالی در مورد نحوه کار، زمان شروع کار و… دارید با شماره ۰۹۱۸۷۶۰۲۷۲۵ تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که اعطای نمایندگی توسط شرکت ما محدود می باشد و اگر میخواهید یکی از نمایندگان شرکت ما باشید باید هرچه سریعتر نسبت به گرفتن نمایندگی اقدام نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *