0

فروش تخمه آفتابگردان شمشیری ریز

تفاوتی که تخمه آفتاب گردان ریز در مقایسه با سایر انواع این تخمه دارد، ناشی از تفاوت در بذر گیاه آفتاب گردان این تخمه ها با سایر انواع گیاهان آفتاب گردان است در نتیجه ظاهر میوه ی این نوع از آفتاب گردان با سایرین متفاوت است و به این صورت است که پوست تخمه های این گیاه سیاه رنگ می باشد اما مغز این تخمه گوشتی وسفید رنگ است و طعم دلچسبی دارد.

این نوع از تخمه آفتاب گردان ریز طرفداران خاص خود را دارد و جالب این است که این محصول در منظر بررسی از بعد کشاورزی بار دهی بسیار خوبی دارد.

تخمه آفتابگردان شمشیری

افرادی که دچار کلیه درد می باشند باید از مصرف بیش از حد تخمه آفتاب گردان شمشیری یا انواع دیگر آن خود داری کنند چرا که این محصول دارای کادمیوم زیادی است و مصرف آن به این افراد آسیب می رساند .

علاوه بر این که تخمه آفتاب گردان بیشتر جنبه تنقلاتی دارد و در آجیل ها استفاده می شود اما شما می توانید مغز آن را در سالاد بریزید یا همراه با ماست میل کنید. تخمه آفتاب گردان به علت گرمی زیاد و دارا بودن چربی امکان خراب شدن و گندیده شدن را دارد پس برای جلوگیری از این امر باید آن را در ظرف تمیز و در بسته ریخت و آن را در جای خنک نگهداری کرد تا از خراب شدن آن جلوگیری شود.

شهرستان سنقر که برای استان کرمانشاه می باشد در این حوزه بسیار خوب توانسته عمل کند. زیرا تخمه آفتاب گردان شهرستان سنقر نسبت به دیگر مناطق، قلمی تر و کشیده تر بوده که از طعم خوبی برخوردار است. تخمه آفتابگردان شمشیری توانسته درجهان نسبت به دیگر تخمه ها برتری پیدا کند و جایگاه مناسبی را به خود اختصاص دهد. نوع قلمی آن بسیار خوش طعم بوده و دارای دانه های پر و یکسانی می باشد. تخمه آفتاب گردان از خواص و فواید زیادی برخوردار است که ما در این مطالب به قسمتی از آن اشاره کردیم.

تخمه آفتابگردان کانادایی

چند سالی است که در شهرستان خوی قطب صنعتی و سنتی پرورش گیاه آفتابگردان است و تخمه آفتاب گردان کانادایی به دست می آید و کشاورزان بذر اصلاح شده این گیاه را کشت می کنند، به دلیل آب و هوای مناسب این شهرستان گیاه آفتابگردان به صورت عمده کشت می شود و برای شرکت های غذایی و غیره این محصول عرضه می شود. قیمت تخمه آفتابگردان کانادایی هم متاسفانه مانند بقیه محصولات کشاورزی با تغییرات نرخ ارز تغییر می کند و با توجه به بالا رفتن انواع قیمتها قیمت تخمه آفتابگردان کانادایی هم متفاوت است اما می شود برای خرید با توجه به میزان حجم سفارش قیمت های کمتری نسبت به بازار پیدا کرد و آن هم از مسیر اینترنت و دریافت قیمت از فروشندگان است.

نوع تخمه ای که در ایران تولید می شود نسبت به نمونه اصلی و کانادایی آن تفاوتی ندارد چرا که همان بذر است که در کشور کشت می شود و به این نام به فروش می رسد و هزینه های واردات، گمرکی و ارسال بار را ندارند.

دانه های گیاه آفتابگردان، از جمله گیاهانی هستند که تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را می توانند تامین کنند، اما استفاده بیش از اندازه از آنها مانند هر دانه روغنی دیگری میتواند اضافه وزن و چربی بدن را به همراه داشته باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *