0

ریسک نکردن در دنیای امروزی بزرگ‌ترین ریسک است

شما هم سعی کنید تاحد امکان فقط و فقط به فکر درآمدزایی نباشید و سعی کنید به کمک ارزش ‌آفرینی و خلق ارزش‌های گوناگون، کاری کنید که انسان‌های مختلف به شما نیاز پیدا کنند و آن‌ها سمت شما بیایند و بابت ارزشی که آفریده‌اید به شما پول بدهند.

زعفران اصلی و تقلبی

با توجه به خاصیت گیاه زعفران، از گذشته  تا به امروز زعفران اصل و تقلبی وارد بازارهای مختلف می شده است و آن معمول بوده است، امروزه هم افراد سودجو و فرصت طلب با توجه به قیمت بالای زعفران، مواد و ترکیبات مختلف بی ارزش و بعضا مضر را با زعفران مخلوط و به بازار عرضه می کنند.

لوله خرطومی استیل

می توان گفت که کامل ترین داکت برای منتقل کردن هوا لوله خرطومی استیل الاستومری می باشد که دارای عایق صوتی و حرارتی در بین لوله های دیگر است. لوله های خرطومی الاستومری از سه لایه تشکیل می شود که لایه داخلی و بیرونی متشکل از فویل آلومینیومی لمینت شده می باشد.

فریزر دوقلو الکترواستیل

همانطور که مستحضر هستید یخچال فریزر دوقلو الکترو استیل، از کیفیت بالایی برخوردار است و متقاضیان متعددی برای تهیه ی آن اقدام می نمایند. یخچال الکترواستیل طرح ساید با جدیدترین امکانات و با یک جفت واحد خنک کننده عالی رونمایی شده است که بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *