0

قانون جذب پول و خوشبختی در زندگی

Law of attracting money and happiness in life

یکی از قانون های جذب پول قرار گرفتن در مسیر درست و مشخص هست محصول دمنوش یکی از بهترین حوزه ها برای پیشرفت هست و حتما در این حوزه وارد شوید و زندگی خود و اطرافیان خود را تغییر دهید.

دمنوش بلوبری

همانطور که در مطالب بالا اشاره نموده ایم دمنوش بلوبری همانند دمنوش بلوبری از خواص بی شماری برخوردار می باشد که ما در اینجا به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • بلوبری سرشار از انواع ویتامین می باشد، کلسیم، فسفر و غیره عنصرهای مهم و جدا نشدنی این دمنوش پرخاصیت هستند که برای استخوانهای بدن ما بسیار مفید می باشند همچنین این دمنوش ویتامین k را دارا است که برای محکمتر ماندن استخوانها بسیار مهم است.
  • قبلا هم اشاره کرده ایم که این دمنوش بر کاهش فشار خون افراد بسیار تاثیر گذار است و چون سدیم ندارد افرادی که به آن مبتلا هستند با مصرف دمنوش بلوبری می توانند آن را تنظیم نمایند.
  • بلوبری برای پوست خیلی مفید است چون دارای ویتامین سی می باشد که خود دلیل خوبی برای کلاژن سازی پوست است، افرادی که ترس از پیری زودرس دارند، می توانند آن را استفاده نمایند تا دیرتر پوستشان چروک شود.
  • این میوه ترش مزه برای بیماری قلبی نیز بسیار مفید است سرشار از فیبر و پتاسیم می باشد و باعث کاهش کلسترول نیز خواهد شد پس مصرفه ان بسیار توصیه می شود.

دمنوش بابونه

دمنوش بابونه به علت ترکیبات عالی که در خود دارند از پوست صورتتان به خوبی محافظت می کنند و تمامی لکها را از صورتتان از بین می برند شما فقط کافیست از این محصولات به صورت مداوم استفاده نمایید تاثیرات آن را در کمترین زمان خواهید دید. شاید شما در طول روز به کارهای خسته کننده ای مشغول باشید که تمامی نقاط بدنتان را درگیر می کند بهتر است از یک فنجان دمنوش بابونه استفاده کنید و انرژی آن روز خود را تامین نمایید.

دمنوشها عملا دارای تلخی بسیار کمی می باشند که همین تلخی کم هم ممکن است برای بیشتر افراد خوشایند نباشد به همین علت می توان از ترکیب دمنوش و نبات استفاده نمود و تلخی را به راحتی از بین برد. شما فقط کافیست در مدت زمان کم بصورت کاملا مرتب از این دمنوش استفاده نمایید و تاثیرات آن را در کمترین زمان نیز احساس نمایید.

 

دمنوش آویشن

بوی گیاه کمی تند است و مزه آن نیز مانند بوی آن کمی تند می باشد اما تندی آن زننده نیست و قابل تحمل می باشد و می توانید از آن استفاده کنید. این دمنوش آویشن خواص دارویی زیادی دارد و همچنین خیلی بهتر از مواد شیمیایی موجود در بازار با عفونتها و باکتریها و قارچها مبارزه کند و آنها را از بین ببرد.

آویشن خشک شده خواص بسیار زیادی را همراه خود دارد و در مصر باستان از آن برای مومیایی کردن استفاده می کردند و در یونان باستان در حمامهای خود به عنوان بخور استفاده می شد و آن را بر روی شقیقه هایشان می سوزاندند و زیرا باور داشتند که سوزاندن آویشن بر روی پیشانی که مرکز سر است نشان دهنده شجاعت می باشد.

 

دمنوش آویشن

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *