0

خرید اقساطی میز تلویزیون (قسمت اول)

خرید اقساطی میز تلویزیون

یکی از وسایل مهم در دکوراسیون منزل،‌ میز تلویزیون است که در اصلی‌ترین قسمت خانه یعنی اتاق پذیرایی قرار می‌گیرد. میز تلویزیون یکی از المان‌های مهمی است که با ورود به منزل، به چشم می‌آید. به همین دلیل هماهنگی طرح میز با سایر لوازم دکوراسیون منزل بسیار اهمیت دارد. این روزها میز تلویزیون را در انواع طرح و رنگ‌های متنوع تولید می‌کنند و شما می‌توانید طرح دلخواه و مناسب دکوراسیون خود را انتخاب و خریداری کنید. خرید اقساطی میز تلویزیون یکی از موضوع‌های جذابی است که تعداد افراد زیادی به دنبال آن هستند. اگر شما هم می‌خواهید خرید اقساطی میز تلویزیون انجام دهید، در ادامه مقاله همراه ما باشید تا در این باره به طور مفصل صحبت کنیم.

برای خرید میز تلویزیون باید به نکات مهمی دقت کنید. یکی از نکات مهمی که در این زمینه وجود دارد، اندازه و سایز میز است. اندازه میز اولین نکته‌ای است که باید به آن توجه کنید، زیرا تلویزیون‌ها در سایز‌های مختلفی تولید می‌شوند و هر میزی نمی‌تواند برای تمام انواع تلویزیون‌ها مناسب باشد. به‌ عنوان مثال، اگر تلویزیون ۴۸ اینچی دارید، باید میزی بخرید که از هر طرف تلویزیون حدود ۱۰ سانتی متر اضافه بماند. اگر به این نکته دقت نکنید، ممکن است خیلی راحت تلویزیون از روی میز بیفتد و این اصلاً ایمن نیست. همچنین ظاهری زیبایی هم ندارد و دکوراسیون منزل را به هم می‌ریزد.

نکته مهم دیگری که باید در انتخاب میز تلویزیون در نظر بگیرید، رنگ میز است. شما باید به رنگ کلی دکوراسیون منزل خود دقت داشته باشید و به تناسب آن، رنگ میز تلویزیون را هم انتخاب کنید. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که نیازی نیست حتماً میز تلویزیون با سایر دکوراسیون منزل هم‌رنگ باشد؛ بلکه می‌توانید از رنگ‌های مکمل هم استفاده کنید و زیبایی بیشتری به دکوراسیون منزل خود هدیه دهید. در ادامه به طور مفصل در مورد انتخاب میز تلویزیون صحبت خواهیم کرد.

اگر قصد خرید اقساطی میز تلویزیون را دارید، می‌توانید در سایت کارماچوب اقدام به ثبت نام و ثبت سفارش کنید. مهلت بازپرداخت اقساط در کارماچوب از ۳ ماه تا ۲۴ ماه متغیر است و شما می‌توانید با توجه به بودجه خود، شرایط بازپرداخت را انتخاب کنید.

راهنمای خرید میز تلویزیون

راهنمای خرید اقساطی میز تلویزیون

با وجود تنوع بسیار زیاد میز تلویزیون، انتخاب میز مناسب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. به همین دلیل در این قسمت می‌خواهیم با بیان چند نکته ساده، این روند را ابهام زدایی ‌کنیم. با ما همراه باشید تا شما هم بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید:

اندازه تلویزیون شما چقدر است

نوع میز تلویزیونی که انتخاب می‌کنید تا حد زیادی به اندازه تلویزیون شما بستگی دارد. میز را با توجه به اندازه تلویزیون خود بخرید تا تلویزیون به خوبی روی میز قرار گرفته و جای آن ایمن باشد.

حتما یک میز تلویزیونی بخرید که بزرگ‌تر از تلویزیون شما باشد. خرید میز تلویزیون کوچک‌تر به این معنی است که امنیت تلویزیون پایین آمده و احتمال افتادن و خراب‌شدن آن بالا می‌رود. همچنین خرید میز بزرگ‌تر از تلویزیون، به شما این امکان را می‌دهد که لوازم تزئینی روی میز قرار دهید.

اندازه اتاق نشیمن شما چقدر است

اندازه اتاق نشیمن هم در خرید اقساطی میز تلویزیون نقش زیادی دارد. اگر فضای اتاق نشیمن شما کوچک است، به سراغ میزهای کوچک‌تر و کم‌جا بروید. البته حواستان به اندازه تلویزیون هم باشد و تنها به کوچک‌ بودن میز فکر نکنید!

امکان نصب دیواری تلویزیون را در نظر بگیرید

بسیاری از تلویزیون‌ها را می‌توان روی دیوار نصب کرد تا جای کمتری را اشغال کنند. یکی از گزینه‌های محبوب امروزه این است که تلویزیون ال سی دی یا پلاسما خود را به دیوار نصب کنید. در این حالت، می‌توانید میز تلویزیون کوچک‌تری را خریداری کنید که فضای زیادی را اشغال نکند.

سیستم‌های پخش‌کننده یا کنسول بازی را در نظر بگیرید

این روزها هر فردی یک سیستم سرگرمی منحصر به فرد دارد. این که آیا شما یک PVR، سیستم بازی یا پخش‌کننده DVD (یا هر سه دستگاه) را دارید، بر تصمیم شما تأثیر می‌گذارد! شاید شما تلویزیون خود را روی دیوار نصب کرده باشید و از میز تلویزیون برای قرار دادن سیستم پخش‌کننده یا مجموعه سی دی یا نمایش برخی وسایل تزئینی استفاده کنید. در این حالت، باید همه نیازهای خود را در نظر بگیرید و برنامه‌ریزی پیش از خرید را فراموش نکنید!

میز انعطاف‌ پذیر انتخاب کنید

اکثر افراد می‌خواهند میز تلویزیون خود را در یک نقطه ثابت قرار دهند؛ اما برخی دیگر دوست دارند مدام جای میز را تغییر دهند. اگر شما هم دوست دارید جای میز تلویزیون خود را تغییر دهید و هربار آن را در نقطه جدیدی بگذارید، میزی بخرید که امکان جابه‌جایی راحتی داشته باشد. این یک راه‌حل عالی برای فضاهای کوچک است. برای عملکرد بهینه، یک میز تلویزیون با قفسه‌های قابل تنظیم انتخاب کنید. این امر به شما امکان می‌دهد میز را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید.

کابل‌ها را در نظر بگیرید

از آنجایی که قفسه‌های میز تلویزیون برای نگهداری سیستم پخش‌کننده یا لوازم تزئینی طراحی شده‌اند، کابل‌ها و سیم‌های درهم می‌توانند ظاهر کلی دکوراسیون منزل را به هم بریزند. اگر نگران این موضوع هستید، میزی را انتخاب کنید که امکان مدیریت سیم یا کابل را داشته باشد.

متریال مورد استفاده در ساخت میز تلویزیون

متریال در خرید اقساطی میز تلویزیون

هنگام خرید اقساطی میز تلویزیون به متریال مورد استفاده در ساخت میز تلویزیون دقت کنید. متریال مورد استفاده برای ساخت میز تلویزیون یک عامل ضروری است که باید در نظر گرفته شود. انتخاب متریال بیش از هر چیزی به سلیقه خود شما بستگی دارد. ممکن است شما یک میز چوبی کلاسیک و قدیمی را دوست داشته باشید یا عاشق سبک مینیمال با ساختار فلزی باشید. میزهای شیشه‌ای هم طرفداران خاص خود را دارند. با توجه به تولید میزهای تلویزیون از متریال مختلف، شما می‌توانید میز تلویزیون مناسب سبک دکوراسیون منزل خود را انتخاب کنید.

در این قسمت از مقاله خرید اقساطی میز تلویزیون می‌خواهیم به معرفی انواع متریال مورد استفاده در ساخت میز تلویزیون بپردازیم:

۱. میز تلویزیون چوبی

از آنجایی که چوب در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی وجود دارد، گزینه‌ای ایده‌آل برای هر سلیقه‌ای است. یک میز تلویزیون چوبی سفید یا قهره‌ای تیره می‌تواند همان چیزی باشد که هر فردی به دنبال آن است. در هر صورت، متریال چوبی تضمین می‌کند که میز شما مستحکم بوده و به راحتی نمی‌شکند.

حتی با وجود اینکه میزهای ساخته شده از فلز و شیشه محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، چوب از نظر سبک، رنگ و کاربرد دارای مزیت‌های زیادی است. مجلل‌ترین مدل‌های میز اغلب از جنس چوب، با تزئینات پیچیده و رنگ‌های متنوع ساخته می‌شوند.

۲. میز شیشهای

میزهای تلویزیون شیشه‌ای این روزها طرفداران زیادی دارند. این میزها کاملاً از شیشه تشکیل نشده‌اند، بلکه قفسه‌های شیشه‌ای در بالای قاب‌های فلزی یا چوبی قرار می‌گیرند.

از آنجایی که شیشه شفاف است، می‌تواند اتاق را بزرگ‌تر نشان دهد و در کنار مبلمان سلطنتی می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد. در واقع، میزهای شیشه‌ای در دکوراسیون مدرن می‌توانند به خوبی خود را به نمایش بگذارند.

از طرفی دیگر، شیشه این ایراد را دارد که به راحتی می‌شکند، بنابراین میزهای شیشه‌ای برای افرادی که بچه‌های کوچک دارند، گزینه مناسبی نیستند.

۳. میز تلویزیون فلزی

میزهای فلزی به دلیل دوام و استحکام خوبی که دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. آن‌ها دوام بیشتری نسبت به شیشه و چوب دارند که باعث جذب طرفداران بیشتری می‌شود. میز تلویزیون فلزی در محیط‌های صنعتی بسیار عالی به نظر می‌رسد و حتی می‌توان آن را مطابق با دکوراسیون فعلی رنگ‌ آمیزی کرد.

یک میز تلویزیون فلزی همیشه مستحکم‌تر، سبک‌تر و احتمالاً باریک‌تر از میز تلویزیون چوبی خواهد بود. این مدل‌ها اغلب دارای الگو و برش‌های متمایز هستند. فلز چه به تنهایی و چه همراه با قفسه‌های شیشه‌ای استفاده می‌شود.

۴. میز جنس لمینت

میزهای از جنس لمینت اغلب از مواد مصنوعی ساخته می‌شوند و پوشش نازکی شبیه به چوب ایجاد می‌کنند. لمینت در برابر حرارت و آسیب مقاوم است. به دلیل استحکام بالا، لمینت به نگهداری زیادی نیاز ندارد. از این رو، برخی افراد میز از جنس لمینت را برای تلویزیون‌های بزرگ و سنگین ترجیح می‌دهند.

۵. میز تلویزیون ام دی اف

میزهای تلویزیون ساخته شده از تخته ام دی اف از ترکیب چوب مهندسی‌شده ساخته شده‌اند. این تخته‌ها از الیاف چوب جامد تشکیل شده‌اند که در دما و فشار بالا با ترکیبات مصنوعی ترکیب شده و ورقه‌هایی با ضخامت‌های مختلف را تشکیل می‌دهند.

از آنجایی که این تخته‌ها ظاهری چوبی دارند، از آن‌ها برای ساخت میزهای تلویزیونی چوبی استفاده می‌شود.

تخته‌های ام دی اف بسیار مستحکم هستند و برای میزهای تلویزیون ایده‌آل می‌باشند. پایه‌های ام دی اف نسبت به برخی از میزهای تلویزیون چوبی ارزان‌تر هستند. همچنین سطح نسبتاً صافی دارند که به راحتی می‌توان آن‌ها را رنگ آمیزی و تزئین کرد.

۶. میز پلاستیکی

پلاستیک به ندرت برای میز تلویزیون استفاده می‌شود، زیرا پلاستیک برای نگه داشتن اجسام سنگین مناسب نیست. با این حال، آن‌ها جزو ارزان‌ترین متریال هستند. اگر می‌خواهید از پلاستیک به عنوان ماده پایه برای میز تلویزیون خود استفاده کنید، باید حداقل از چگالی بالای آن اطمینان داشته باشید.

۷. میز تلویزیون حصیری

میزهای تلویزیون ساخته شده از حصیر، حال و هوای متمایزی دارند و برای دکوراسیون اتاق نشیمن با تم روستایی ایده‌آل هستند. میزهای تلویزیون حصیری معمولاً توسط تخته‌های فیبر با چگالی متوسط ​​با کیفیت بالا تولید می‌شوند که بسیار بادوام هستند و به راحتی شکسته نمی‌شوند. برای حفظ ثبات و استحکام میز، برخی از مدل‌های خاص دارای پایه فلزی هستند.

۸. میز آینهای

پایه های تلویزیون آینه ای هم در سبک معماری و هم در محیط های امروزی جذاب هستند. آن‌ها برای اتاق‌های کوچک ایده‌آل هستند، زیرا آینه نور را منعکس می‌کند و ظاهر فضای بیشتری می‌دهد. از آنجایی که آینه ها از شیشه تشکیل شده اند، ممکن است شکسته شوند یا ترک بخورند، بنابراین هنگام کار با آنها باید احتیاط کنید.

هرکدام از این مدل‌ها که مد نظر شما باشد، می‌توانید از کارماچوب با قیمتی مناسب خریداری کنید. کارماچوب امکان خرید اقساطی میز تلویزیون را برای شما فراهم آورده و شرایط خرید را راحت ساخته است. تنها کافی است وارد سایت کارماچوب شده و شرایط خرید اقساطی را مطالعه بفرمایید.

در قسمت دوم مقاله در مورد انواع سبک میز تلویزیون صحبت خواهیم کرد و همچنین توضیحاتی در مورد خرید اقساطی میز تلویزیون ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *