0

خرید پارچه کودری جدید در کدام مراکز صورت می گیرد؟

پارچه ‌های کودری

پارچه ‌های کودری معمولاً جزء دسته پارچه‌ های ارزان‌ قیمت و پر مصرف به شمار می‌ رود که خرید و فروش آنها بسیار بالا است و افراد زیادی از آنها استفاده می‌ کنند خریداران پارچه‌ های کودری معمولاً این پارچه را به‌ صورت عمده خریداری می ‌کنند و در مراکز فروش خود به ‌صورت متری آنها را به فروش می ‌رسانند یا حتی آنها را برای تولید انواع لباس زنانه به تولیدیهای پوشاک می ‌فرستند.

مهم ‌ترین خصوصیتی که پارچه ‌های کودری دارد این است که بسیار نازک و خنک می ‌باشد و برای فصل تابستان بسیار مناسب است همچنین راحتی زیادی را دارد و سبب می ‌شود تا هنگامی‌ که در تن ما است سبکی خاصی را در آن احساس کنیم همچنین این پارچه‌ ها از لطافت بسیار خاصی برخوردار می ‌باشد و در شهرهای بسیار گرم مانند بوشهر و غیره پر مصرف می‌ باشند.

پارچه‌ های کودری طرحدار به دلیل این‌ که دارای مدلهای مختلف و بسیار بالایی می ‌باشند قابل شمارش نبوده و به‌ همین ‌علت مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته‌ است که علاوه‌ بر تهیه لباس در کاربردهای دیگری نیز می ‌توان از آنها استفاده کرد که شما برای اطلاع از تمامی این مصارف کافی بوده تا با آراد برندینگ همراه باشید.

پارچه‌ های کودری به دلیل کیفیت بالا در برابر انواع شست و شو مقاومت نشان می ‌دهند و همچنین درخشش و زیبایی خود را از دست نمی‌ دهند به‌ جرات می‌ توان گفت پر فروش‌ ترین پارچه ‌های نخی کودری، پارچه کودری گلدار می ‌باشد و اکثر خانمها ترجیح می‌ دهند که از پارچه‌ های طرحدار آن برای دوخت لباس، شلوار یا حتی مانتوهای خود استفاده نماید.

 

پارچه کودری مردانه

حتما اگر خواستید پارچه کودری مردانه خرید کنید به چند نکات توجه کنید، اول آن که اگر پیراهن ها و شلوار های این پارچه را خواستید خریداری کنید حتما یک عدد از این لباس را بصورت تست خرید کنید و تا مدت کوتاهی آن را بپوشید.

اگر بدن شما دچار خارش و جوش شد معلوم می شود که بدن شما به این نوع پارچه حساسیت دارد و نباید از این پارچه ها استعمال کنید البته که این حساسیت ها درصد پایینی را شامل می شود، نکته بعدی آن است که در واقع این پارچه ها معمولا از طرح های بسیار شاداب و اکتیوی ساخته می شود که اگر شما از سن بالایی برخوردار هستید حتما باید توجه داشته باشید که مناسب سن شما نمی باشد.

پارچه ‌های کودری

این پارچه ها ابتدا در ایران تولید نمی شد و فقط دوخته می شد، اما هم اکنون پارچه کوردی مردانه  در ایران از صفر تا صد تولید می شود که بسیاری از تولیدات داخل از محصولات مشابه خود در خارج از کشور با کیفیت تر می باشد، در واقع اگر توجه داشته باشید امروزه در بازار نمونه های خارجی پارچه کودری وجود ندارد و فقط ایرانی می باشد.

این موضوع به رشد و پیشرفت کشور عزیزمان ایران مربوط می شود که در عرض کمتر از یک دهه توانستیم یک محصولات کاملا وارداتی را به یک محصول کاملا ساخت داخل تبدیل کنیم و تازه به مرحله صادراتی رسانیدیم که به خیلی از کشور های دنیا صادر شده است، به تازگی یک قدم به سمت جلو برداشتیم که بسیاری از تولید کننده های از آن غافل می باشند که آن نانو کردن این محصول می باشد که فعلا در مرحله اقدام می باشد و در آینده ای بسیار نزدیک می خواهیم این کالا را به بازار روانه کنیم.

پارچه کودری  جدید

امروزه این پارچه های کودری مشکی جدید بیشترین استفاده ای که دارند برای خانم ها بوده که برای انواع پیراهن ها، مانتو ها و دیگر لباس مورد استفاده قرار می گیرد و از ویژگی های دیگر این پارچه این است که آبرفت کمتری را دارد و هنگام تهیه می تواند برای خیلی از افراد مقرون به صرفه باشد.

این نوع پارچه های مشکی بسیار برای افرادی که در محل کار مشغول هستند می توانند در فصل تابستان به راحتی به فعالیت های خودشان ادامه دهند بدون این اینکه احساس گرما داشته باشند.

لذا شلوار های راحتی که می خواهید برای خودتان داشته باشید تا در آن حس رضایت بخشی را داشته باشید بهتر از این نوع پارچه های مشکی بهره مند شوید.

پارچه ‌های کودری

پارچه کودری جدید دلیل این که وزن سبکی را دارند بسیار در انواع پوشاک ها مورد استفاده می باشد به خصوص خانم های باردار می توانند برای لباس های خودشان و کودک از این مدل از پارچه های کودری سیاه رنگ تهیه کنند و آن را با طرح دلخواه خودشان به دوخت برسانند.

بسیاری از پیراهن های ساحلی و مانتوهایی ک امروزه متقاضی های زیادی را داشته است از جنس این پارچه کودری حاشیه دار استفاده شده اند تا فرد هنگام استفاده احساس رضایت بخشی را داشته باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *