0

من میلیاردر نبودم تا اینکه کابینت ها را عوض کردم

همسرم اصرار داشت کابیت ها قدیمی شده و باید کابینت های چوبی نصب کنیم، میخواستم با کمترین هزینه این کار را انجام دهم پس به مراکز مختلفی سر زدم و اطلاعات زیادی کسب کردم که موجب علاقه من به این حوزه شد و امروز در این حوزه کسب درآمد بالایی دارم. شما چقدر با حوزه چوب آشنا هستید؟

درب کابینت

زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به انتخاب بهترین انواع کابینت ربط دارد که بیشتر درب آنها نمایان است. انواعی از درب کابینت فلزی طرح چوب گالوانیزه که دارای رنگ زیبایی هستند، می توانند باعث زیباسازی دکوراسیون آشپزخانه شوند. این انواع از درب کابینت تهیه شده از ورق گالوانیزه هستند که نسبت به خیلی از عوامل کیفیت خود را به خوبی حفظ می کنند به همین دلیل استفاده از ورقهای گالوانیزه در کابینت سازی خیلی زیاد شده است. با اینکه کابینت بهترین ایده برای جای دادن ظروف مختلف آشپزخانه می باشد اما زیبایی و یکنواخت بودن جنس و رنگ آنها نیز باعث خلق دکوراسیونی تماشایی می شود.

به همان نسبتی که بدنه کلی کابینت ام دی اف از اهمیت بالایی برخوردار است، قسمت درب آن هم خیلی مهم است و چون درب کابینت باید به طور مداوم باز و بسته شود باید از متریالهایی برای ساخت آن استفاده شود که از مقاومت زیادی برخوردار باشند و به راحتی و بدون ایجاد سر و صدا بتوان آنها را باز و یا بسته کرد. از طرفی هم، چون در محیط آشپزخانه گاز قرار دارد و حرارت تولید می شود هر چه جنس درب کابینت مقاوم تر باشد بهتر است همیشه کابینتهایی که به صورت دیواری نصب می شوند. در تماس با عواملی مثل رطوبت قرار ندارند اما کابینتهای زمینی ممکن است در تماس با آب قرار بگیرند بنابراین انواعی از آنها که از جنس گالوانیزه هستند گزینه بهتری می باشند.

درب چوبی

امروزه مدلهای متنوعی از انواع درب چوبی برای قسمتهای داخلی ساختمان استفاده می شود، که با توجه به نوع کاربرد دارای مدلهای متفاوت و مناسب می باشند، انواع درب چوبی اتاق خواب سفید طلایی بسیار پرطرفدار هستند و در واقع دارای جذابیت و زیبایی خاصی می باشند، که با توجه به دکوراسیون خانه می توان آنها را انتخاب نمود.

با توجه به دکوراسیون داخلی ساختمان، انواع متفاوتی از درب ورودی چوبی در رنگ و مدلهای مختلف تولید می شود، درب چوبی اتاق خواب را با تنوع بالا در طرح و رنگ می توان انتخاب نمود و همچنین این محصول به صورت ساده نیز تولید می گردد که بسیار پرطرفدار است.

استحکام بالا و زیبایی از ویژگیهایی است که مصرف کنندگان در هنگام خرید انواع درب چوبی باید آنها را در نظر داشته باشند، تا بتوانند محصولی مناسب را خریداری کنند و در مرحله بعد به قیمت این محصول نیز باید توجه شود و محصولات باکیفیت و ارزان تر خریداری شوند.

درب چوب ضدآب

از مهمترین ویژگیهایی که یک درب ضد سرقت ساختمانی چوبی خوب باید داشته باشد این است که درب چوب ضد آب باشد که تنها برخی از مدلهای مرغوب این وسیله این ویژگی را دارند که به نوع ساختار و جنس چوبی که در ساخت این وسایل استفاده شده است و نیز روکش آنها مربوط می گردد. دربهای ضد آب گزینه‌ های مناسبی برای استفاده در مکانهایی مانند سرویسهای بهداشتی می باشند که بهترین مقاومت را از خود در برابر رطوبت نشان می دهند. برای آنکه یک درب از مقاومت و ماندگاری کافی برخوردار باشد، حتماً باید از نوع دربهای ضد آب باشد، به خصوص اگر آنها را برای اماکنی مانند دستشوییها و یا سرویسهای بهداشتی لازم داشته باشید حتماً باید به این ویژگی توجه کافی شود. حتی دربهای ضد آب چوبی نیز از نظر کیفی با یکدیگر متفاوت می باشند و از این رو خرید آنها باید از طریق مراکز معتبر و با داشتن آگاهیهای قبلی انجام پذیرد، به این منظور فرد خریدار باید از قبل اطلاعات خود را در رابطه با دربهای چوبی تقویت کرده و سپس اقدام به خرید این وسایل کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *