0

با لوبیا از دست فقر نجات یافتم

لوبیا چیتی قرمز

یکی از بزرگ ترین مشکلات در جامعه امروزی فقر است که خانواده های زیادی نیز زیر خط فقر در رنج و سختی هستند، من نیز شرایط مطلوبی نداشتم اما به لطف خدا و یاری اساتید توانستم با فعالیت در تجارت انواع لوبیا خود را از دست فقر نجات دهم و به درآمد خوبی برسم.

لوبیا چیتی قرمز

لوبیا چیتی قرمز از لوبیای قرمز بزرگتر است ، با رنگ قرمز تیره و شکل کلیه. آنها همچنین پوست ضخیم تری نسبت به لوبیای قرمز دارند و طولانی تر پخته می شوند و طعم دهنده های سایر مواد موجود در ظرف را جذب می کنند.

لوبیای کلیه معمولاً در غذاهایی مانند سوپ، خورش و سالاد استفاده می شود. آنها باید قبل از استفاده خیس و پخته شوند.

لوبیا قرمز، رنگ قرمز تقریباً صورتی تیره لوبیا :کلیه بیضی شکل یک طعم ملایم و کمی مغذی را که طعم دهنده های سایر مواد موجود در غذا را جذب می کند.

بافت آن نرم ، خامه ای ، صاف تر و سخت تر ، با پوست ضخیم تراست. لوبیای قرمز و لوبیای کلیه در اندازه ها ، شکل ها ، بافت ها و طعم دهنده های مختلف وجود دارد. با این حال ، در بعضی از غذاها، می توان از آنها به عنوان جایگزین یکدیگر استفاده کرد.

لوبیا چیتی سبز

حال که در بخش قبل یک تصور کلی از لوبیا چیتی سبز پیدا کرده اید، اینجا به بیان فواید و خواص لوبیا سبز می پردازیم، مطلقا از دانستن آنها شگفت زده خواهید شد و آن را در رژیم غذایی خود قرار خواهید داد.

لوبیا سبز دارای انواع ویتامینهای (آ، ث، کا، ب)، فیبر، پتاسیم، کلسیم، منگنز، فولات، منیزیم، آهن، فسفر، امگا۳، نیاسین، پروتئین و مس می باشد، همچنین کم کالری و فاقد چربی اشباع بوده و مواد  ریز مغذی دارد.

مصرف آن شما را به وزن دلخواهتان نزدیک می کند چرا که لوبیا سبز نسبت به بقیه لوبیاها کم کالری ترین آنها محسوب شده و فشار خون را متعادل نگه داشته و قند خون در بدن را کاهش می دهد.

لوبیا سبز نارس در زمره سبزیجات قرار نمی گیرد و جزء حبوبات است چرا که سبزیجات به گیاهان یک ساله گفته می شود، البته برخی معتقدند که لوبیا سبز نوعی از سبزیجات است، نظرات متفاوت زیادی وجود دارد.

لوبیا چیتی سبز

لوبیا چیتی فرانسوی

اگر جز آن دسته از افرادی می باشید که شغلتان ایجاب می کند از لوبیا چیتی فرانسوی به صورت زیادی استفاده داشته باشید توصیه می کنیم آن را به صورت فله تهیه کنید تا در قیمتها مقرون به صرفه تر باشد. افرادی که دارای نارسایی قلبی می باشند و از کلسترول و چربی بالا رنج می برند می توانند برای درمان از این مدل از لوبیاها استفاده داشته باشند.

این خوراکی به عنوان یک تنظیم کننده گلوکز خون می باشد و افرادی دارای قند خون هستند می توانند برای جلوگیری از افزایش این مشکل این خوراکی را مصرف کنند.

یکی از کمبودهایی که باعث می شود افراد دچار ریزش مو شدید شوند پتاسیم می باشد که خوشبختانه لوبیا چیتی دارای این ماده مغذی نیز می باشد و می تواند به عنوان یک درمان کننده طبیعی عمل کند.

لوبیا چیتی فرانسوی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *