0

مسئولیت زندگیم را به عهده گرفتم و ثروتمند شدم

ظرف یکبار مصرف فینگرفود

فقط یک نفر در این این دنیا می تونه تصمیم بگیره که من باید چیکار کنم و اون هم خودمم! من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

ظرف یکبار مصرف فینگرفود

ظرف یکبار مصرف فینگرفود، از پر استفاده ترین محصولاتی هستند که در صنایع مختلف، به ویژه صنعت تولید مواد غذایی و انواع اغذیه گرم و سرد کاربرد دارند. ظروف یکبار مصرف فینگرفود تولید شده از متریال آلومینیوم، الیاف گیاهی و … در اشکال و ابعاد مختلفی تولید و طراحی می شوند.

در بین ظروف یکبار مصرف فینگرفود محصولات آلومینیومی، با داشتن مزیت های مختلف، کاربرد بیشتری دارند. نرخ این محصولات مانند قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی درب دار در بسته بندی 100 عددی، بر اساس کیفیت ساخت محصول و ابعاد و اندازه ظروف مشخص می شود. علاوه بر این حجم خرید نیز، در قیمت گذاری این محصولات کاربردی موثر است.

ظرف یکبار مصرف عسلی

ظرف یکبار مصرف عسلی در طیف وسیعی از اشکال برای کاربردهای مختلف تولید می شود.

بشقاب، قاشق، چنگال، ظرف دسر، سینی و لیوان و مواردی از این قبیل مثال هایی از ظروف یکبار مصرف هستند.

ظرف یکبار مصرف عسلی به دلیل اینکه در محیط زیست به راحتی تجزیه نمی شوند مشکلاتی را برای محیط پیرامون به وجود می آورد.

اما ظروف یکبار مصرف عسلی با توجه به اینکه کاملاً از مواد طبیعی ساخته شده است به راحتی و پس از چند ماه در محیط تجزیه می شوند.

یکی از مزایای دیگر ظروف یکبار مصرف عسلی این است که در اثر مجاورت با مواد داغ مثل غذاها و نوشیدنی های بسیار گرم مواد سمی از خود آزاد نمی‌کنند اما ظروف پلاستیکی در اثر مجاورت با این مواد گاهی مواد سمی وارد آن می کنند.

ظرف یکبار مصرف عسلی

ظرف یکبار مصرف شیرینی

عرضه ظرف یکبار مصرف شیرینی در رنگها و طرحهای متنوع از ویژگی های مهم این محصول است.

در واقع تولید این ظروف در سطح وسیع و به طور کامل در همه ی دسته ها چه از نظر بسته بندی و چه از نظر استفاده در محل، آن را از دیگر محصولات و تولیدکننده ها متمایز کرده است.

تنوع جنس و سایز این محصول از جمله محصولات آلومینیومی، کاغذی، پلاستیکی و همچنین در سایزهای بزرگ، متوسط و کوچک، به عنوان یکی دیگر از ویژگیهای این ظروف محسوب می شود که مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

و درنهایت کیفیت بالای این محصول و محکم و مقام بودن آن در زمان مصرف، محصولی ممتاز را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است.

از محصولاتی که تحت نظر وزارت بهداشت، تولید و عرضه شده اند می توان به ظروف یکبار مصرف گیاهی (سلولزی) اشاره کرد که مواد اولیه آن پلی استر است و قابل بازگشت به طبیعت می باشد.

ظرف یکبار مصرف شیرینی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *