0

با کار در حوزه کاشی و سرامیک به استقلال مالی رسیدم

با کمک برادرم کسب و کاری را ایجاد کردم که بتوانم برای خود درآمد داشته باشم اوایل کار خیلی سخت بود ولی با گذشت زمان و افزایش مهارتهایم و کسب تجربه امروز توانسته ام به درآمد خوبی برسم و برای خودم استقلال مالی داشته باشم.

کاشی سنتی

غیر از ۵ گانه‌های کاشی سنتی که در میان همگان معروفند انواع دیگری نیز از این کاشی وجود دارد که کمتر از آنها یاد می‌شود. این نمونه‌ها عبارتند از: کاشی مُهری: این نوع کاشی سنتی با تهیه مهر کنده‌کاری شده و قالب‌گیری آن تهیه می‌شود. کاشی نره‌ای: معمولا از کاشی سنتی معمولی ضخیم‌تر بوده و در گنبدها بیشترین استفاده را دارد. کاشی پیش‌بُر: از قالب‌گیری با فلز و چوب تهیه و گاه نیز به شکل خام استفاده می‌شده است. کاشی زیر رنگی: لعاب را با رنگ دلخواه بر روی کاشی ریخته و در کوره می‌پزند. سپس باز لعاب زده و مجددا در کوره می‌پزند. بعد از برش و تلفیق هم بار دیگر لعاب‌کاری و برای بار سوم به کوره‌پزخانه فرستاده می‌شوند. رنگ اول زیر رنگی و رنگ دوم نقش اصلی نامیده می‌شود. کاشی خط بنایی: از ترکیب خط کوفی در امتداد افقی و عمودی طرح‌های جالب کاشی‌کاری پدید می‌آید که به خط بنایی معروف است.

کاشی طلایی

برای ایجاد محیطی زیبا تر در آشپزخانه می توانید از کاشی طلایی بین کابینتی استفاده کنید. این کاشی ها را می توان از مراکز خرید و فروش کاشی تهیه کرد. از آنجایی که اهمیت دادن و زیبایی آشپزخانه می تواند برای کسانی که به صورت مداوم در این محیط مشغول به کار هستند تاثیر مثبتی بگذارد و تا حدی از خستگی آن ها نیز بکاهد.کاشی طلایی می تواند گزینه مناسبی باشد. کاشی بین کابینتی به دلیل جنسی که دارد می تواند به راحتی شسته و تمیز شود. کاشی را به عنوان یک مصالح ساختمانی می شناسند که شکلی مستطیلی یا مربی دارد و از مواد سختی مانند سنگ و … ساخته شده است.

کاشی ارس

در ساخت ساختمان ها مصالح مختلفی بکار برده می شوند، یکی از این نوع مصالح، کاشی ارس بروجن هستند که کاربردهای متفاوتی دارند.در واقع کاشی به قطعه سنگ مصنوعی گفته می شود که روی آن کاملا صاف و شیشه ای و زیر آن برای نصب بهتر سفالی است.کاشی ها در ساختمان بسته به جایی که استفاده می شوند متفاوتند، برای نمای، حمام، توالت، حوض ها و همینطور نمای بیرونی ساختمان هرکدام از ابعاد و تنوع رنگ برخوردارند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *