0

بر سر فقر الکل ریختم و میلیاردر شدم

افراد زیادی به ویژه در ایران وجود دارند که تصور می کنند برای راه اندازی کسب و کار حتما باید سرمایه زیادی داشته باشند. داشتن یک کسب و کار با سوددهی بالا برای بسیاری از افراد به رویایی دست نیافتنی تبدیل شده است. اما من به توصیه یکی از دوستانم کسب وکار جدیدی را در زمینه ی الکل با اندک سرمایه ای که داشتم آغاز کردم و با بکارگیری روشی نوین در فعالیتم توانستم به درآمد میلیاردی که موردنظرم هست برسم.

الکل سفید طبی

الکل ها از محصولاتی هستند که با تغییرات نرخ ارز، نرخ فروش آن ها نیز متغیر می شود. مواد اولیه ای که در تولید الکل سفید طبی به کار می روند از محصولات وارداتی هستند که تغییرات نرخ ارز بر قیمت فروش آن ها تاثیر مستقیم می گذارد.

تولیدکنندگان نیز بر اساس تغییرات نرخ ارز، قیمت فروش الکل سفید را مشخص می‌ نمایند. به همین دلیل نیز نرخ فروش الکل سفید در بازار بسیار متغیر است.

افرادی که خواهان خرید این نوع از الکل ها با نرخ ارزان تر به نسبت بازار هستند، می توانند برای خرید مستقیم الکل سفید به تولیدکنندگان برتر آنها مراجعه نمایند.

الکل طبی خوراکی

الکل پزشکی اتیل الکل یا اتانول (الکل اولیه با فرمول شیمیایی C2H5OH) است که در نوشیدنی های الکلی نیز یافت می شود. الکل طبی خوراکی، بسیار قابل اشتعال و محلول در آب است که به دلیل قدرت ضد عفونی کننده آن شناخته شده است و ساخت الکل برای مصارف پزشکی باید استانداردهای سختگیرانه ای داشته باشد.

الکل طبی 96 درصد و 70درصد از مواد کشاورزی بسیار ارگانیک به دست می آید و قابل استفاده در ساختن سرکه و داروها است که برای مشتریان دارای مجوز این محصول ارایه خواهد شد و به‌طور کلی دو نوع ضد عفونی کننده وجود دارد الکل70درصد که از مواد کشاورزی ملاس چغندر قند به دست آمده است و دارای کمی نرم کننده و گلیسرین و رنگ مجاز است و سریع ترین ضد عفونی کننده برای از بین بردن ویروسها و میکروب ها است.

الکل سفید یک لیتری

الکل اتانول از تخمیر مواد قندی به دست می آید در حالی که متانول از روشهای سنتزی و گازی به دست می آید. کار با متانول بسیار خطرناک است و حتما باید متخصص باشید تا متانول را در استفاده خاص و تولید مواد خاصی مانند اسید استیک متیل ترشیو و ظروف پلاستیکی، تخته سه لایه، رنگ و مواد منفجره به کار ببرید. رنگ شعله ی الکل سفید یک لیتری آبی است اما رنگ شعله متانول سفید و زرد رنگ است.

متیلن یک ساختار رادیکالی است که حدود 14 درصد وزنی دارای هیدروژن است و یک اتم کربن با ساختار CH2 است. فرمول متانول CH3OH قطبی و فرمول اتانول CH3CH2OH نیمه قطبی می باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *