0

زندگی ام را با ثروت بیمه کردم

ثروتمندی و رسیدن به ثروت هم موفقیت است و بسیاری از ما وقتی به دنبال موفقیت هستیم، در نهایت می خواهیم به ثروت برسیم. آری برای خیلی ها من جمله خود من ثروت نتیجه موفقیت معنا می شود. من توانستم با کار در چند حوزه مختلف به موفقیت و ثروت برسم و میخوام در ادامه به شما هم نشان دهم که چگونه به این جایگاه رسیدم.

پارچ و لیوان بلور رنگی

شرکت های تولید کننده بلور اصفهان انواع ظروف بلوری مختلف را تولید و عرضه می کنند که نمونه ای از آن انواع پارچ و لیوان است که شما عزیزان را ترغیب می کند با تهیه انواع پارچ و لیوان بلور رنگی و با کیفیت به آشپزخانه خود رنگی متفاوت بدهید و این محصولات در سایت بلور کار نیز قابل خریداری است.

کلاهبرداری بیمه عمر پاسارگاد

مطلب کلاهبرداری بیمه عمر پاسارگاد و کلاهبرداری بیمه باران نیز مثل مطالب قبلی به خاطر سوء تفاهم ها منتشر شده است. با دقت در انتخاب شرکت بیمه گذار می توانید، با خیالی راحت مناسب ترین گزینه را با توجه به شرایط و نیاز خود انتخاب کنید. برای جوانان این بیمه ها می تواند شرایطی ایجاد کند، که سرمایه ای برای شروع به کار داشته باشند. شرکت های بیمه در بعضی از انواع بیمه های خود به بیمه شوندگان، وام بدون سود، با اقساط بلند مدت پرداخت می کنند، که فرصت بسیار خوبی برای جوانان و افرادی است که به دنبال اشتغال آفرینی یا شروع زندگی و ازدواج هستند.

کلاهبرداری شرکت آراد برندینگ

شرکت‌هایی که از طریق کلاهبرداری از مردم پول می‌گیرند، باید چنین مصادیقی داشته باشند اما کلاهبرداری شرکت آراد برندینگ واقعیت ندارد: اول اینکه باید بحث پول در میان باشد و دوم، از ابتدا با نیت فریب افراد به این کار اقدام کنند.

ممکن است برخی افراد با جملات فریبنده‌ای این کار را انجام بدهند، برخی سبک‌های فریبنده‌ای برای دریافت پول دارند، برخی با وعده آموزش کلاهبرداری می‌کنند و برخی وعده رسیدن به چیزی را می‌دهند که وجود ندارد. بازاریابی شبکه‌ای یا Network marketing یکی از روش‌های رایج کلاهبرداری است که متاسفانه افراد بسیاری، به‌خصوص جوان‌ها را به خود جذب می‌کند. این افراد چگونه فریب خورده‌اند و با چه جمله‌ای متقاعد شده‌اند که این بازاریابی شبکه‌ای آن‌ها را ثروتمند می‌کند؟

شرکت‌های فعال در زمینه بازاریابی شبکه‌ای ادعا می‌کنند اگر محصولات ما را بخرید و بفروشید، پولدار می‌شوید. بنابراین از هر کدام از اعضای خود حداقل یک میلیون تومان پول می‌گیرند و محصولی مثل دستمال کاغذی یا لوازم آرایشی بهداشتی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

جوانانی که جذب این شرکت‌ها می‌شوند، معمولا چیزی از بازاریابی و فروش نمی‌دانند، بنابراین در نهایت تمام این یک میلیون تومان جنس را به اعضای خانواد و بستگان خود می‌فروشند. اما دفعه بعدی نه می‌توانند به غریبه‌ها چیزی بفروشند و نه به اعضای خانواده که هنوز جنس‌های قبلی را مصرف نکرده‌اند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *