0

با کمی فکر بدون سرمایه میلیاردر شدم

اگر بخواهید راجب ثروت من بدانید که از کجا به دست آمده باید بگم که من کمی فکر در خصوص کسب و کار به این نتیجه رسیدم که می توانم انواع پنیر شروع کنم و بعد از تصمیم گیری روز به روز ثروتمند تر شدم در ادامه با پنیرهایی که با آن کسب درآمد کردم آشنا شوید.

پنیر

در بسیاری از رستوران های اروپایی از جمله رستوران های اسپانیا به وفور از شیر الاغ استفاده می شود زیرا دارای خاصیت آنتی باکتریالی می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با خواص بسیار عالی شیر الاغ آشنا کنیم.

اگر بخواهید که در طول روز و با انجام کارهای سنگین انرژی خود را حفظ کنید و نشاط کافی داشته باشید حتماً باید این شیر و پنیر محلی را در مصرف روزانه خود بگنجانید.

به جای استفاده از قرصهای خواب آور برای رفع بی خوابی می توانید چند قطره از این شیر را در بینی خود بچکانید زیرا می ‌تواند کیفیت خواب و عمقش را به نحو عالی بهبود ببخشد.

این نکته در متون قدیمی آمده است که افرادی که مبتلا به بیماری خون دماغ شدن هستند می‌ توانند با چکاندن چند قطره از آن در داخل حفره ‌های بینی خود این مشکل را به سادگی حل کنند.

پنیر سفید

ضمن اینکه این موارد بسیارسود ساز و سودده بوده است یکی از مهمترین و جالب ترین مواردی که وجود دارد وجود بسته بندیهای از عنبر نسا این حیوان است چرا که این مورد به خاطر اینکه خاصیت ضد میکروبی و درمانی دارد و ثابت شده هم هست و  فوق العاده توانسته در میان شهروندان ایرانی جای بگیرد و به این طریق که فقط کافیست شما یک اسفند دود کن تهیه کنید.

این مورد را درون آن قرار دهید و روی شعله آتش بگذارید دودی که از این عنبرنسا در می آید دودی است که ضد عفونی می کند و این موضوع در میان اطبائ سنتی ثابت شده است. اما از تنوع و گونه هایی که بخواهیم اشاره کنیم راجعبه پنیر سفید باید این مورد را اشاره کنم که وجود پنیرها باتوجه به روغن و پالمی که در آن استفاده می شود فوق العاده طعم متفاوتی را باعث می گردد و امروزه می بینیم که هنوز در میان خانواده ‌ها استفاده از پنیر سفید شهری فوق العاده باب شده است.

پنیر لاکتیکی

از قدیم در سفره صبحانه هر ایرانی پنیر وجود داشته و دارد که ایران توانسته است با صنعتی کردن پنیر لاکتیکی گرگان خود را به کشورهای دیگر صادر کند و در آن در آمد زایی کند. پنیر لاکتیکی یکی از پنیرهای سنتی مدرن شده است که توانسته با سلیقه بیشتر مردم خوش آید. پنیر لاکتیکی را در دوران قدیم در خانه ها تهیه می کردند و مانند بقیه لبنیات از شیر دامهایشان، اما امروزه ساخت این نوع پنیر به صورت صنعتی تبدیل شده است و به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. می توان گفت یکی از گونه های جدید پنیر، پنیر لاکتیکی صنعتی است که با طعم جدید و خوب و عطر خاصش در بین مردم محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *