0

چگونه زندگی خود را در یک شب تغییر دهیم؟

چگونه زندگی خود را در یک شب تغییر دهیم؟

برای پولدار شدن مسیر های زیادی وجود دارد برای مثال حوزه دمنوش یکی از مسیر هاست که بسیار بازار خوبی دارد و خیلی راحت می توانید در آن پیشرفت کنید و زندگی لاکچری برای خود بسازید.

دمنوش پوست موز

پوست موز دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچی می باشد و همچنین حاوی آنزیمهای مفید، آنتی اکسیدانها، ویتامینهای گروه ‌‌‌B، پتاسیم و منیزیم می باشد که برای پوست مفید می باشد که سبب از بین رفتن جای جوشها، لکهای پوستی و تسکین دهنده جای نیش حشراتی مانند پشه می باشد و در کشوری مانند هندوستان پوست موز را ماده ای دارویی و مغذی می دانند که در زندگی روز مره بسیار فراوان از ان استفاده می نمایند. شاید باورتان نشود اما همین پوست موز برای انسان بسیار مفید است و جدای از کاربرد موز در کیک هویج موز ، دمنوش پوست موز خشک برای سلامت مو، سفید شدن دندان، بیماریهای پوستی، نظافت منزل، کمکهای اولیه، باغبانی، مرطوب شدن پوست مناسب می باشد که این همه خاصیت برای فقط پوست موز بسیار عجب است.

دمنوش چای کوهی

در گذشته اقوام مختلف برای تامین دارو معمولاً با محدودیت روبرو بوده اند که همین امر سبب شده انواع داروی گیاهی و دمنوش نظیر دمنوش گیاهی بابونه را جایگزین آنها کنند، یکی از پرکاربردترین دمنوش چای کوهی است که از دیدگاه طب سنتی دارای طبع گرم و خشک است.

چای کوهی از نظر شکل ظاهری ساقه های کوتاه و کرک مانند دارد که رنگ آنها سبز و خاکستری است، با شروع فصل بهار گل دهی این گیاه آغاز می شود که معمولاً گلهای آن متناسب با نوع واریته و محلی که رشد می کند صورتی، ارغوانی و سفید است.

در بسیاری از مناطق ایران مانند استانهای همدان، البرز و کردستان انواع چای کوهی رشد می کنند که در گویشهای مختلف با نامهایی مانند چای پشموک، گل کوفته و سنبله زیبا نیز شناخته می شود.

 

دمنوش چای کوهی

دمنوش به لیمو

گیاه به لیمو مانند یک مکمل ورزشی می تواند به تقویت و استقامت ماهیچه های شما کمک نماید و سلولهای شما را در برابر آسیبهای اکسیداتیو احتمالی ناشی از ورزش محافظت نماید.

با مصرف مرتب و دائمی دمنوش به لیمو و گنجاندن آن در رژیمهای غذایی به التیام بافت همبند ضعیف شده و آسیب دیده کمک می نمایید و در کنار آن نیز این گیاه به تقویت عضلات و از بین بردن اسید لاکتیک کمک بزرگی می نماید.

می توان با مصرف به لیمو، گرفتگی سیستمهای تنفسی مانند گرفتگی گلو و بینی را بر طرف نمود و به عنوان خلط آور از آن استفاده کرده و با آن سوزش گلو و برونشیت را از بین برد.

اگر قسمتی از بدن شما زخم شده است و این گیاه معجزه آسا را در خانه دارید، می توانید برگهای آن را به طور مستقیم بر روی زخمهای قرار دهید و با این کار از ورود میکروبها و عفونتها به بدن جلوگیری نمایید.

 

دمنوش به لیمو

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *