0

تخت خواب میزبان میهمان، انواع پاتختی

انواع تخت خواب میزبان میهمان

با کوچکتر شدن خانه و محدود شدن فضای منازل بسیاری از افراد مشکل این را دارند که برای اتاق فرزندان خود و یا برای میهمانان که به خانه آن ها می آیند چگونه تخت خواب فراهم نمایند. اما تخت خواب میزبان میهمان این مشکل را برای شما رفع کرده است. تخت خواب به اندازه تخت خواب یک نفره جای میگیرد اما با باز شدن قسمت زیرین آن یک تخت دیگر برای شما فراهم می کند که جای خواب کافی برای دو نفر را خواهد داشت.

میز پاتختی و یا عسلی از جمله اجزا سرویس خواب است. این میز شاید در دید اول تنها به عنوان یک عنصر تزیینی باشد اما در واقع بسیار کاربردی و مورد نیاز است. زیرا می توان لوازم بسیاری را بر روی آن و همچنین درون آن قرار داد. در برخی از تخت ها این میز به تخت متصل است و برخی دیگر به صورت جداگانه می باشد که بستگی به نوع و مدل طراحی هر سبکی دارد و همچنین فضایی که می خواهید تخت و میز را در آن قرار دهید.

تخت خواب میزبان میهمان

تخت خواب میزبان میهمان

این تخت خواب‌ را با نام‌ تخت دو در یک، تخت خواب کشویی و یا تخت میهمان میزبان می شناسند. شما در نگاه اول تنها یک تخت خواب یک نفره میبینید اما خواهید دید که به تختی دو نفره و عالی تبدیل می شود. می توانید برای خانه های کوچک و اتاق خواب هایی که فضایی محدود دارند استفاده نمایید.در زیر تخت یک نفره یک تخت خواب دیگر قرار دارد که به صورت کشویی  باز می شود و پس از اینکه بر روی آن استراحت نمودید میتوانید دوباره تخت را به جای خود بازگردانید تا فضای اتاق باز شود.

می توانید برای اتاق میهمان نیز از آن استفاده نمایید تا برای میهمانان خود تخت خوابی عالی و زیبا داشته باشید. همچنین برای اتاق فرزندان شما هم می تواند فکری عالی باشد زیرا به راحتی هر دو فرزند شما تخت خواب دلخواه خود را خواهند داشت.

ویژگی های تخت مهمان میزبان یا تخت خواب کشو دار

در دید اول یک تخت خواب یک نفره را مشاهده می کنید. اما خواهید دید که مانند کشوهای دراور می توانید تخت زیری را بیرون بکشید و بر روی آن استراحت نمایید. تخت بالایی دارای ارتفاع بیشتری است زیرا تخت دومی باید در زیر آن قرار بگیرد. همچنین اگر نیاز داشتید که از یک مبل بزرگ استفاده نمایید می توانید از این تخت خواب نیز استفاده نمایید که ظرفیت جای دادن چندین نفر را دارد.

خرید تخت خواب تک نفره

تخت خواب ها معمولا از ام دی اف ساخته می شوند. اما می توان با متریال دیگری مانند چوب و یا فلز نیز آن را سفارش داد. همچنین اگر جنس ام دی اف را انتخاب می کنید می توانید از رنگ های مختلفی در آن استفاده نمایید. اگر تخت شما دارای قسمت تاج طراحی شده است می توانید از روکش های پارچه ای مانند جنس مخمل و یا چرمی استفاده نمایید. زیرا این قسمت علاوه بر زیبایی تکیه گاه شما برای نشستن نیز می باشد. برای تکمیل تر کردن کار می توانید در کنار تخت قفسه هایی را سفارش دهید تا کتاب و لوازم تزیینی را نیز بر رو آن قرار دهید. این ایده برای خانه هایی با فضای محدود می تواند فکر خوبی باشد.

خرید تخت خواب میزبان میهمان

انواع پاتختی

سرویس خواب یکی از اجزای مهم در اتاق خواب ها می باشد که البته تخت مهمترین جزء آن است اما دارای اجزای دیگری نیز می باشد که با توجه به فضای اتاق و همچنین میزان هزینه ای که پرداخت می شود می تواند متفاوت باشد و اما چیزی که به طور معمول همیشه در کنار تخت خواب ها قرار دارد پاتختی می باشد که البته میز عسلی نیز نامیده می شود.

محل قرارگیری پاتختی در کنار تخت خواب است. این میز برای این است که بتوان یکسری از لوازم که ضروری هستند را بر روی آن قرار داد تا در دسترس ما باشد. لوازمی که ممکن است شب به آن احتیاج پیدا کنیم مانند آباژور و یا لیوان آب و دارو و غیره.

انواع میز پاتختی سرویس خواب

ابتدایی ‌ترین و اولیه ترین نوع پاتختی ها به شکل یک قفسه کوتاه بود که درب نداشت. اما هر چه در طراحی ها پیشرفت های بیشتری صورت گرفت این پاتختی ها دارای کشو و همچنین درب شدند. زیرا بسیاری از اوقات لوازمی خصوصی داریم که تمایلی نداریم کسی آن ها را ببیند به این صورت به راحتی می توانید آن ها را داخل کشو قرار دهید.

میز پاتختی شناور

میزهای پاتختی شناور همان شلف می باشند که بیشتر برای اتاق خواب های کوچک کاربرد دارند. در این صورت اگر فرزند کوچک داشته باشید نمی تواند به لوازم شما خصوصا داروها دسترسی پیدا نماید. همچنین ارتفاع نصب آن نیز به عهده خود شما می باشد.

میز پاتختی نیم دایره

میز‌های پاتختی هم مانند نوع شناور برای خانه های کوچک می باشد که محدودیت فضایی دارند.

انتخاب میز پا‌تختی

برای انتخاب میز پاتختی نیز باید دقت نمایید اگر با سرویس خواب یک جا خریداری شود که هماهنگی دارد. اما اگر به صورت تک خریداری شود بهتر است دقت نمیاید که هماهنگی کافی داشته باشد و به صورت جدا از دکوراسیون اتاق نباشد.

کاربرد پاتختی

پاتختی را می توان هم در کنار تخت یک نفره و هم در کنار تخت خواب های دو نفره به کار برد. همان طور که گفته شد برای قرار دادن لوازم ضروری که ممکن است در طول شب و حین خواب به آن ها نیاز  پیدا کنیم می باشند. لوازمی مانند: لیون آب و دارو هم چنین قرار دادن گوشی موبایل و آباژور و بنا به سلیقه افراد قرار دادن گلدان و کتاب هایی که قبل از خواب مطالعه می کنیم.

برای خرید مدل های متنوع میز های ناهار خوری چوبی و مدرن ، مبل های راحتی و کلاسیک ارزان قیمت و میز های تلویزیون چوبی می توانید به فروشگاه اینترنتی ایران میز مراجعه کنید .

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *