0

گرفتن پروژه اتوکد + کد تخفیف

ما در این بخش میخواهیم تا به شما عزیزان نحوه ی گرفتن پروژه اتوکد ، کاربردهای اتوکد ، نحوه ی آموزش و یادگیری آن و مسئل دیگر را به طور کامل بپردازیم و در پایان کد تخفیف 70 درصدی به صورت محدود جهت خریدی یکی از بهترین پکیج های آموزشی اتوکد را از وب سایت وحید صلاحی به شما عزیزان هدیه دهیم.

اتوکد چیست!

در رشته معماری اگر قصد داشته باشید وارد بازار کار شده و کسب درآمد خوبی داشته باشید مثلا اگر بخواهید در حوزه ی طراحی ، نظارت، اجرا تجربه ی در آمد خوبی را داشته باشید ، قطعا نیازمند یکسری آموزش ها هستید.

این نکته را شاید همه ی افرادی که در این حوزه ها فعالیت دارند میدانند که اولین قدم که شاید مهم ترین قدم نیز باشد ، بایستی الفبای معماری را برای ورود به آنها یاد بگیرید.الفبای معماری برای ورود به طراحی و نظارت و اجرا قطعا یادگیری نرم افزار اتوکد می باشد تا بتوان به راحتی به گرفتن پروژه اتوکد اقدام کرد.

یادگیری اتوکد آسان است؟

بر خلاف تصورات عموم یادگیری این نرم افزار بسیار ساده بوده و شاید نهایتا در طی یک هفته با محیط این نرم افزار قدرتمند و کاربردی میتوانید آشنا شوید.پس کار دشواری برای اولین قدم ندارید.

به گفته ی مهندس وحید صلاحی :

” بهترین ، راحت ترین و مهم ترین نرم افزار برای یادگیری در حوزه ی دو بعدی معماری یقینا اتوکد است که البته نرم افزارهای دیگری وجود دارد اما پرچم دار حوزه ی دو بعدی ، اتوکد می باشد که توسط شرکت اتودسک طراحی شده که از جمله قدرتمندترین نرم افزارای معماری را طراحی کرده است. ”

چگونه از اتوکد پول در بیاوریم؟

بعد از یادگیری و آموزش این نرم افزار سوال اینجا است که گرفتن پروژه اتوکد شامل چه مواردی می شود.شما میتوانید انواع نقشه های معماری ، پلان و برش ، فاز یک و فاز دو ، طراحی محوطه و طراحی باغ و ویلا به صورت دو بعدی را بعد از یادگیری انجام دهید.

و هم چنین میتوانید به راحتی در تمامی شرکت ها و سازمان های مرتبط با ساختمان همچون شهرداری ، نظام مهندسی ، آتش نشانی ، اداره مسکن و شهرسازی به راحتی استخدام شوید.

پلان های دو بعدی و نقشه های دو بعدی در کل فرایند ساختمان یعنی از زمان گرفتن جواز تا پایان کار جزو واجبات می باشد در صورتی که طراحی نما و طراحی داخلی اختیاری بوده و کارفرما میتواند انجام بدهد و یا ندهد. اما از آنجایی که پلان های دو بعدی را حتما باید انجام دهید و اجبار از سوی اداره جات مرتبط است مپس میتوان گفت بازار گسترده ای نیز دارد.

از دیگر ویژگی های یادگیری اتوکد میتوان به سرعت بالای آن اشاره کرد.مثلا یک پلان 4-5 طبقه ای را میتوان در عرض چند ساعت آماده کرد و تحویل داد.

دستمزد طراحی پلان با اتوکد به چه صورت هستند؟

اما بعد از گرفتن پروژه اتوکد دستمزدها به چه گونه است؟ دستمزد کار به صورت متر مربعی محسوب می شود و برای فاز یک کمی ارزانتر بوده به طوری که میتوان گفت برای نقشه هایی که برای شهرداری کشیده می شود از حدودا متری 8 هزار تومان بر اساس کل زیر بنای یک ساختمان حساب می شود.

برای نقشه های اجرایی از حدودا 15 هزار تومان آغاز می گردد و برای نقشه های فاز دو از حدودا 40 هزار تومان به بالا شروع می شود.اگر تا این لحظه باز هم شک به یادگیری و گرفتن پروژه اتوکد دارید در ادامه میتوانید کد تخفیف فوق العاده ای را دریافت نمایید.

نتیجه گیری

اگر مطالب بالا را مطالعه کرده باشید میتوانید به این نتیجه برسید که یادگیری این نرم افزار اولین و مهم ترین قدم برای گرفتن پروژه اتوکد است.پروژه هایی از جمله نظارت ، اجرا و طراحی که هم به صورت شخصی در دفاتر و شرکت ها میتوان فعالیت کرد و هم از طریق سازمان های مرتبط با ساختمان از جمله شهرداری.

اما تیم تاپ کوپون برای شما کد تخفیفی را فراهم کرده است که میتوانید از طریق این کد با 70 درصد تخفیف پکیج آموزش اتوکد را تهیه نمایید.

کد تخفیف : topc7

لینک صفحه ی دوره : تهیه ی پکیج آموزش اتوکد

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *