0

با ایده ای خلاقانه ارزان و پوساز آشنا شوید

ایده ای خلاقانه، ارزان و پولساز می تواند راه اندازی کسب و کار در زمینه انواع میوه خشک مانند آلبالو خشک که به صورت خانگی تهیه می شود باشد. مدتی را صرف تحقیق در مورد چگونگی تامین سرمایه اولیه باشید.

آلبالو خشک خانگی

اولین خاصیت آلبالو خشک خانگی برای افرادی است که دارای التهاب هستند که این میوه دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان بوده و همچنین دارای مقدار بالایی ضد ویروس است از همین رو بهترین نوع کمپوت برای بیمار کمپوت آلبالو می باشد تا سیستم ایمنی بدن بیمار تقویت شود همچنین این محصول دارای مقدار زیادی فلانوئید بوده که این ماده خاصیت و ویژگی ضد میکروب بودن و ضدعفونی بودن بدن می دهد. هترین گزینه برای افرادی که قصد کاهش وزن و لاغر کردن به خود را دارد استفاده از آلبالو می باشد، آلبالو به علت داشتن آنتوسیانین موجب کاهش چربی شده و باعث لاغری افراد بخصوص در ناحیه شکم می شود همچنین این ماده میزان متابولیسم بدن را تنظیم می کند.

این محصول در واقع آلبالویی است که از هسته جدا شده و غلیظ می باشد و در طبخ غذاهای مختلف و تولید انواع شیرینی، دسر، بستنی و غیره به کار گرفته می شود و طعم بی نظیری به آنها می بخشد و علاوه بر طعم، رنگ قرمز بسیار خوشرنگ دارد که سبب افزایش اشتها می شود و آلبالوهای کاملا رسیده و درشت برای تهیه کنسانتره مورد استفاده قرار می گیرند.

آلبالو خشک درجه یک

از آلبالو خشک درجه یک آشپزی از جمله سوپ، گوشت خوک ،کیک، تارت و پای استفاده می‌شود

این محصول جزو میوه های خشک محسوب می شود که محبوبیت و جایگاه خاصی در بین مردم داشته و در تمام ایام سال در دسترس است.

فروش و صادرات آلبالو خشک را بنا به دلایل خاص و منطقی باید جدی گرفت چرا که کشور ما در زمینه تولیدات انواع میوه خشک از جمله آلبالو خشک بسیار موفق و سرفراز بوده است و توانسته محصولات خاص و با کیفیت راهی بازار فروش کند.

کشورمان ایران یکی از قلب اصلی برداشت بهترین و خاص ترین مرکبات جهان بوده است که در صنعت تولید و عرضه میوه خشک به خود کفایی کامل دست یافته است که به طوری که صادرات این محصولات ارزش خاصی برای اقتصاد کشور فراهم نموده است.

آلو خشک آفتابی

از زمان گذشته تا به امروز در طب سنتی از آلو خشک آفتابی و خواص آن بهره زیادی برده اند

این میوه سرشار از مواد معدنی از جمله پتاسیم، مس، منگنز، فیبر، منیزیم، آهن، فسفر و انتی اکسیدان می باشد. آلو خشک دارای مقادیر بالایی از گلوکز است که این عنصر ماده ای ضروری برا مغز به شمار می آید لذا استفاده از این محصول برای افرادی که آزمون یا امتحان دارند بسیار تاثیر گذار است.

مصرف آلو زرد، هم تازه هم خشک توصیه می شود در کتاب ابو علی سینا و طب سنتی به وضوح از این میوه نام برده شده و کاربرد فراوانی دارد.

این محصول حاوی مواد مغذی بسیار قابل توجی است که قادر است از پوکی استخوان، سرطان و بیماری های مزمن مانند مشکلات قلب و عروقی همچنین دیابت جلوگیری کند. باید توجه داشته باشید آلو خشک ویتامین k و مواد معدنی بیشتری نسبت به آلو تازه دارد از طرفی کالری و کربوهیدارت موجو در آن هم بیشتر است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *