0

در کوتاه ترین زمان با سیم مفتول ثروتمند شوید

سیم مفتول مسوار، از آلیاژهایی نظیر آهن، فولاد و آلومینیوم با روکش مس به دست می آید. آلیاژ هسته می تواند از هر کیفیت با هر درجه ای باشد، این محصول در بازار بسیار پرطرفدار می باشد و بسیار سود ده می باشد.

سیم مفتول برنجی

از سیم مفتول برنجی و حلقوی در تولید سیم خاردار استفاده می شود. حتما بتن ریزی ساختمان ها یا سایر سازه ها را دیده اید؛ برای ایجاد یک قالب بتونی لازم است که قاب ها با سیم هایی مقاوم به هم متصل شوند تا بتن ها به طور کامل و در همان فرم خشک شوند.

سیم جوش زرد

سیم جوش زرد به گونه ای عمل می کند می کند که هر کسی که با ان کار کرده باشد کیفیت ان را تایید می نماید و به عنوان یک محصول کاربردی قابلیت معرفی به دیگران را هم دارد. مسی که در تهیه ی آن به کار رفته از بهترینها بوده و به همین دلیل باعث رسانایی مناسب می شود که تسریع در انجام کار را به دنبال خواهد داشت.

سیم گالوانیزه زنجان

سیم گالوانیزه زنجان با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 0.9 میلی متر و وزن 14.4 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 0.9 میلی متر و وزن 22.5 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 1 میلی متر و وزن 16 کیلوگرم می باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *